Dat betekent herstelbetalingen aan Suriname(rs) en Indonesië(rs).quote:
beidequote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Montov het volgende:
Ik heb 92GB aan BBC - Horizon documentaires op mijn harde schijf. Ben ik nu een nerd of een geek?
iemand van wie ik de HDD moet hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Montov het volgende:
Ik heb 92GB aan BBC - Horizon documentaires op mijn harde schijf. Ben ik nu een nerd of een geek?
Nou, die scheids bij twente verpestte het ook al binnen 20 minuten zeg.quote:
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou, die scheids bij twente verpestte het ook al binnen 20 minuten zeg.
Quote gok. Van welke organisatie komt dit?quote:Diseases, symptoms or conditions for which acupuncture has been proved-through controlled trials-to be an effective treatment:
http://www.spatiegebruik.nl/quote:Op maandag 3 mei 2010 14:16 schreef Trippii het volgende:
Graag nodig ik iedereen uit om jullie ideeën in deze topic te posten:
Een nieuw wereld systeem
http://articles.latimes.com/2010/apr/30/nation/la-na-fix-20100501quote:The problem with the April 20 spill is that it isn't really a spill: It‘s a gush, like an underwater oil volcano. A hot column of oil and gas is spurting into freezing, black waters nearly a mile down, where the pressure nears a ton per inch, impossible for divers to endure. Experts call it a continuous, round-the-clock calamity, unlike a leaking tanker, which might empty in hours or days.
Wel grappig, al die zwaar verontwaardigde Italianen.quote:
quote:Richard de Mos uit PVV gezet na onthullingen over intellectuele verleden
PVV-Kamerlid hield eerdere carrière als filosoof geheim
Richard de Mos is met onmiddelijke ingang uit de PVV gezet door partijleider Geert Wilders. De Mos blijkt zijn verleden als basisschoolleraar bij elkaar te hebben verzonnen. In werkelijkheid was de parlementariër vroeger filosoof. Na studies in Amsterdam, Oxford en Harvard promoveerde De Mos in 2002 op een studie getiteld Hegel en de ontologische fundering van de rechtsfilosofie.
In zijn proefschrift deed De Mos de roep om hogere straffen, een van de stokpaardjes van de PVV, af als ‘een uiting van Verelendung die gestalte krijgt in de voluntaire wilsbevestiging, en in die zin de volonté generale, zoals gedefinieerd door Rousseau, verheft tot een Kantiaans categorisch imperatief’. Volgens filosoof en Hegel-expert G.H. van der Veer is deze uitspraak ‘een afwijking van de neo-fenomenologische consensus onder Hegelkenners’. Hij noemt dat de belangrijkste reden dat De Mos geen hoogleraar kon worden, ondanks de genialiteit van het werk.
De Mos is na zijn promoveren zes jaar universitair docent filosofische antropologie aan de Universiteit Leiden geweest. In die hoedanigheid schreef hij regelmatig voor het faculteitsblad over praktische politieke onderwerpen als immigratie. In een column schreef hij dat ‘het uitzetten van illegalen een voor de hand liggende oplossing van het immigratieprobleem is (…) maar dat is in strijd met de vele verdragen die wij getekend hebben (…) hoewel wij dermate verstrikt zijn in afspraken dat we ons moeten afvragen of onze rechtstaat nog autonoom is (…) toch moeten wij de ethische dimensie van deze kwestie niet uit het oog verliezen’.
Fractievoorzitter Geert Wilders zegt geschokt te zijn door de onthullingen. “Wij voelen ons bedrogen. Wij dachten in Richard – of doctor De Mos, zoals we hem blijkbaar eigenlijk moeten noemen – een praktische man te hebben gevonden, type van mouwen oprollen en aanpakken. Hij blijkt een genuanceerd pijproker, die in alle rust de opties overweegt en niet zonder zich verdiept te hebben tot een oordeel komt.”
Vermoedens dat De Mos een intellectuele achtergrond had waren er al eerder. Zo stelde De Mos regelmatig na een Kamerdebat zijn mening bij omdat hij door de argumenten van de tegenstander overtuigd was. Verder zou hij gezegd hebben dat ‘de partij overal een standpunt over heeft, ik ben het niet met alles helemaal eens’. Geert Wilders vat zulke uitspraken niet licht op. “Wij vechten voor de goede zaak en we kunnen daarbij geen incorrectheid tolereren. De Mos moet zijn nuances maar bij de linkse kerk gaan uitventen.”
Richard de Mos zei: “Over de gecompliceerde wisselwerking tussen systeemdenken en individuele vrijheid liggen de standpunten van Wilders en mijzelf niet al te ver uiteen. Ik hoop dat hij zijn overhaaste beslissing nog eens wil heroverwegen.”
Veel dikker kun je het er niet bovenop leggen volgens mij.quote:
Misschien had je dan gewoon wat beter moeten opletten tijdens de biologielessen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Nu weet ik het zeker. We zijn kuddedieren.
Biologie was nou eenmaal een poepvak.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien had je dan gewoon wat beter moeten opletten tijdens de biologielessen.
Experiment geslaagd?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Nu weet ik het zeker. We zijn kuddedieren.
Ik stond op de lokale begraafplaats. Daar was weinig sprake van paniekquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef Montov het volgende:
Ik heb dodenherdenking gemist dit jaar.
Deze ochtend wordt hij weer vrijgelaten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:32 schreef Reya het volgende:
Op de nieuwsberichten afgaande, zullen we voorlopig wel even weinig horen van JohnDope.
De NWO zal dat zeker verhinderen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Deze ochtend wordt hij weer vrijgelaten.
Hiep, hiep en hoera.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:35 schreef TitusPullo het volgende:
Kunnen jullie op mijn verjaardag niet gewoon Nederlands spreken?
Ik heb bijpassende muziek gevonden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:35 schreef TitusPullo het volgende:
Ik verwijs u naar het commentaar van de DSB-klant.quote:
Nog interessante activiteiten ondernomen op je verjaardag?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef TitusPullo het volgende:
Bedankt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:35 schreef TitusPullo het volgende:
quote:Dezelfde marktanalisten die tot voor kort zeiden dat Griekenland ingrijpender moest bezuinigen om zijn geloofwaardigheid en lagere rentestanden terug te winnen, zeggen vandaag dat het land zijn eigen groeipotentieel tenietdoet met zoveel bezuinigingen.
Teleurstellend eenvoudig.quote:
In eerste instantie even de eerste vice-premier voor de lopende zaken. Daarna zal afhankelijk van hoe ver de verkiezingen weg zijn de partij die de premier leverde een nieuwe kandidaat naar voren schuiven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
he, ik vroeg me net af: wat gebeurt er eigenlijk wanneer de premier in NL overlijdt?
wie volgt hem op?
Een moslim.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
he, ik vroeg me net af: wat gebeurt er eigenlijk wanneer de premier in NL overlijdt?
wie volgt hem op?
Door de brievenbus naar buiten turen en wachten tot de bezorger komt om hem/haar daarna even goed de waarheid te vertellen!quote:
Ik denkt het. Waarom zouden wij blanken anders zo kwaad op ze zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:09 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Jij denk dus dat alle negers rascisten zijn?
Dat zal 'm leren om mensen voor misdadiger uit te maken als-i net de Andes heeft verlaten.quote:SpecialK, mensen komend uit een bepaald gebied als crimineel bestempelen ìs racistisch, 48 uur.
quote:Hier 2 situatie's, een hoge en een lage euro-koers
Hoog
Koers: USD/EUR 0,60 EUR (1 dollar is 60 euro cent)
Er wordt voor 5.000.000 EUR naar de US verscheept
5.000.000*0,60=3.000.000 Dollar
Laag
Koers USD/EUR = 1,50 (1 dollar is 1,50 EUR)
5.000.000*1,50=7.500.000 Dollar
Conclusie: Hoge koers is goed voor de export.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |