Goed he.quote:
Voor mijn part kijk je hart van nederlandquote:
Nee ik keek Echt waar!? jwz, met Jack Spijkerman.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor mijn part kijk je hart van nederland
Dat is leukquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ik keek Echt waar!? jwz, met Jack Spijkerman.
Serieus?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is leukChantal en ik gaan eraan meedoen
Geen idee, we moeten ons nog opgeven.quote:
Ja! Als ik zelf meedoe kom ik best wel ver, nu in het echt nogquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, we moeten ons nog opgeven.Jij wilt ook mee he?
Gezelligquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja! Als ik zelf meedoe kom ik best wel ver, nu in het echt nog
Jij mag ook!quote:
Omdat lief.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:05 schreef Stoeprand het volgende:
Wat voor gedachte zit er eigenlijk achter dat ik word toegelaten op vrouwenmeets?
Voor jou maken we het er een vrouwen en stoep meet van. Wnat jij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:05 schreef Stoeprand het volgende:
Wat voor gedachte zit er eigenlijk achter dat ik word toegelaten op vrouwenmeets?
Omdat ik?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor jou maken we het er een vrouwen en stoep meet van. Wnat jij.
ja. Wij aanbidden jouquote:
Echt waarquote:
Jij bent altijd de grote afwezige met meets.quote:
Dat komt omdat ik er nooit ben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent altijd de grote afwezige met meets.
We missen je wel altijdquote:
Jawel. En lief.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
We missen je welquote:
Ja of ik heb geen humor natuurlijk. Maar humor is relatief. Dus,quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]Echt waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dat moet je er dan weer niet bij zeggen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja of ik heb geen humor natuurlijk. Maar humor is relatief. Dus,
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Dan moet jij het maar niet ontkennen hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat moet je er dan weer niet bij zeggen.
Oké, je hebt gelijk. Ik ben zo ontzettend grappig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan moet jij het maar niet ontkennen hoor.
Niet leuk.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, je hebt gelijk. Ik ben zo ontzettend grappig.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]Medelijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Of een toupetje.quote:
Je hele hoofd kaalscheren.quote:
Ooit was je psychotisch, neurotisch en chaotisch?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben behoorlijk vrolijk. Zo vrolijk was ik noooooittt.
Ja, ja en ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ooit was je psychotisch, neurotisch en chaotisch?
Het gaat goed met je, zie ikquote:
Joa, wel goed. Alleen nu komt er een leuk iemand niet naar een etentje met school, waardoor het bijna nutteloos is om te gaanquote:
Zijn er wel andere toffe mensen of niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa, wel goed. Alleen nu komt er een leuk iemand niet naar een etentje met school, waardoor het bijna nutteloos is om te gaan. Maar ik heb al eerder gezegd dat ik kom.
Mwa. 't gaat, wel aardig enzo maar ik heb er niet echt veel mee.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn er wel andere toffe mensen of niet?
Verzin een excuus.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. 't gaat, wel aardig enzo maar ik heb er niet echt veel mee.
Mja, kweet niet. Daarna gaan we met z'n allen uit, en dat is dan weer wel leuk. Dan kom ik toch wel andere mensen tegen, maar dat eten mja. Moet ff kijken wat ik ermee doe. 't is donderdag, en alles is al geregeld, dus aan de ene kant wel beetje lullig om dan opeens te zeggen dat ik niet kom.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verzin een excuus.Als je daar een beetje tegen je zin gaat zitten heeft het ook geen nut.
Oh, dat is wel een beetje kort dag ja. Je kan ook niet nog iemand anders meeregelen?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, kweet niet. Daarna gaan we met z'n allen uit, en dat is dan weer wel leuk. Dan kom ik toch wel andere mensen tegen, maar dat eten mja. Moet ff kijken wat ik ermee doe. 't is donderdag, en alles is al geregeld, dus aan de ene kant wel beetje lullig om dan opeens te zeggen dat ik niet kom.
Neuh, mag niemand van buiten de klas meequote:Op zondag 2 mei 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een beetje kort dag ja. Je kan ook niet nog iemand anders meeregelen?
Tof.quote:
De rest van je haar eroverheen kammen.quote:
Doe eens nietquote:
Joa. Moet alleen dan wel ff regelen dat iemand mee terugfietstsquote:Op zondag 2 mei 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
Het word vast wel gezellig. Helemaal het uitgaan daarna.
Gadver, neequote:Op zondag 2 mei 2010 00:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De rest van je haar eroverheen kammen.
Tyf je caps lock eens uit.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:15 schreef banaantjeEE het volgende:
ZEROKU GA NU EENS EEN NIEUWE VRAAG STELLEN
quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doe eens niet.
[..]
Joa. Moet alleen dan wel ff regelen dat iemand mee terugfietsts.
Users die overal waardering uitdragen.quote:
Jij bent liev.quote:
Mn batterij is leegquote:
Kuskequote:
Ik ben morgen in Leeuwarden.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kom maar brengen. Ga ik meteen voor je koken.
Ik moet naar Alex toe eigenlijk.quote:
Als ik wist waar je woonde zou ik onverwachts langskomen morgen.quote:
Nee, je bent verhuisdquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu zit je niet meer in ;t centrum toch ?
dat was ik om 6 uur alquote:
Nee. Waarom zou ik ?quote:
wat komt er op dan?quote:
Eindelijk een x? Ik hoor ;m zo vaakquote:Op zondag 2 mei 2010 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kun je eindelijk een keer Paultjuh's stem horen!
I know!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
I know!
Maar hopelijk wordt hij daar voor lul gezet of zo!Heb je al skype ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
I know!
Maar hopelijk wordt hij daar voor lul gezet of zo!hangt er vanaf wat die op de radio komt doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ik nietquote:
ik ook nietquote:
ik ook niet daar heb ik msn voor en ik ben sowieso niet zo van het bellenquote:
depends with who.... bellen is best leuk met sommige mensen.... mijn moeder sms ik lieverquote:Op zondag 2 mei 2010 12:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook niet daar heb ik msn voor en ik ben sowieso niet zo van het bellen
Ik welquote:
ik heb er hoe dan ook een hekel aan ik kan gewoon niet goed uit mijn woorden komenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
depends with who.... bellen is best leuk met sommige mensen.... mijn moeder sms ik liever
quote:
Ik heb een haat-liefde verhouding met bellenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
depends with who.... bellen is best leuk met sommige mensen.... mijn moeder sms ik liever
ik heb ook een phoebepoes!~quote:Op zondag 2 mei 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik welZo kan ik mijn oude poes Phoebe af en toe nog zien
![]()
En middag allemaalRustig hier
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er hoe dan ook een hekel aan ik kan gewoon niet goed uit mijn woorden komen
en sowieso bel me nooit voor 10en want dan ben ik humeurig
quote:
jou wil ik wel bellen hoor!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een haat-liefde verhouding met bellen
mja het duurt nogal effe voor ik goed en wel wakker benquote:Op zondag 2 mei 2010 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb ook een phoebepoes!~
[..]
en dat als je al om 6 uur je bed uit bent?
[..]
Jij hebt mijn nummer niet.quote:
Nee joh, dat is leuk!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:03 schreef Giertje het volgende:
op zondag jehovas aan de deur verschrikkelijk
neequote:
Tip: ga ergens in the middle of nowhere wonen heb je er helemaal geen last vanquote:Op zondag 2 mei 2010 13:03 schreef Giertje het volgende:
op zondag jehovas aan de deur verschrikkelijk
quote:
nuttige dingen post je maar in R&P ofzoquote:
Ik zie het nu pas, maar for the record, ik ga nog liever dood dan meedoen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, we moeten ons nog opgeven.Jij wilt ook mee he?
In R&P post ik alleen maar als ik mezelf van kant wil maken of de onbedwingbare neiging heb een ander te vermoorden.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nuttige dingen post je maar in R&P ofzo
normaal ben ik wel in voor een discussie maar nu effe nietquote:
god brengt vandaag regen dus is hij per definitie vandaag niet liefquote:Op zondag 2 mei 2010 13:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
normaal ben ik wel in voor een discussie maar nu effe niet
en zeker niet als ze met zinnen aankomen met wij komen u de liefde van god brengen
preciesquote:Op zondag 2 mei 2010 13:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
god brengt vandaag regen dus is hij per definitie vandaag niet lief
heeyquote:
DAN ZAL JE HET WEL VERDIEND HEBBEN, DEMONISCH SECREETquote:Op zondag 2 mei 2010 13:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
god brengt vandaag regen dus is hij per definitie vandaag niet lief
en hoe was je koninginnedag?quote:
glitter roze?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de aller-aller-aller-aller-aller mooiste nagellak gekocht.
Ik ben ff de stad in geweest (in Almelo) maar dat was niet veel soeps.quote:
Bij jou ook al niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben ff de stad in geweest (in Almelo) maar dat was niet veel soeps.En de jouwe?
zat ik er niet ver vanaf met glitters in ieder gevalquote:
hier was het gezellig iedereen was er dus dat is altijd wel leuk voorlopig wel genoeg gedronkenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben ff de stad in geweest (in Almelo) maar dat was niet veel soeps.En de jouwe?
Je kan gewoon een kaartje kopen met korting. Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 2 mei 2010 13:36 schreef Desunoto het volgende:
Even een vraagje voor mensen met de OV-chipkaart.
Ik heb zo'n weekkaart he. Want in het weekend gebruik ik hem bijna nooit.
Er staat nu geen saldo op maar moet vanavond reizen. Ik kan dan met korting reizen maar dan moet ik eerst saldo op die kutkaart zetten zodat 'ie het er automatisch vanaf kan halen (korting wordt dan berekend bij in en uit-checken) alleen daar heb ik geen zin in. Kan ik ook een kaartje met korting uit de automaat halen en bij de conducteur m'n chipkaart laten zien? Is dat goed genoeg of moet ik saldo op m'n kaart zetten?
Je moet met de trein, of wat?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:36 schreef Desunoto het volgende:
Er staat nu geen saldo op maar moet vanavond reizen. Ik kan dan met korting reizen maar dan moet ik eerst saldo op die kutkaart zetten zodat 'ie het er automatisch vanaf kan halen (korting wordt dan berekend bij in en uit-checken) alleen daar heb ik geen zin in. Kan ik ook een kaartje met korting uit de automaat halen en bij de conducteur m'n chipkaart laten zien? Is dat goed genoeg of moet ik saldo op m'n kaart zetten?
Je kan dan gewoon een kaartje halen dacht ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:36 schreef Desunoto het volgende:
Tuurlijk wel toch? Als ik alleen m'n chipkaart wil gebruiken dan check ik in en uit zoals normaal alleen kost het in het weekend geld -40% omdat korting.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
Je kan in de trein sowieso niet chippen met je kortingskaart.
Ophalen van je reisproduct en reizenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tuurlijk wel toch? Als ik alleen m'n chipkaart wil gebruiken dan check ik in en uit zoals normaal alleen kost het in het weekend geld -40% omdat korting.
quote:
Ja, zover ik weet wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:54 schreef Myraela het volgende:
Bij mij vroegen ze niet eens om mijn studentenkaart. Ik snap ook niet hoe het zit met mensen met korting meenemen. Mag dat nog?
Dat mag nog steeds alleen ik vergeet altijd hoeveel mensen maximaalquote:Op zondag 2 mei 2010 13:54 schreef Myraela het volgende:
Bij mij vroegen ze niet eens om mijn studentenkaart. Ik snap ook niet hoe het zit met mensen met korting meenemen. Mag dat nog?
Als ze het systeem waterdicht maken is een hele verbetering ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:55 schreef Myraela het volgende:
Voor de rest vind ik het wel geniaal. Ik stapte ergens bij denhaag in een bus, waar iedereen nog strippen had. Wat een sloom gezeur is dat.
hou ook van jouquote:Op zondag 2 mei 2010 13:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
DAN ZAL JE HET WEL VERDIEND HEBBEN, DEMONISCH SECREET
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:55 schreef Myraela het volgende:
Voor de rest vind ik het wel geniaal. Ik stapte ergens bij denhaag in een bus, waar iedereen nog strippen had. Wat een sloom gezeur is dat.
Ze moeten het geleidelijk invoeren he.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:56 schreef Desunoto het volgende:
Het gemende kaartjes + OV chipkaart systeem faalt.
Ze moeten van de een of de ander afstappen. Beide tegelijk is zo'n gedoe...
Ja die bus was vanaf het begin al meteen chippen volgens mij. Begin dit schooljaar sowieso.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:56 schreef timmmmm het volgende:
OV chip is kek. Maar kan jij met de bus naar Spijk ook al chippen dan? Da's dan toch niet zo lang zo? Ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar nog stripte daar. (hihih)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vorig jaar november ofzo kon ik al chippen vanaf schiedam naar spijkquote:Op zondag 2 mei 2010 13:56 schreef timmmmm het volgende:
OV chip is kek. Maar kan jij met de bus naar Spijk ook al chippen dan? Da's dan toch niet zo lang zo? Ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar nog stripte daar. (hihih)
In de bus is het vet veel duurder om te chippen. Dus daar blijf ik gewoon de strippenkaart gebruiken, zelfs de chauffeurs adviseren datquote:Op zondag 2 mei 2010 13:56 schreef Desunoto het volgende:
Het gemende kaartjes + OV chipkaart systeem faalt.
Ze moeten van de een of de ander afstappen. Beide tegelijk is zo'n gedoe...
quote:
Mac.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat vind ik nog ranziger dan mcdonalds
big macquote:
kots jij op macguyver?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kots jij op macguyver?Achterhaalde troep is dat, zelfs the A-team kon mooier spul maken met een paperclip en een touwtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
IK HOOP HET ZO!!!!quote:
al in de 21e minuut 10 tegen 11quote:
je moedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Mag je hebbenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
je moedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:
acid tripquote:
Ze kunnen de beker winnenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:32 schreef timmmmm het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAHAM!
dat word een 3-0 overwinning voor Feyenoordquote:Op zondag 2 mei 2010 16:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze kunnen de beker winnen
Ik hoop dat ze verliezen
Rick! Lang niet gezien!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef Gotrick het volgende:
Wat zijn der opeens veel landverraders op Fok! met Duitse vlaggen zeg
Pingwingei!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Rick! Lang niet gezien!
Erg he? Echt stelletje figuren dat t zijn
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:23 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Pingwingei!![]()
Woon je tegenwoordig in moffenland?
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]maar ik ben van kleins af aan al voor duitsland met een wk of ek
Hier is de grolsch open getrokken door mij en een leuk liedje ter gehore gebrachtquote:Op zondag 2 mei 2010 17:37 schreef Gotrick het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me.. toeterende trekkers door heel Twente..![]()
Ok.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, waarom had ik beloofd mijn kamer op te ruimen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]maar ik ben van kleins af aan al voor duitsland met een wk of ek
omdat het waarschijnlijk een grote puinzooi is?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, waarom had ik beloofd mijn kamer op te ruimen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat het waarschijnlijk een grote puinzooi is?
Niet getreurd, ik beloofde mijzelf net om ook mijn kamer op te ruimen.quote:
De enigste macs waar ik liefde aan geef zijn die van de McDonaldsquote:Op zondag 2 mei 2010 18:12 schreef Myraela het volgende:
Jullie hebben het allemaal fout. Liefde aan Macs.
Jawel, ik zit lekker aan de spaghetti nuquote:
Ik ga ook spaghetti maken vanavondquote:Op zondag 2 mei 2010 18:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jawel, ik zit lekker aan de spaghetti nu
quote:
Dat doe ik toch, lieverd?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:49 schreef Myraela het volgende:
Lief zijn schatje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |