Goed he.quote:
Voor mijn part kijk je hart van nederlandquote:
Nee ik keek Echt waar!? jwz, met Jack Spijkerman.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor mijn part kijk je hart van nederland
Dat is leukquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ik keek Echt waar!? jwz, met Jack Spijkerman.
Serieus?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is leukChantal en ik gaan eraan meedoen
Geen idee, we moeten ons nog opgeven.quote:
Ja! Als ik zelf meedoe kom ik best wel ver, nu in het echt nogquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, we moeten ons nog opgeven.Jij wilt ook mee he?
Gezelligquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja! Als ik zelf meedoe kom ik best wel ver, nu in het echt nog
Jij mag ook!quote:
Omdat lief.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:05 schreef Stoeprand het volgende:
Wat voor gedachte zit er eigenlijk achter dat ik word toegelaten op vrouwenmeets?
Voor jou maken we het er een vrouwen en stoep meet van. Wnat jij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:05 schreef Stoeprand het volgende:
Wat voor gedachte zit er eigenlijk achter dat ik word toegelaten op vrouwenmeets?
Omdat ik?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor jou maken we het er een vrouwen en stoep meet van. Wnat jij.
ja. Wij aanbidden jouquote:
Echt waarquote:
Jij bent altijd de grote afwezige met meets.quote:
Dat komt omdat ik er nooit ben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent altijd de grote afwezige met meets.
We missen je wel altijdquote:
Jawel. En lief.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
We missen je welquote:
Ja of ik heb geen humor natuurlijk. Maar humor is relatief. Dus,quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]Echt waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dat moet je er dan weer niet bij zeggen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja of ik heb geen humor natuurlijk. Maar humor is relatief. Dus,
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Dan moet jij het maar niet ontkennen hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat moet je er dan weer niet bij zeggen.
Oké, je hebt gelijk. Ik ben zo ontzettend grappig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan moet jij het maar niet ontkennen hoor.
Niet leuk.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |