ja meesteresquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je moet je grote bek houden tegen Ally of ik breek je neus gek. Je gaat lief doen.
Ik moest lief doen van wd tockquote:
Met photoshopquote:
Unfreez kan je gebruiken of adobe imageready oid.quote:
Die kan je vast in een handomdraai downloadenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:27 schreef Allure_ het volgende:
Oh, teveel moeite want die programma's heb ik niet.
k bye ik ook zo =$quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:26 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben 300 kijken. De groetjes aan m'n haters, special
to Lakitu.
Ik zou je helpen als je me niet had gedissed.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:27 schreef Allure_ het volgende:
Oh, teveel moeite want die programma's heb ik niet.
Stil.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou je helpen als je me niet had gedissed.
Ja, want daar snap ik de ballen van. Ik weet nog net hoe m'n computer aan moet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die kan je vast in een handomdraai downloaden
En Fok!ken is blijkbaar ook geen probleemquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want daar snap ik de ballen van. Ik weet nog net hoe m'n computer aan moet.
Ik ben al weg.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Unfreez kan je gebruiken of adobe imageready oid.
Unfreezquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij unfreez moet je zelf plaatjes maken en die dan opslaan op je pc en dan vanuit een map in het programma slepen, dan instellen hoe snel hij moet en je bent klaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon opkankeren dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou je helpen als je me niet had gedissed.
Hmm, thanks. Maar dat is me teveel werkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij unfreez moet je zelf plaatjes maken en die dan opslaan op je pc en dan vanuit een map in het programma slepen, dan instellen hoe snel hij moet en je bent klaar.
Is heel makkelijk maar wel veel werk bij lange .gif's
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, thanks. Maar dat is me teveel werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |