Netjes. Heb je tijd bijgehouden?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:35 schreef DeLuna het volgende:
Ha ha haaai.
Zo da's toch al weer 3km hardgelopen.
Ehm nouja, nog niet de hele 3km hoorquote:
Evy?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehm nouja, nog niet de hele 3km hoorIk loop een programma van Evy
Hardlopen hè, niet hakkenquote:
Ik heb wel eens de 5 kilometer hakken gedaan, maar dat duurde toch wel ffquote:
En achteruit lopen? Lijkt me ook wel een uitdaging.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de 5 kilometer hakken gedaan, maar dat duurde toch wel ff
Dame van plezier.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yo mister Bart, wil je me nog een plezier doen?
Hangt er vanaf met watquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yo mister Bart, wil je me nog een plezier doen?
En. Lukt het een beetjequote:
Joah, maar dat gaat altijd nog sneller dan hakkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
En achteruit lopen? Lijkt me ook wel een uitdaging.
Mooiquote:
Watjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, maar dat gaat altijd nog sneller dan hakkenNa een goed avondje hakken heb ik wel ff last van mijn kuiten de volgende dag
Niks gewend hèquote:
Ik merk het.quote:
Ik heb al last van mijn kuiten na een half uurtje rennenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, maar dat gaat altijd nog sneller dan hakkenNa een goed avondje hakken heb ik wel ff last van mijn kuiten de volgende dag
Mind Dimension I en II voor me uploaden.quote:
Oh ja, die heb ik hier welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mind Dimension I en II voor me uploaden.Torrent duurt twee uur voor twee nummers. Als hij het al blijft doen.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik hier welIk doe het ff!
Die wil je vast ook wel even richting mij sturen hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik hier welIk doe het ff!
quote:
Snel internet hierquote:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb al last van mijn kuiten na een half uurtje rennen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hier zou het ook moeten maar hij's nog steeds niet klaar.Dankje.
quote:
Omdat ej dom bent.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef Zeroku het volgende:
Waarom heb ik geen subwoofer aan mijn laptop hangen?
Tsskquote:
Dat is vaak spotgoedkoopquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoewel, via school kan ik er toch een regelen met alle programma's enzo er al op.
Gewoon zo POEF, voor niets?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoewel, via school kan ik er toch een regelen met alle programma's enzo er al op.
Klopt, dat hebben ze op veel uni's, vaak met HP of Dellquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja daarom. Er was een of andere regeling ofzo dat het nauwelijks iets kostte.
Mijn liefde voor jou welquote:
quote:
Jongequote:
Sorryquote:
quote:
JA!quote:
Ratatat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef Bravebart het volgende:
CD is bijna klaar, wat nuIk wil eigenlijk zaterdagavondchillmuziek.
Stuur ook naar mij als ie klaar is. Ben te lui om zelf muziek te zoeken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef Bravebart het volgende:
CD is bijna klaar, wat nuIk wil eigenlijk zaterdagavondchillmuziek.
Dat is wel gaaf jaquote:
Wat naar jou sturen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Stuur ook naar mij als ie klaar is. Ben te lui om zelf muziek te zoeken.
Hij bedoelt. Klaar alsin. Afgespeeld klaar. Niet klaar downloaden/uploaden oid. Dus hij stuurt je helemaal niets.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef -SG- het volgende:
Met chill muziek bedoel ik ook echt chillmuziek en geen techno meuk.
Alvast bedankt.
He jammer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij bedoelt. Klaar alsin. Afgespeeld klaar. Niet klaar downloaden/uploaden oid. Dus hij stuurt je helemaal niets.
wat noem je chill muziek? dat franse zom er nummer?quote:
Alles?quote:
Is dat het ook?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:26 schreef Bravebart het volgende:
Ministry of Sound - Chilled II - 1991 - 2009
Klinkt chill.
doe mij maa rmetal..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan krijg je wel technomeuk, jatoch Bart?
Wel veel jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan krijg je wel technomeuk, jatoch Bart?
Haiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn verliefd-/blijheidsgevoel is weg aan het gaan.
Mja, ik heb ook gewoon beuk hardcore/hardstyle en DnB hoorquote:
Upload die eensquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is geen technoDit is échte chillmuziek
Bijna deephouse soms
Terrorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook gewoon beuk hardcore/hardstyle en DnB hoorEn schranz en terror
Dan istie te warmquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Djiezus PC is langzaam na een dag aanstaan.
Ok! Eerst ff zippen dan hoor.quote:
Ik heb gewoon alles johquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Shit vriendin viert nu haar verjaardag, ik dacht morgen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
En nu heb je dus een probleemquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ok. Thnxquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:35 schreef Bravebart het volgende:
Oh, het is 500 MBIk doe het wel ff per CD
Aangezien zippyshare snel is, maar wel 200 MB als max heeft.
Ik ook!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:35 schreef Bravebart het volgende:
Oh, het is 500 MBIk doe het wel ff per CD
Aangezien zippyshare snel is, maar wel 200 MB als max heeft.
Ja nu ga ik er echt heel even heen want moet morgen ook werken.quote:
Ik vind CD3 wel het lekkerst, want 1 is dus echt begin jaren 90, dus heel andere stijl en redelijk suf vind ik somsquote:
Viel spaßquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Ja nu ga ik er echt heel even heen want moet morgen ook werken.Doei!
Ik zie op elke cd wel een aantal staan van mwah. En ook vanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind CD3 wel het lekkerst, want 1 is dus echt begin jaren 90, dus heel andere stijl en redelijk suf vind ik somsMaar care
Op die eerste; Kruder & Dorfmeisterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zie op elke cd wel een aantal staan van mwah. En ook van
Bek dicht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
BOEIEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
groetjes.
quote:
Laterrsquote:
Die is echt kutquote:
Blank.quote:
Hoi Graaf machine.quote:
Ja gewoon bijna alles is positief enzo. Iets waarvan ik dacht dat het kut zou zijn viel mee enzo, en ik heb helemaal geen stress omdat vakantie en dus geen schoolquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja gewoon bijna alles is positief enzo. Iets waarvan ik dacht dat het kut zou zijn viel mee enzo, en ik heb helemaal geen stress omdat vakantie en dus geen school
Da's best vet volgens mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:29 schreef Renesite het volgende:
Kreeg de vraag of ik morgne bij een lacrosse wedstrijd wou kijken. Misschien wel ff doen
Alquote:
Tegenwoordig krijg je daar 1 popcorn en een cola voor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waren films nu nog maar 10 gulden.
Kutbioscoopquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je daar 1 popcorn en een cola voor.
Ja, in Friesland is dat gewoon 5 Fryske Francs.quote:
Probeer jezelf te pijpen.quote:
Dat is moeilijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Probeer jezelf te pijpen.
Daarna je elleboog aanraken met je tong. Dat kan ook niet echt.
Mietje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:59 schreef mstr het volgende:
Het is weer eens een avond waarop ik niet bezopen kan worden.
quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, WAT EEN GRAP ZEG. NIET NORMAAL.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, WAT EEN GRAP ZEG. NIET NORMAAL.
Wat een pijnlijke vergissing.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
O wacht. Ik dacht dat je Zuurkool was.
Wie weet vergeef ik het je morgen.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Voor jou wel. Dit ga je me vast niet vergeven.
Poging doen van m'n geld af te komen in ruil voor kledingquote:Op zondag 2 mei 2010 10:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Succes, het stortregent hier
Maar wat ga je doen?
Neem een paraplu mee.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Poging doen van m'n geld af te komen in ruil voor kleding
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:31 schreef Jotcha het volgende:
Snel post mooie schoenen! Nee geen hakken laarzen of air max.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe schoenen, de 3 genoemde vallen daar niet onder.
Ik zoek nog altijd mooei DC's.. in dat design van Ken Block eigenlijk..quote:
Got itquote:Op zondag 2 mei 2010 10:45 schreef Marco001 het volgende:
woot, mijn pa is een nieuwe abbonement nodig, en waarschijnlijkt neemt hij 1 met een HTC Desire en krijg ik de telefoon.![]()
mjah, anders zou ik hem eind volgende maand los koppen.. maar dit scheelt me een flinke bak geld..quote:
Zegt deze reactie genoeg over je gemoedstoestand?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn beltegoed is op, ik sta alleen, buiten (wel veranda maar KOUD), viooltjes 'mooi te maken', ik heb 1 klant gezien, ik verveel me de tering en ik ben vriendloos. Help me.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn beltegoed is op, ik sta alleen, buiten (wel veranda maar KOUD), viooltjes 'mooi te maken', ik heb 1 klant gezien, ik verveel me de tering en ik ben vriendloos. Help me.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben de meest chagrijnige persoon op aarde en Zeus kan de tering krijgen x(
Ja, ineens komt het gevoel omhoog.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen nog wel vrolijk...
TR gemaaktquote:
Ja die had ik doorquote:Op zondag 2 mei 2010 11:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ineens komt het gevoel omhoog.
Dit is dus de bekende dinsdag-dip.
Ach, boeiend.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kwam er gisteravond trouwens ook achter dat ik nog maar twee weken tot mn examens heb ipv drie
Je moet niet zo stressen.quote:
met die meiden?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:09 schreef mstr het volgende:
Wat een treurig weer
Marco, hoe is 't trouwens afgelopen?
Tijd nodig hebben = geen contact meer opnemen tot zij het doet. Doet zij het niet dan is het duidelijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:55 schreef Marco001 het volgende:
mjah, dan moeten ze niet zo vaag zijn.. Ze mailde me vorige week dat ze even een beetje tijd nodig was..
maar goed, eten en dan werken
Deau!quote:
Ik ook, ik ben maar begonnen met opruimen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deau!
Ik word helemaal verdrietig van dit weer
Mja, ik moet ook ff opruimen jaquote:
Film kijken!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben al op de helft, moet dan nog douchen en dan nog iets verzinnen om te gaan doen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook al.
Even kijken of m'n wederhelft daar ook zin in heeft.
Wtf is er eigenlijk gebeurd....quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
met die meiden?
Dit is letterrlijk het laatste mailtje wat ze me stuurden. Ik was vanochtend even zo dom geweest om hun nog een mail te sturen met de vraag hoe ze zich nu voelden.
"ik ben moeder, ik heb je gevraagd om christa en froukje niet meer te smse en te mailen, dus geen kontakt meer zoeken aangezien zij de vriendschap hebben verbroken en ook geen kontakt meer met jou willen. Ik heb jou,en ook zij, fatsoenlijk in een mail gezegd dat ze geen kontakt ;meer willen en ik heb jou gevraagd dat te respecteren. Ik had gedacht dat dat zo zou zijn, maar je blijft maar mailen en geeft froukje daardoor een heel erg vervelend gevoel en mij ook waardoor ik nu echt heel erg boos ben! Je stopt nu met kontakt zoeken of ik moet andere wegen bewandelen om het je duidelijk te maken en dat moet toch niet nodig zijn?!
Moeder Gjaltema
"
Ik had eerst nog het respect om ze niet met naam en toenaam te n oemen hier, maar nu... mocht iemand interesse hebben, ze hebben hyves en msn..
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
met die meiden?
Dit is letterrlijk het laatste mailtje wat ze me stuurden. Ik was vanochtend even zo dom geweest om hun nog een mail te sturen met de vraag hoe ze zich nu voelden.
"ik ben moeder, ik heb je gevraagd om christa en froukje niet meer te smse en te mailen, dus geen kontakt meer zoeken aangezien zij de vriendschap hebben verbroken en ook geen kontakt meer met jou willen. Ik heb jou,en ook zij, fatsoenlijk in een mail gezegd dat ze geen kontakt ;meer willen en ik heb jou gevraagd dat te respecteren. Ik had gedacht dat dat zo zou zijn, maar je blijft maar mailen en geeft froukje daardoor een heel erg vervelend gevoel en mij ook waardoor ik nu echt heel erg boos ben! Je stopt nu met kontakt zoeken of ik moet andere wegen bewandelen om het je duidelijk te maken en dat moet toch niet nodig zijn?!
Moeder Gjaltema
"
Ik had eerst nog het respect om ze niet met naam en toenaam te n oemen hier, maar nu... mocht iemand interesse hebben, ze hebben hyves en msn..
wtfquote:Op zondag 2 mei 2010 12:44 schreef Zeroku het volgende:
You have requested:
8 x WEEKEND TICKETS INC CAMPING @ £157.50 each
10 x CAR PASS @ £11.25 each
10 x CAMPERVAN PASS @ £45.00 each
10 x EARLY ENTRY (THURSDAY 3PM) @ £5.50 each
8 x ADVANCE LOCKER @ £10.00 each
There is a transaction fee of £5.25 for this order
The total amount charged will be £1,962.75
Heui koekert.quote:
Sonispherequote:
Ik hoop voor je dat je dat niet allemaal zelf hoeft te betalenquote:
Achja, morgen ben je weer normaalquote:Op zondag 2 mei 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Valt me nog mee maar heb het wel.Gister leek ales zo mooi
Veel plezierquote:
Go for it tiger!quote:
Zat je weer aan de blends?quote:
op een ietwat lege maagquote:
Zooooo herkenbaarquote:Op zondag 2 mei 2010 13:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
op een ietwat lege maag![]()
Toen ik thuis was kon in m'n sleutel niet meer vinden. Dus ik aanbellen (duurde even voor ik de knop vond), komt mijn zus helemaal aanrennen en schreeuwen en shit. Echt een "ooooooooooh shit"-moment.
Moest ik ook nog gaan praten.
Verloren van de fles?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
op een ietwat lege maag![]()
Toen ik thuis was kon in m'n sleutel niet meer vinden. Dus ik aanbellen (duurde even voor ik de knop vond), komt mijn zus helemaal aanrennen en schreeuwen en shit. Echt een "ooooooooooh shit"-moment.
Moest ik ook nog gaan praten.
Ik zou blijven. Het weer is toch om te huilen en anders moet je heel de dag leren.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG chillll ik mag eerder naar huis als ik wil, als het zo rustig blijftWel dubbel betaald nu maar jammer dan
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zou blijven. Het weer is toch om te huilen en anders moet je heel de dag leren.
wtf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |