Netjes. Heb je tijd bijgehouden?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:35 schreef DeLuna het volgende:
Ha ha haaai.
Zo da's toch al weer 3km hardgelopen.
Ehm nouja, nog niet de hele 3km hoorquote:
Evy?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehm nouja, nog niet de hele 3km hoorIk loop een programma van Evy
Hardlopen hè, niet hakkenquote:
Ik heb wel eens de 5 kilometer hakken gedaan, maar dat duurde toch wel ffquote:
En achteruit lopen? Lijkt me ook wel een uitdaging.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de 5 kilometer hakken gedaan, maar dat duurde toch wel ff
Dame van plezier.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yo mister Bart, wil je me nog een plezier doen?
Hangt er vanaf met watquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yo mister Bart, wil je me nog een plezier doen?
En. Lukt het een beetjequote:
Joah, maar dat gaat altijd nog sneller dan hakkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
En achteruit lopen? Lijkt me ook wel een uitdaging.
Mooiquote:
Watjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, maar dat gaat altijd nog sneller dan hakkenNa een goed avondje hakken heb ik wel ff last van mijn kuiten de volgende dag
Niks gewend hèquote:
Ik merk het.quote:
Ik heb al last van mijn kuiten na een half uurtje rennenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, maar dat gaat altijd nog sneller dan hakkenNa een goed avondje hakken heb ik wel ff last van mijn kuiten de volgende dag
Mind Dimension I en II voor me uploaden.quote:
Oh ja, die heb ik hier welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mind Dimension I en II voor me uploaden.Torrent duurt twee uur voor twee nummers. Als hij het al blijft doen.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik hier welIk doe het ff!
Die wil je vast ook wel even richting mij sturen hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik hier welIk doe het ff!
quote:
Snel internet hierquote:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb al last van mijn kuiten na een half uurtje rennen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hier zou het ook moeten maar hij's nog steeds niet klaar.Dankje.
quote:
Omdat ej dom bent.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef Zeroku het volgende:
Waarom heb ik geen subwoofer aan mijn laptop hangen?
Tsskquote:
Dat is vaak spotgoedkoopquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoewel, via school kan ik er toch een regelen met alle programma's enzo er al op.
Gewoon zo POEF, voor niets?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoewel, via school kan ik er toch een regelen met alle programma's enzo er al op.
Klopt, dat hebben ze op veel uni's, vaak met HP of Dellquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja daarom. Er was een of andere regeling ofzo dat het nauwelijks iets kostte.
Mijn liefde voor jou welquote:
quote:
Jongequote:
Sorryquote:
quote:
JA!quote:
Ratatat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef Bravebart het volgende:
CD is bijna klaar, wat nuIk wil eigenlijk zaterdagavondchillmuziek.
Stuur ook naar mij als ie klaar is. Ben te lui om zelf muziek te zoeken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef Bravebart het volgende:
CD is bijna klaar, wat nuIk wil eigenlijk zaterdagavondchillmuziek.
Dat is wel gaaf jaquote:
Wat naar jou sturen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Stuur ook naar mij als ie klaar is. Ben te lui om zelf muziek te zoeken.
Hij bedoelt. Klaar alsin. Afgespeeld klaar. Niet klaar downloaden/uploaden oid. Dus hij stuurt je helemaal niets.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef -SG- het volgende:
Met chill muziek bedoel ik ook echt chillmuziek en geen techno meuk.
Alvast bedankt.
He jammer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij bedoelt. Klaar alsin. Afgespeeld klaar. Niet klaar downloaden/uploaden oid. Dus hij stuurt je helemaal niets.
wat noem je chill muziek? dat franse zom er nummer?quote:
Alles?quote:
Is dat het ook?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:26 schreef Bravebart het volgende:
Ministry of Sound - Chilled II - 1991 - 2009
Klinkt chill.
doe mij maa rmetal..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan krijg je wel technomeuk, jatoch Bart?
Wel veel jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan krijg je wel technomeuk, jatoch Bart?
Haiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn verliefd-/blijheidsgevoel is weg aan het gaan.
Mja, ik heb ook gewoon beuk hardcore/hardstyle en DnB hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |