Ik feliciteer je alvast voor het nieuwe record dat ze morgen gaan zetten in Amsterdam.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
de dubbel kunnen we gewoon vast gaan vieren wat mij betreft
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
dank je maar feliciteer iedereen we hebben het samen gedaan
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik feliciteer je alvast voor het nieuwe record dat ze morgen gaan zetten in Amsterdam.
Zet alvast een tattoo van de kampioenschap van je clubje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik feliciteer je alvast voor het nieuwe record dat ze morgen gaan zetten in Amsterdam.
Godzijdank is het wel Twente waarmee we in de titelstrijd zitten,en niet Feyenoord op PSV,die klap zou harder zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:45 schreef peaceman het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe het morgen gaat. Hopelijk weten wij te winnen en speelt Twente gelijk (of verliest).
En mocht het niet lukken, tja dan is jammer, maar helaas.
En er komt nog bij dat dit seizoen gewoon heel sterk was op een valse start naquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:18 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Godzijdank is het wel Twente waarmee we in de titelstrijd zitten,en niet Feyenoord op PSV,die klap zou harder zijn.
Ze geven ook lichtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:38 schreef mash_ het volgende:
wat is dat nieuwe uitshirt lelijkik vond hem mooi op de plaatjes. alleen gister liep ik in amsterdam en toen zag ik hem hangen... wat lelijk
net of ze licht geven
Ben nog met het design bezig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:42 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zet alvast een tattoo van de kampioenschap van je clubje.
Die gast moet je echt geen aandacht geven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgende TT: Waar Sinnie een boefje is? Of is dat teveel eer?
Morgen zijn we kampioen!![]()
die gast heeft volgens mij sowieso geen affectie voor feyenoord. Alleen voor het rellen tegen ajax.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast moet je echt geen aandacht geven.
Die heeft meer haat gevoelens richting Ajax dan liefde gevoelens voor zijn eigen stakkerclubje.
IS gewoon echt sneu
Als het 0-4 wordt dan neem jij een week lang een Ajax avatar oke hahahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:11 schreef larry91 het volgende:
Veel succes morgen, normaal gesproken zou ik het jullie van harte gunnen maar dit jaar (helaas) niet. In de Goffert gaan jullie gewoon niet winnen. Ajax moet nog een jaartje wachten op de derde ster
Deal, als ajax wint zal ik voor één week een ajax avatar nemen. Maar wat staat er tegenover als NEC wint ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het 0-4 wordt dan neem jij een week lang een Ajax avatar oke hahaha
Neem ik een Nec avatar voor een week.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Deal, als ajax wint zal ik voor één week een ajax avatar nemen. Maar wat staat er tegenover als NEC wint ?
Dan hebben we een deal. Ik kom hier wel op terug, na de wedstrijd morgenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem ik een Nec avatar voor een week.
Grote kans is wel dat ik goed lam ben omdat Ajax kampioen is dan hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:19 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dan hebben we een deal. Ik kom hier wel op terug, na de wedstrijd morgen
Mocht het zo zijn dan kun je het tijdens je kater op maandagmiddag checken of ik me eraan gehouden heb. Maar vooralsnog acht ik de kans groter dat er een NEC avatar bij komtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Grote kans is wel dat ik goed lam ben omdat Ajax kampioen is dan hoor
Morgen rond 16.15 zullen we het wetenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:23 schreef larry91 het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn dan kun je het tijdens je kater op maandagmiddag checken of ik me eraan gehouden heb. Maar vooralsnog acht ik de kans groter dat er een NEC avatar bij komt
Ik zou gewoon naar Ajax gaan die dagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:23 schreef mash_ het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de mening van de ajax supporters hier
Stel je hebt een goede vriend die voor feyenoord is, hij heeft een seizoenskaart en volgend seizoen is het weer spannend boven in, en feyenoord moet tegen twente of psv (maakt even niet uit) En hij vraagd of je mee gaat, zou je mee gaan? of zou je uit principe niet mee gaan omdat het feyenoord is?? zou je bijf twente - psv wel heen gaan?
Ben wel benieuwd hoe jullie hier over denken
Ik zou denk ik wel mee gaan. Op dat moment wil je gewoon dat de concurent 3 punten verliest, en een leuke voetbal wedstrijden kijken is altijd leuk. of het nou feyenoord is of niet.
speciaal voor jou even een editquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar Ajax gaan die dag
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgende TT: Waar Sinnie een boefje is? Of is dat teveel eer?
Morgen zijn we kampioen!![]()
Weer een reden waarom Ajax vandaag de titel moet pakken.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor eer heb je in godsnaam als je wordt uitgemaakt voor een ajacied. Wel leuk dat jullie aan me denken als ik er niet ben.
Zie het zo, als jullie de titel pakken ben ik hier voorlopig niet meer
Heb je honger? Omdat je zo aan het happen bent.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor eer heb je in godsnaam als je wordt uitgemaakt voor een ajacied. Wel leuk dat jullie aan me denken als ik er niet ben.
Zie het zo, als jullie de titel pakken ben ik hier voorlopig niet meer
Potverdikkeme, met de winst die we daarop maken is de miskoop van Sulejmani teniet gedaanquote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef patrickt37 het volgende:
'Luis Suarez (Ajax) kan voor 25 miljoen naar Arsenal'
Luis Suarez is bezig aan een ijzersterk seizoen bij Ajax en dat is verschillende Europese topploegen niet ontgaan. Nadat eerder bekend werd dat onder andere FC Barcelona en Juventus belangstelling hebben voor de Uruguayaanse aanvaller, maakt ook Arsenal bekend geïnteresseerd te zijn.
De Londense topclub heeft volgens Caughtoffside.com rond de 25 miljoen euro over voor Suarez. Trainer Arsène Wenger is erg gecharmeerd van de Ajacied en hij wil hem deze transferperiode naar Engeland halen.
Suarez heeft in Amsterdam een contract tot de zomer van 2013. Arsenal zal dus veel moeten betalen om de Zuid-Amerikaan te contracteren. Dit seizoen vond hij in de Eredivisie maar liefs 33 keer het net in evenveel wedstrijden.
Ik had gedacht,dat we daar toch wat meer voor zouden vangen.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef patrickt37 het volgende:
'Luis Suarez (Ajax) kan voor 25 miljoen naar Arsenal'
Luis Suarez is bezig aan een ijzersterk seizoen bij Ajax en dat is verschillende Europese topploegen niet ontgaan. Nadat eerder bekend werd dat onder andere FC Barcelona en Juventus belangstelling hebben voor de Uruguayaanse aanvaller, maakt ook Arsenal bekend geïnteresseerd te zijn.
De Londense topclub heeft volgens Caughtoffside.com rond de 25 miljoen euro over voor Suarez. Trainer Arsène Wenger is erg gecharmeerd van de Ajacied en hij wil hem deze transferperiode naar Engeland halen.
Suarez heeft in Amsterdam een contract tot de zomer van 2013. Arsenal zal dus veel moeten betalen om de Zuid-Amerikaan te contracteren. Dit seizoen vond hij in de Eredivisie maar liefs 33 keer het net in evenveel wedstrijden.
ik had minder verwachtquote:Op zondag 2 mei 2010 12:05 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik had gedacht,dat we daar toch wat meer voor zouden vangen.
Ik moet voetballen, gelukkig kan ik het laatste half uurtje met een beetje geluk nog meepikken!quote:
Ik denk dat je dan nog een jaar kunt zitten,ik ben er echt bang voorquote:Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef InGebruik het volgende:
Ik zit al klaar hoor! Kom maar op met die 3e ster.
Dat denk ik ook. Ik zie twente dit gewoon winnenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:45 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan nog een jaar kunt zitten,ik ben er echt bang voor
Ik deel je angst iddquote:Op zondag 2 mei 2010 12:45 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan nog een jaar kunt zitten,ik ben er echt bang voor
Ofschoon we niet met zoveel zijn, hebben wij toch ook onze minimumeisenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:26 schreef Sinnie het volgende:
Als Nec morgen ook zijn taken vervult dan ben ik voor een dag NEC'er
Er zijn eigenlijk maar 2 scenario's:quote:Op zondag 2 mei 2010 12:55 schreef peaceman het volgende:
Als Twente wint, hoop ik dat ze gewoon dik winnen.
Ik vrees dat 'we' het niet gaan redden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Ofschoon we niet met zoveel zijn, hebben wij toch ook onze minimumeisen
[..]
Ik zou voor Twente gaanquote:Op zondag 2 mei 2010 13:51 schreef mash_ het volgende:
ik zit echt te twijfelen wat ik ga kijkenJe kan of een schakel progamma kijken, met als met als basis de wedstrijd van twente, of ik ga gewoon ajax kijken.
[..]
9 nu.quote:
6quote:Op zondag 2 mei 2010 14:22 schreef cheqy het volgende:
8
Ik hoop met je mee...quote:Op zondag 2 mei 2010 14:28 schreef Torrio het volgende:
Veel plezier dames en heren! Laten we hopen op een prachtig einde van de middag![]()
Mwah...diep rood voor Feher, 2 benen.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
jammer jongens. het was leuk. die rode kaart was of allebei of geen van beide..
Hopen dat we dit keer ons wel kunnen plaatsen voor de CLquote:
Ja vertrouwen is leuk, maar twente die 0-1 voorstaat en tegen 10 man speelt en zoveel grote kansen krijgtquote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
we worden gewoon kampioen jongens, beetje meer vertrouwen
nee kutzooi, maar twente gaat dit niet verliezenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja vertrouwen is leuk, maar twente die 0-1 voorstaat en tegen 10 man speelt en zoveel grote kansen krijgtnou kan je vertrouwen hebben wat je wilt maar dat gaat hem niet meer worden hoor
Ja met 10 manquote:
Twente weet er gezien de stand anders niet echt lekker doorheen te prikken. Ik houd hoop.quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 15:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
NAC speelt echt heel erg slecht. Totaal geen controle op het midden veld en 9 van de 10 keer staan 2/3 spelers van NAC lucht te dekken en lopen totaal verkeerd. Dit gaat volgens mij gewoon 0-3 of iets dergelijks worden voor Twente.
true, maar als je zo dichtbij bent, wil je meer... maar realistisch gezien.. nee, nac gaat dit niet meer redden helaas. Domme overtreding van Feher ook!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja met 10 mankomt vast goed
Moeten btw niet vergeten dat als je met kerst gezegd had dat we 2e werden en de beker zouden winnen iedereen er voor zou tekenen9 punten achter staan en nog 2e worden halen is erg goed
domme overtreding maar kreeg daarvoor vast een tonnetje op z'n bankrekening want zo dom was zijn overtredingquote:Op zondag 2 mei 2010 15:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
true, maar als je zo dichtbij bent, wil je meer... maar realistisch gezien.. nee, nac gaat dit niet meer redden helaas. Domme overtreding van Feher ook!
En dan over Ajax en de KNVB zeiken.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:26 schreef TTD het volgende:
[..]
domme overtreding maar kreeg daarvoor vast een tonnetje op z'n bankrekening want zo dom was zijn overtreding
it's a conspiracy!
Ajax speelt de hele tweede seizoenshelft al fantastisch en gezien de vorm nu zou het zonde zijn om Twente rechtstreeks de champions league in te sturen aangezien Ajax gewoonweg meer kwaliteit heeft.quote:
Daar koop ik op het moment even heeeelemaal niks voor.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
NAC speelt echt heel erg slecht. Totaal geen controle op het midden veld en 9 van de 10 keer staan 2/3 spelers van NAC lucht te dekken en lopen totaal verkeerd. Dit gaat volgens mij gewoon 0-3 of iets dergelijks worden voor Twente.
rood voor twente zou zomaar nog kunnen, zijn best veel gele kaarten gevallen. maarja, ze zien wel. ga er echt niet meer vanuit. maarja blijft voetbalquote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Daar koop ik op het moment even heeeelemaal niks voor.
Zo zonde van die rode kaart.. Hopelijk gooit Blom er nog een compensatie-kaart danwel pingel tegenaan
mwah er zijn nog genoeg wedstrijden geweest waarin 'we' niet zo goed waren. Wel spelen we het beste voetbal van 2010, maar ja, daar koop je niks voor.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ajax speelt de hele tweede seizoenshelft al fantastisch en gezien de vorm nu zou het zonde zijn om Twente rechtstreeks de champions league in te sturen aangezien Ajax gewoonweg meer kwaliteit heeft.
Maar dit zeggen we nu elk jaar alquote:Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef Torrio het volgende:
Ach, Twente kon met een beetje geluk de druk aan mocht het zo blijven, so be it. We weten zelf ook wel wie de smaakmaker was en wie het strebertje. Volgend seizoen gaat Twente net als AZ weer naar beneden, geen last meer van.
Je moet maar zo denken: 99,9 % van die lui die dat komen doen, hebben zelf helemaal niks.. Dus waarom die zo hard lachen??quote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef mash_ het volgende:
Oh nu komen hier straks weer allemaal mensen kansloos doen let maar opIkBenGeenKloon. is nummer 1
Kun je op wachten. Naja lijkt me nog pijnlijker als je eigenlijk nergens om voetbalde zoals de club uit de stad waar IkBenGeenKloon vandaan komt.quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 16:19 schreef mash_ het volgende:
Oh nu komen hier straks weer allemaal mensen kansloos doen let maar opIkBenGeenKloon. is nummer 1
Dan waren we een paar weken geleden al kampioen geweest.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef Yankee het volgende:
Verdomme, hadden we de eerste seizoenshelft nou ook maar zo gespeeld als de tweede.........
Dat is een flinke opgave anders nog hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 16:29 schreef MassimO het volgende:
En nu ons plaatsen voor de CL , is het toch nog een mooi seizoen
Inderdaad. Maar goed, beker maar winnen dan en in godsnaam niet weer uitgeschakeld worden door een of andere amateurploeg in de voorronde CLquote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan waren we een paar weken geleden al kampioen geweest.
Dat gaat inderdaad niet eenvoudig worden. Wie weet tegen wat voor club we moeten.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat is een flinke opgave anders nog hoor.
Haha..quote:Op zondag 2 mei 2010 16:32 schreef Silv het volgende:
Mooi gespeeld van Ajax, hoop dat jullie sowieso de beker winnen.
Hebben ze al gehad.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:33 schreef TTD het volgende:
nu krijgt Feyenoord zeker billenkoek in de Kuip na het weggeven van de wedstrijd tegen Twente
Ik zou wel hebben gezegd dat jullie mooi hebben gespeeld. Voor de rest zou ik jullie vervloekt hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha..zou je dat ook gezegd hebben als het mis gegaan was?
Verder heb ik jullie al gefeliciteerd na de eerste helft.
DIe had ook rood moeten hebben trouwens.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:34 schreef Joel-Smeets het volgende:
Die Pothuizen met zijn shirt,was wel erg opzichtig
Dat hij er ook bij ging lachen,wat een droeftoeterquote:Op zondag 2 mei 2010 16:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
DIe had ook rood moeten hebben trouwens.
Niet dat dat uitgemaakt had.
Misschien moeten Ajacieden maar eens stoppen met het denken op deze manier. Beter nadenken waar je moet investeren voor de titel, en niet zomaar denken dat de titel wel even gehaald wordt.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:37 schreef Joel-Smeets het volgende:
Achja,pakken ze volgend seizoen de titel.
niemand denkt dat de titel 'zomaar' behaald wordt, maar Ajax gaat er wel altijd voor. Wat is daar mis mee? Of mag je geen ambitie hebben?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Misschien moeten Ajacieden maar eens stoppen met het denken op deze manier. Beter nadenken waar je moet investeren voor de titel, en niet zomaar denken dat de titel wel even gehaald wordt.
Ik denk dat niemand denkt dat Ajax zomaar even de titel haalt. Behalve dat de supporters van andere clubs denken dat Ajacieden zo denken, snap je?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Misschien moeten Ajacieden maar eens stoppen met het denken op deze manier. Beter nadenken waar je moet investeren voor de titel, en niet zomaar denken dat de titel wel even gehaald wordt.
Joh,als Ajax gewoon zo doorgaat,hebben ze volgend seizoen gewoon een grote kans erop.De titel is verspeeld in de 1e seizoenshelft,dat ligt achter ons,nu loopt het goed.Niks investeren,doorgaan met dit elftalquote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Volgend jaar écht!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:37 schreef Joel-Smeets het volgende:
Achja,pakken ze volgend seizoen de titel.En als we gaan kijken van de winterstop tot nu,kan je alleen maar complimenten geven aan Jol en Ajax.De Jong dit seizoen definitief doorgebroken,de wisselvalligheid is weg,Ajax heeft laten zien dat het meer is dan alleen Luis Suarez.Twente gun ik het
Stilstand is achteruitgang.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Joh,als Ajax gewoon zo doorgaat,hebben ze volgend seizoen gewoon een grote kans erop.De titel is verspeeld in de 1e seizoenshelft,dat ligt achter ons,nu loopt het goed.Niks investeren,doorgaan met dit elftal
Zoals hij het schreef kun je concluderen dat hij zegt:quote:Op zondag 2 mei 2010 16:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand denkt dat Ajax zomaar even de titel haalt. Behalve dat de supporters van andere clubs denken dat Ajacieden zo denken, snap je?
Niets nieuws erbij kopen,en hopen dat Luis blijft.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef mash_ het volgende:
ben wel heel erg benieuwd wat er op de transfermarkt gaat gebeuren
Als Ajax Siem de Jong kan behouden.. Pantelic gaat sowieso weg, Suárez verwacht ik ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Joh,als Ajax gewoon zo doorgaat,hebben ze volgend seizoen gewoon een grote kans erop.De titel is verspeeld in de 1e seizoenshelft,dat ligt achter ons,nu loopt het goed.Niks investeren,doorgaan met dit elftal
Neem jij altijd de mening van 1 zo letterlijk, dat ie geldt voor een hele groep?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zoals hij het schreef kun je concluderen dat hij zegt:
"Ach ja, pakken ze volgend jaar de titel" (wel even).
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Niets nieuws erbij kopen,en hopen dat Luis blijft.
En wat als Luis ook weggaat? Wie komt er dan in de spits zonder nieuwe aankopen?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Niets nieuws erbij kopen,en hopen dat Luis blijft.
Zelf zie ik Stekelenburg niet vertrekken,De Jong zal ook nog wel blijven.Als Pantelic en Suarez zouden vertekken,is er dus een spitsenprobleem,want ik zie Suk ze nog niet zo 1-2-3 afmaken.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Als Ajax Siem de Jong kan behouden.. Pantelic gaat sowieso weg, Suárez verwacht ik ook.
Stekelenburg wordt wel vervangen door een uitstekende andere goalie, Vermeer. Maar in de spits weet ik het nog niet.
Als Luis weggaat,natuurlijk wel investeren van dat geld in een nieuwe spits.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En wat als Luis ook weggaat? Wie komt er dan in de spits zonder nieuwe aankopen?
Ik had liever gehad dat Ajax had gewonnen. het team blijft redelijk bij elkaar muv de voorhoede, terwijl Twente nu volledig wordt ontwricht en dus in de CL geen rol van betekenis zal gaan spelen, waardoor de Nederlandse coeff nog lager gaat worden. Naja hopen dat de EL-ploegen redelijk wat punten gaan sprokkelen en Ajax via de voorronde toch nog in de CL komt.
Arsenal wou 25 miljoen bieden volgens dat berichtjequote:Op zondag 2 mei 2010 16:48 schreef Pedroso het volgende:
Suarez blijft nog wel een seizoen denk ik. Ajax heeft een geweldige 2e helft van het seizoen gedraaid maar Suarez was wat minder als we gewend waren.
Ik denk niet dat er op dit moment een club is die meer als 15 miljoen gaat betalen voor Suarez (sowieso wordt er tegenwoordig weinig uitgegeven).
Voor lager dan 15 miljoen laat Ajax hem ook niet gaan, dus volgend jaar zal ie er nog wel bij zijn.
Dat is helemaal geen gek scenario als we de voorrondes overleven.quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 16:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ach ja, in ieder geval voorronde CL. en hopen dat we verder komen dan twente.
ja, want je mag niet hopen en positief blijven asl je voor ajax bent. want als je voor ajax bent ben je een emo. Stelletje achterlijke verkapte hooligans zitten er ook tussenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
waarvoor? voor die compleet terechte rode kaart?quote:
Nou dat kan je sowieso vergetenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:57 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk vertrekt er niemand.
Alsof de Jong nu al weggekocht gaat worden, Als vervanger van Pantelic zie ik nog steeds graag Dostquote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Als Ajax Siem de Jong kan behouden.. Pantelic gaat sowieso weg, Suárez verwacht ik ook.
Stekelenburg wordt wel vervangen door een uitstekende andere goalie, Vermeer. Maar in de spits weet ik het nog niet.
Klopt, afhankelijk van Spanje gaan we ook gewoon de CL in. We zijn hoogstwaarschijnlijk seeded in de 2de voorronde.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:59 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Als ze dit elftal bij elkaar weten te houden,kan er echt iets moois gebeuren...
Dat denk ik ook. Jol is een fantastische trainer die een echt team uit een groep individuen heeft gemaakt. Sinds jaren dat Ajax weer zon goede trainer heeft.quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 16:59 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Als ze dit elftal bij elkaar weten te houden,kan er echt iets moois gebeuren...
Zeker weten, Jol is de ideale trainer voor dit Ajax.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Jol is een fantastische trainer die een echt team uit een groep individuen heeft gemaakt. Sinds jaren dat Ajax weer zon goede trainer heeft.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:06 schreef Torrio het volgende:
En toch blijf ik erbij dat het ongelofelijk zwak van Feyenoord was, expres verliezen. Dat verzin je gewoon niet. En surreal die supporters die tegen hun eigen club juichen en vóór de tegenstander van Ajax.
PSV bij lange na? PSV stond niet lang geleden nog bovenaan en velen dachten dat PSV gewoon kampioen zou worden. WInt PSV dan halen ze gewoon meer dan 80 punten. Dat kun je nooit heel slecht noemen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zeker weten, Jol is de ideale trainer voor dit Ajax.
En het kon altijd erger dit seizoen, PSV en Feyenoord hebben bij lange na niet zo gepresteerd als Ajax, dat Twente kampioen wordt met maar 1 puntje meer, dan moet het maar zo zijn. We hebben er alles aan gedaan, en hoezeer de 'supporters' van de rivalen ook denken van niet, we hebben onszelf niet belachelijk gemaakt en hun wel. Als alle emoties wat gezakt zijn, zien ze vanzelf dat het toch om hun eigen club gaat en dat dat helemaal niet zo goed was dit seizoen.
ach de gemiddelde feijenoordsupporter is nou eenmaal niet echt intelligent...quote:Op zondag 2 mei 2010 17:06 schreef Torrio het volgende:
En toch blijf ik erbij dat het ongelofelijk zwak van Feyenoord was, expres verliezen. Dat verzin je gewoon niet. En surreal die supporters die tegen hun eigen club juichen en vóór de tegenstander van Ajax.
Daar geef ik je gelijk in. Jol brengt dat 'beetje arrogantie' weer terug.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zeker weten, Jol is de ideale trainer voor dit Ajax.
En het kon altijd erger dit seizoen, PSV en Feyenoord hebben bij lange na niet zo gepresteerd als Ajax, dat Twente kampioen wordt met maar 1 puntje meer, dan moet het maar zo zijn. We hebben er alles aan gedaan, en hoezeer de 'supporters' van de rivalen ook denken van niet, we hebben onszelf niet belachelijk gemaakt en hun wel. Als alle emoties wat gezakt zijn, zien ze vanzelf dat het toch om hun eigen club gaat en dat dat helemaal niet zo goed was dit seizoen.
Inderdaad dat maakt een overwinning nog zoeter. Sommige andere clubs zouden eens wat meer naar zichzelf moeten kijken en niet naar Amsterdam, Calimero gedrag is dat.quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 17:07 schreef GGMM het volgende:
Dat is juist prachtig, wij zijn de enige club die het zonder hulp van andere moet doen. Elke andere club pakt alleen prijzen vanwege de haat tegen Ajax.
niet lang geleden bovenaan en als derde eindigen, dan doe je ook iets niet goedquote:Op zondag 2 mei 2010 17:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PSV bij lange na? PSV stond niet lang geleden nog bovenaan en velen dachten dat PSV gewoon kampioen zou worden. WInt PSV dan halen ze gewoon meer dan 80 punten. Dat kun je nooit heel slecht noemen.
Lag toch erg dichtbij elkaar.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
niet lang geleden bovenaan en als derde eindigen, dan doe je ook iets niet goed
PSV heeft het ook niet slecht gedaan maar de inhaalrace van Ajax was gewoon indrukwekkend.quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 17:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PSV bij lange na? PSV stond niet lang geleden nog bovenaan en velen dachten dat PSV gewoon kampioen zou worden. WInt PSV dan halen ze gewoon meer dan 80 punten. Dat kun je nooit heel slecht noemen.
Zou mooi zijn,om Barcelona nu wel eens te ontvangen in A'Damquote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in. Jol brengt dat 'beetje arrogantie' weer terug.
Nu maar hopen dat Ajax de voorronde haalt en dat we, samen met Twente, ver komen in de CL
quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 17:14 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Zou mooi zijn,om Barcelona nu wel eens te ontvangen in A'Dam
Twente zal nu wel (Ruiz o.a.) worden leeggekocht waardoor het avontuur in de CL een soort AZ-verhaal van dit seizoen wordt.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in. Jol brengt dat 'beetje arrogantie' weer terug.
Nu maar hopen dat Ajax de voorronde haalt en dat we, samen met Twente, ver komen in de CL
Ja zei iedereen vorg jaar ook over twentequote:Op zondag 2 mei 2010 17:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Twente zal nu wel (Ruiz o.a.) worden leeggekocht waardoor het avontuur in de CL een soort AZ-verhaal van dit seizoen wordt.
Zou zonde zijn. We moeten toch wel een beetje succes hebben met de CL. Straks is de titel nog maar een voorronde CL waardquote:Op zondag 2 mei 2010 17:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Twente zal nu wel (Ruiz o.a.) worden leeggekocht waardoor het avontuur in de CL een soort AZ-verhaal van dit seizoen wordt.
Ik zie hem wel naar een club als Sevilla ofzo gaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef GGMM het volgende:
Mja, kan me niet voorstellen dat de Europese clubs in de rij staan voor Ruiz eigenlijk. Laat hem eerst maar eens een tweede jaar goed spelen.
Idd, zou zeker zonde zijn. Maar het is nu eenmaal zo...Europees stelt Nederland weinig meer voor. Ook Ajax en PSV niet meer.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:20 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. We moeten toch wel een beetje succes hebben met de CL. Straks is de titel een voorronde CL nog maar waard
Daarom hoop ik dat dit Ajax grotendeels bij elkaar blijft, zodat we in ieder geval volgend jaar nog een kans maken.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, zou zeker zonde zijn. Maar het is nu eenmaal zo...Europees stelt Nederland weinig meer voor. Ook Ajax en PSV niet meer.
Met het huidige team zie ik Twente ook geen ronde verder komen in de CL. Wellicht een derde plaats om verder te gaan in de Europa Leauge, maar meer echt niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:20 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. We moeten toch wel een beetje succes hebben met de CL. Straks is de titel nog maar een voorronde CL waard
lijkt me ook aannemelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 17:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie hem wel naar een club als Sevilla ofzo gaan.
Nou ik denk dat het huidige team van Twente aardig uitgekleed gaat worden. Volgens de geruchten staat McClaren in belangstelling van Wolfsburg. Stoch is van Chelsea toch? En wie zegt dat Ruiz daar blijft?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met het huidige team zie ik Twente ook geen ronde verder komen in de CL. Wellicht een derde plaats om verder te gaan in de Europa Leauge, maar meer echt niet.
Ja twente mag ons wel dankbaar zijn dat we wielaert gekocht hebbenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:27 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zullen Wielaert en Kennedy zich voelen?
En dat was niet gebeurd als Jol kampioen was geworden?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef Kremers het volgende:
Mclaren kan rekenen op veel interesse vanuit Duitsland i.i.g. Dat is het nadeel van kampioen worden als provincieclub: dat valt op in het buitenland.
Dat is waar, al komt dat voornamelijk omdat er voor 1995 2 punten werden gegeven per overwinning in plaats van 3. Wel haalden haalden de nummers 2 en 3 zeven jaar geleden gezamelijk 163 punten, hetgeen evenveel is als dit jaar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_2002/03#Eindstandquote:Op zondag 2 mei 2010 17:12 schreef GGMM het volgende:
Mwa, PSV heeft het in een paar wedstrijden in de tweede seizoenshelft verkloot. Wij deden dit in de eerste seizoenshelft. PSV heeft het heel goed gedaan, kan me niet voorstellen dat er ooit een tweede plaats en derde plaats is geweest met een groter puntenaantal.
We stoffen die andere 29 nog wel ff af.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:51 schreef joers1 het volgende:
En wéér geen kampioenschap in Amsterdam.....ocharme....
wacht even.. ik zet nog een deur open.. dan kun je die ook intrappen..quote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja zei iedereen vorg jaar ook over twenteMaar doet er niet toe, Als ajax zelf gewoon genoeg punten pakt maakt het niet uit hoe goed de rest het doet.
Ach, dan volgend jaar er maar eentje bij. Die derde ster komt er welquote:Op zondag 2 mei 2010 17:51 schreef joers1 het volgende:
En wéér geen kampioenschap in Amsterdam.....ocharme....
ook dat roepen ze al 6 jaarquote:Op zondag 2 mei 2010 17:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, dan volgend jaar er maar eentje bij. Die derde ster komt er wel
Geen probleem,volgend jaar nieuwe ronde,nieuwe kansenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:07 schreef jde_kok het volgende:
Mooi doelsaldo jongens...
Je hebt alleen een puntje te weinig. Jammer hoor, volgend jaar de 7e kans op rij...
Voor Feyenoord zijn het er al 11?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:14 schreef Sinnie het volgende:
En we tellen weer een jaar zonder succes erbij op, en dat is 6![]()
Word een lekker avondje hier gok ik zo
Beetje doelloos een deur intrappen die al open is hequote:Op zondag 2 mei 2010 17:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
wacht even.. ik zet nog een deur open.. dan kun je die ook intrappen..
11 bedoel je, Feyenoord is al 11 jaar geen kampioen geweest.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:14 schreef Sinnie het volgende:
11?quote:
maar jullie denken dat jullie de beste zijn met die parttime supportersquote:
Als Feyenoord supporter moet het toch om Feyenoord gaan?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
11?
Vergeten we de Uefa Cup niet dan![]()
Daarbij gaat het toch om Ajax en niet om Feyenoord. Jullie hebben het dubbele aan begroting, mag ook wel dan.
Ah, daar hebben we vriend Sinnie weer.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:14 schreef Sinnie het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
11 bedoel je, Feyenoord is al 11 jaar geen kampioen geweest.
Kerel,ik sta weetikniet hoelang al achter Ajax,je wilt zeggen dat de afgelopen jaren geen moeilijke tijden waren?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:15 schreef Nul78 het volgende:
[..]
maar jullie denken dat jullie de beste zijn met die parttime supporters![]()
wij staan ALTIJD achter onze club!!!!! ook in moeilijke tijden
Dat jullie achter jullie club staan hebben jullie dit seizoen wel bewezen jaquote:Op zondag 2 mei 2010 18:15 schreef Nul78 het volgende:
[..]
maar jullie denken dat jullie de beste zijn met die parttime supporters![]()
wij staan ALTIJD achter onze club!!!!! ook in moeilijke tijden
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:16 schreef TTD het volgende:
[..]
hoe lang wachten jullie al op jullie 15e kampioenschap. Al een jaar of 11?
Grootste,mooiste?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
En toch de grootste en mooiste club in Nederland, het is wat he!
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
En toch de grootste en mooiste club in Nederland, het is wat he!
Uiteraard. Moest eerst mijn eigen ploeg aanmoedigen in de regen, maar zal er niet omheen draaien dat ik op de terugreis hier alweer naar uitkeek.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we vriend Sinnie weer.
Al klaar voor Donderdag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |