Ik feliciteer je alvast voor het nieuwe record dat ze morgen gaan zetten in Amsterdam.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
de dubbel kunnen we gewoon vast gaan vieren wat mij betreft
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
dank je maar feliciteer iedereen we hebben het samen gedaan
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik feliciteer je alvast voor het nieuwe record dat ze morgen gaan zetten in Amsterdam.
Zet alvast een tattoo van de kampioenschap van je clubje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik feliciteer je alvast voor het nieuwe record dat ze morgen gaan zetten in Amsterdam.
Godzijdank is het wel Twente waarmee we in de titelstrijd zitten,en niet Feyenoord op PSV,die klap zou harder zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:45 schreef peaceman het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe het morgen gaat. Hopelijk weten wij te winnen en speelt Twente gelijk (of verliest).
En mocht het niet lukken, tja dan is jammer, maar helaas.
En er komt nog bij dat dit seizoen gewoon heel sterk was op een valse start naquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:18 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Godzijdank is het wel Twente waarmee we in de titelstrijd zitten,en niet Feyenoord op PSV,die klap zou harder zijn.
Ze geven ook lichtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:38 schreef mash_ het volgende:
wat is dat nieuwe uitshirt lelijkik vond hem mooi op de plaatjes. alleen gister liep ik in amsterdam en toen zag ik hem hangen... wat lelijk
net of ze licht geven
Ben nog met het design bezig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:42 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zet alvast een tattoo van de kampioenschap van je clubje.
Die gast moet je echt geen aandacht geven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgende TT: Waar Sinnie een boefje is? Of is dat teveel eer?
Morgen zijn we kampioen!![]()
die gast heeft volgens mij sowieso geen affectie voor feyenoord. Alleen voor het rellen tegen ajax.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast moet je echt geen aandacht geven.
Die heeft meer haat gevoelens richting Ajax dan liefde gevoelens voor zijn eigen stakkerclubje.
IS gewoon echt sneu
Als het 0-4 wordt dan neem jij een week lang een Ajax avatar oke hahahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:11 schreef larry91 het volgende:
Veel succes morgen, normaal gesproken zou ik het jullie van harte gunnen maar dit jaar (helaas) niet. In de Goffert gaan jullie gewoon niet winnen. Ajax moet nog een jaartje wachten op de derde ster
Deal, als ajax wint zal ik voor één week een ajax avatar nemen. Maar wat staat er tegenover als NEC wint ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het 0-4 wordt dan neem jij een week lang een Ajax avatar oke hahaha
Neem ik een Nec avatar voor een week.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Deal, als ajax wint zal ik voor één week een ajax avatar nemen. Maar wat staat er tegenover als NEC wint ?
Dan hebben we een deal. Ik kom hier wel op terug, na de wedstrijd morgenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem ik een Nec avatar voor een week.
Grote kans is wel dat ik goed lam ben omdat Ajax kampioen is dan hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:19 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dan hebben we een deal. Ik kom hier wel op terug, na de wedstrijd morgen
Mocht het zo zijn dan kun je het tijdens je kater op maandagmiddag checken of ik me eraan gehouden heb. Maar vooralsnog acht ik de kans groter dat er een NEC avatar bij komtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Grote kans is wel dat ik goed lam ben omdat Ajax kampioen is dan hoor
Morgen rond 16.15 zullen we het wetenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:23 schreef larry91 het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn dan kun je het tijdens je kater op maandagmiddag checken of ik me eraan gehouden heb. Maar vooralsnog acht ik de kans groter dat er een NEC avatar bij komt
Ik zou gewoon naar Ajax gaan die dagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:23 schreef mash_ het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de mening van de ajax supporters hier
Stel je hebt een goede vriend die voor feyenoord is, hij heeft een seizoenskaart en volgend seizoen is het weer spannend boven in, en feyenoord moet tegen twente of psv (maakt even niet uit) En hij vraagd of je mee gaat, zou je mee gaan? of zou je uit principe niet mee gaan omdat het feyenoord is?? zou je bijf twente - psv wel heen gaan?
Ben wel benieuwd hoe jullie hier over denken
Ik zou denk ik wel mee gaan. Op dat moment wil je gewoon dat de concurent 3 punten verliest, en een leuke voetbal wedstrijden kijken is altijd leuk. of het nou feyenoord is of niet.
speciaal voor jou even een editquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar Ajax gaan die dag
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgende TT: Waar Sinnie een boefje is? Of is dat teveel eer?
Morgen zijn we kampioen!![]()
Weer een reden waarom Ajax vandaag de titel moet pakken.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor eer heb je in godsnaam als je wordt uitgemaakt voor een ajacied. Wel leuk dat jullie aan me denken als ik er niet ben.
Zie het zo, als jullie de titel pakken ben ik hier voorlopig niet meer
Heb je honger? Omdat je zo aan het happen bent.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor eer heb je in godsnaam als je wordt uitgemaakt voor een ajacied. Wel leuk dat jullie aan me denken als ik er niet ben.
Zie het zo, als jullie de titel pakken ben ik hier voorlopig niet meer
Potverdikkeme, met de winst die we daarop maken is de miskoop van Sulejmani teniet gedaanquote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef patrickt37 het volgende:
'Luis Suarez (Ajax) kan voor 25 miljoen naar Arsenal'
Luis Suarez is bezig aan een ijzersterk seizoen bij Ajax en dat is verschillende Europese topploegen niet ontgaan. Nadat eerder bekend werd dat onder andere FC Barcelona en Juventus belangstelling hebben voor de Uruguayaanse aanvaller, maakt ook Arsenal bekend geïnteresseerd te zijn.
De Londense topclub heeft volgens Caughtoffside.com rond de 25 miljoen euro over voor Suarez. Trainer Arsène Wenger is erg gecharmeerd van de Ajacied en hij wil hem deze transferperiode naar Engeland halen.
Suarez heeft in Amsterdam een contract tot de zomer van 2013. Arsenal zal dus veel moeten betalen om de Zuid-Amerikaan te contracteren. Dit seizoen vond hij in de Eredivisie maar liefs 33 keer het net in evenveel wedstrijden.
Ik had gedacht,dat we daar toch wat meer voor zouden vangen.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef patrickt37 het volgende:
'Luis Suarez (Ajax) kan voor 25 miljoen naar Arsenal'
Luis Suarez is bezig aan een ijzersterk seizoen bij Ajax en dat is verschillende Europese topploegen niet ontgaan. Nadat eerder bekend werd dat onder andere FC Barcelona en Juventus belangstelling hebben voor de Uruguayaanse aanvaller, maakt ook Arsenal bekend geïnteresseerd te zijn.
De Londense topclub heeft volgens Caughtoffside.com rond de 25 miljoen euro over voor Suarez. Trainer Arsène Wenger is erg gecharmeerd van de Ajacied en hij wil hem deze transferperiode naar Engeland halen.
Suarez heeft in Amsterdam een contract tot de zomer van 2013. Arsenal zal dus veel moeten betalen om de Zuid-Amerikaan te contracteren. Dit seizoen vond hij in de Eredivisie maar liefs 33 keer het net in evenveel wedstrijden.
ik had minder verwachtquote:Op zondag 2 mei 2010 12:05 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik had gedacht,dat we daar toch wat meer voor zouden vangen.
Ik moet voetballen, gelukkig kan ik het laatste half uurtje met een beetje geluk nog meepikken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |