Is wel een idee..quote:
Moet de auto zelf terugbrengen dus das geen optie...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is wel een idee..
Naar Verweggistan rijden en dan per vliegtuig terug.
Laten ze de auto zelf maar ophalen
Krijg als het goed is de BMW met een volle tank mee, moet hem ook weer afleveren met een volle tank namelijk...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:31 schreef kevertje53 het volgende:
krijg je ook een tank diesel of moet je m afgetankt inleveren?
Klopt, is ook van die actie, alleen heeft BMW er ook voor gekozen pas geslaagden de mogelijkheid te bieden...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik moet trouwens ineens aan die tv reclame van BMW denken. Joyriders gezocht. Met die kerel met die 3-serie (geloof ik) voor zijn deur
Das wel gierig, dan kan het alsnog een 'duur grapje' worden (relatief).quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Krijg als het goed is de BMW met een volle tank mee, moet hem ook weer afleveren met een volle tank namelijk...
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:50 schreef wormtrein het volgende:
TS is binnen een week weer z'n rijbewijs kwijt
quote:
Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:03 schreef Hyperdude het volgende:
Zoek een beetje rustige snelweg: E25 Luik-Luxemburg is wel aardig als je daar een beetje in de buurt woont.
Wel ff zweten voordat je de tunnels in Luik door bent; ook mooie doorgaande wegen in de Ardennen
Afsluitdijk kan je ook weinig schade aanrichten.
A31 Ruhrgebied- Nieuweschans/Groningen is in Duitsland een lekker rustige snelweg. Maar dan niet links blijven hangen als je een lampje in de verte in je binnenspiegel snel ziet aankomen.
En de goede afslag nemen zodat je weer veilig thuiskomt.
[ afbeelding ]
Maak er een nachtje berlijn van ofzo. boek daar hotelletje. is leukquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:15 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!
Ik ga ook niet meteen vol gas, aangezien ik dat helemaal niet ben gewend, ben gewend me netjes aan de snelheid te houden, als ik met die BMW meteen 210 (max.) ga rijden, weet ik nu al dat het fout gaat...
Eerst tijdje 140/160 rijden, dat is waarschijnlijk nog wel te doen, daarna zien we wel.
E25 ligt niet in de buurt helaas, woon vlakbij Amsterdam
Dan eerst maar ff naar boven en een rondje Afsluitdijk. En dan kan je op de terugweg gaan voor The Ultimate Autobahn Experience: vd. Valk Wieringermeer of Akersloot.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:15 schreef Unknown90 het volgende:
...
E25 ligt niet in de buurt helaas, woon vlakbij Amsterdam
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dan eerst maar ff naar boven en een rondje Afsluitdijk. En dan kan je op de terugweg gaan voor The Ultimate Autobahn Experience: vd. Valk Wieringermeer of Akersloot.
Heel verstandig voor iemand die net zijn rijbewijs heeftquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:44 schreef MissSpooky het volgende:
En ga naar Duitsland, doh. Lekker racen over de snelwegen
Goed idee, daar ben je iig niet verzekerdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:37 schreef xaban06 het volgende:
Zandvoort? Nurburgring?
Lijkt me niet het zal toch wel gewoon een hoer huur auto zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:05 schreef Anne het volgende:
Zitten er geen voorwaarden aan dat je Nederland niet uit mag ofzo?
Of andere voorwaarden?
Met een eigen risico twv de halve autoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Lijkt me niet het zal toch wel gewoon een hoer huur auto zijn.
Iemand met 0,0 rijervaring zal toch ooit die rijervaring moeten opdoen. En of dat nou in een oude Kadett of in een nieuwe BMW 118 is boeit niet zo veel. Als het nou een dikke M3 of zo was, dan had je nog een punt gehad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Magistic het volgende:
Ja leuk, laten we iemand met 0,0 rijevaring met een dodelijk projectiel de weg op gaan!
* Magistic heeft medelijden met de boom
Precies hard rijden went snel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Iemand met 0,0 rijervaring zal toch ooit die rijervaring moeten opdoen. En of dat nou in een oude Kadett of in een nieuwe BMW 118 is boeit niet zo veel. Als het nou een dikke M3 of zo was, dan had je nog een punt gehad.
Maar een Fiat Punto nodigt niet uit om hard in te rijden. Deze BMW wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Iemand met 0,0 rijervaring zal toch ooit die rijervaring moeten opdoen. En of dat nou in een oude Kadett of in een nieuwe BMW 118 is boeit niet zo veel. Als het nou een dikke M3 of zo was, dan had je nog een punt gehad.
Ja en dan checkt de dealer wanneer er geflitst is, kijkt in zijn administratie en hey, boete komt mijn kant op...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Rij met 160 kmh langs een flitskast
Onzin. Elke auto nodigt uit hard te rijden voor iemand die met auto's begaan is en net z'n rijbewijs heeft.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Magistic het volgende:
[..]
Maar een Fiat Punto nodigt niet uit om hard in te rijden. Deze BMW wel.
En dan op hun kosten de auto laten openknippen om je eruit te krijgenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:23 schreef Repeat het volgende:
Ik zou alle mcdrives in 3 dagen doen.
Tis een auto met 143pk, een beetje leswagen heeft rond de 100, dus dat met "projectiel" valt wel mee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Magistic het volgende:
Ja leuk, laten we iemand met 0,0 rijevaring met een dodelijk projectiel de weg op gaan!
Moet je vooral gaan zeggen tegen iemand die net zijn rijbewijs heeft, en nog geen idee heeft hoe een auto zich aanvoelt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:53 schreef OEM het volgende:
Vergeet niet DSC en DTC uit te zetten: knopje boven het knopje van alarmlichten een tijdje ingedrukt houden (5 a 10 seconden?) (eerst gaat DSC uit, daarna ook DTC).
Die auto kan 210km/h gozer, das echt niet hard, vooral omdat het even duurt totdat ie daar is en het verkeer dat meestal niet toelaat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Magistic het volgende:
[..]
Maar een Fiat Punto nodigt niet uit om hard in te rijden. Deze BMW wel.
Thanks!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis een auto met 143pk, een beetje leswagen heeft rond de 100, dus dat met "projectiel" valt wel mee.
Heb hem zelf ook gereden, en de 118d is een hele leuke wagen. Veel plezier ermee!
Okay, waar moet ik beginnen met het afkraken van deze hele domme opmerking van je?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Magistic het volgende:
Nee, ongelukjes zijn pas gevaarlijk bij 400+quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die auto kan 210km/h gozer, das echt niet hard, vooral omdat het even duurt totdat ie daar is en het verkeer dat meestal niet toelaat.
Ik ga sowieso de eerste dag niks uitzetten en als ik iets uitzet, kijk ik eerst in het boekjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je vooral gaan zeggen tegen iemand die net zijn rijbewijs heeft, en nog geen idee heeft hoe een auto zich aanvoelt.
Trouwens, afgezien van het hard rijden (is niets mis mee, kan een auto aan) vind ik het raar dat mensen hier met allerlei voorstellen komen om de dealer zo hard mogelijk te naaien (enorm veel rijden, aframmen etc.).
Ongelukjes kunnen ook bij 50km/h al gevaarlijk zijn, maar daar ging het niet om.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ongelukjes zijn pas gevaarlijk bij 400+
omgquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ongelukjes kunnen ook bij 50km/h al gevaarlijk zijn, maar daar ging het niet om.
Het is voor een beginnende bestuurder in een totaal vreemde auto zeker wel "vreselijk snel"quote:Alleen de perceptie dat 210km/h vreselijk snel is, dat is nogal lächerlich.
Nee, die auto heeft niet zoveel vermogen, dat ie vreselijk snel is. Want omdat ie een top van 210km/h heeft (wat in praktijk niet vreselijk snel is), gaat ie nog niet de hele tijd zo hard.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
omg
[..]
Het is voor een beginnende bestuurder in een totaal vreemde auto zeker wel "vreselijk snel"
De meeste die ik zie zijn * TD i....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis een auto met 143pk, een beetje leswagen heeft rond de 100, dus dat met "projectiel" valt wel mee.
Heb hem zelf ook gereden, en de 118d is een hele leuke wagen. Veel plezier ermee!
Op de autobahn is 210 prima te doen als het niet te druk is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:06 schreef Repeat het volgende:
Natuurlijk is 210 wel hard. Als je dat rijdt knal je 2 keer zo hard langs autos (of vrachtwagens) die je inhaalt. Dan moet je toch wel heel goed opletten en zitten ongelukjes in een klein hoekje.
Ach vriend, als je een ander topic hier in de gaten zou houden, dan had je geweten dat voor mij 210km/h niet zoveel bijzonders meer is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:06 schreef Repeat het volgende:
Natuurlijk is 210 wel hard. Als je dat rijdt knal je 2 keer zo hard langs autos (of vrachtwagens) die je inhaalt. Dan moet je toch wel heel goed opletten en zitten ongelukjes in een klein hoekje.
Maarja de internethelden zullen hier wel weer anders beweren.
Kijk, daar komt de aap uit de mouw. Voor JOUW is het niet zoveel bijzonders meer maar dat zegt toch niet dat het niet hard IS?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach vriend, als je een ander topic hier in de gaten zou houden, dan had je geweten dat voor mij 210km/h niet zoveel bijzonders meer is.
Uiteraard, als je in het bedrijfsleven emphatische vermogens hebt, dan verlies je per definitie al.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, daar komt de aap uit de mouw. Voor JOUW is het niet zoveel bijzonders meer maar dat zegt toch niet dat het niet hard IS?Dat snap je zelf toch wel? Of nee wacht..jij bent natuurlijk zo'n arrogantje zonder inlevingsvermogen
Het was een TDI waarin ik reed, ook zoals jij zegt, rijd hij er ook privé meequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:11 schreef blup het volgende:
[..]
De meeste die ik zie zijn * TD i....
Rijschool muhammed vaak met * TDI . omdat ze er ook prive mee rijden
Klopt, heb de jongens ook hartelijk bedankt, kreeg ook nog een CD mee, goede nummers al zeg ik het zelf!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:41 schreef OcinSnetram het volgende:
Dan mag je deze jongens wel bedanken. Die moesten namelijk iemand vinden die geslaagd was die dag. Daarmee konden ze zorgen dat een nummer van hen werd uitgezonden op 3Fm
http://www.duncanidaho.nl/
Lazerstraal eens op met dat denigrerende kuttoontje van je, dat doe je maar ergens anders.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach vriend, als je een ander topic hier in de gaten zou houden, dan had je geweten dat voor mij 210km/h niet zoveel bijzonders meer is.
En zolang je blijft anticiperen op wat anderen doen, blijft het risico van hardrijden minimaal. Echter zullen nederlandse automobilisten, die met hun KutBak 1.6 altijd 100km/h rijden, er geen idee van hebben wat hardrijden nu precies inhoud.
Mijn tip aan de TS, doe alleen dingen waar jij jezelf goed bij voelt, en laat je van niemand (ook mij niet!) dingen inpraten waar je niet achter staat!
Ik denk dat ik jou aan het kotsen kan krijgen in m'n 1.6je ... Hard rijden is namelijk geen kunst ... alleen dom (en getuige van slechte planning)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En zolang je blijft anticiperen op wat anderen doen, blijft het risico van hardrijden minimaal. Echter zullen nederlandse automobilisten, die met hun KutBak 1.6 altijd 100km/h rijden, er geen idee van hebben wat hardrijden nu precies inhoud.
Mijn tip aan de TS, doe alleen dingen waar jij jezelf goed bij voelt, en laat je van niemand (ook mij niet!) dingen inpraten waar je niet achter staat!
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Het was een TDI waarin ik reed, ook zoals jij zegt, rijd hij er ook privé mee
[..]
Klopt, heb de jongens ook hartelijk bedankt, kreeg ook nog een CD mee, goede nummers al zeg ik het zelf!
In het kotsen krijgen is ook geen kunst, ga bij een willekeurige huisvrouw in haar boodschappenwagentje zitten en je zult het berouwen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou aan het kotsen kan krijgen in m'n 1.6je ... Hard rijden is namelijk geen kunst ... alleen dom (en getuige van slechte planning)
A gut, meneer is geraakt in zijn trots, wil je een Mickey-Mouse pleister op je beschadigde ego hebben?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
Lazerstraal eens op met dat denigrerende kuttoontje van je, dat doe je maar ergens anders.
Hoe kan ik zo stoer worden als jou? Geef eens wat tips. Is er bijvoorbeeld nog meer nodig dan alleen hard rijden?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eerst in nijmegen beginnen danquote:Op zondag 2 mei 2010 08:05 schreef Meike26 het volgende:
Als je echt rij-ervaring op wil doen ? Rijd dan een paar rondjes om dit gebouw
[ afbeelding ]
...en keer dan weer terug naar Nederland. Als je terug komt zonder schade, ben je pas echt geslaagd
A348 Arnhem - Ellecom v.v.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:50 schreef Unknown90 het volgende:
Leuk, al die ritjes naar het buitenland, maar stel dat de auto enkel in Nederland verzekerd is, wat zijn de plekken waar ik zeker heen moet rijden?
www.vvv.nl ofzo ??quote:Op zondag 2 mei 2010 17:50 schreef Unknown90 het volgende:
Leuk, al die ritjes naar het buitenland, maar stel dat de auto enkel in Nederland verzekerd is, wat zijn de plekken waar ik zeker heen moet rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toffe aktie van BMW dat ze ook broekies die kans geven
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat ding bereikt na 11 seconden pas de 100, lopen zou in dat geval gevaarlijker zijn...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Magistic het volgende:
Ik moest serieus lachenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:37 schreef rock3tcat het volgende:
[..]
Dat ding bereikt na 11 seconden pas de 100, lopen zou in dat geval gevaarlijker zijn...
ik dacht een z4? nouja alles behalve een 118dquote:Op maandag 10 mei 2010 16:11 schreef Maranelloot het volgende:
Nope, die gecrashte BMW is een Z3 zo te zien
Het is een Z3 natuurlijk. Tjezus.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:14 schreef Maranelloot het volgende:
Z4 kan ook, iig een roadster, dacht er een Z3 in te herkennen, maar nu ik nog eens goed kijk, weet ik het ook niet zo zeker meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |