Eerst in nijmegen beginnen danquote:Op zondag 2 mei 2010 08:05 schreef Meike26 het volgende:
Als je echt rij-ervaring op wil doen ? Rijd dan een paar rondjes om dit gebouw
[ afbeelding ]
...en keer dan weer terug naar Nederland. Als je terug komt zonder schade, ben je pas echt geslaagd
A348 Arnhem - Ellecom v.v.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:50 schreef Unknown90 het volgende:
Leuk, al die ritjes naar het buitenland, maar stel dat de auto enkel in Nederland verzekerd is, wat zijn de plekken waar ik zeker heen moet rijden?
www.vvv.nl ofzo ??quote:Op zondag 2 mei 2010 17:50 schreef Unknown90 het volgende:
Leuk, al die ritjes naar het buitenland, maar stel dat de auto enkel in Nederland verzekerd is, wat zijn de plekken waar ik zeker heen moet rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toffe aktie van BMW dat ze ook broekies die kans geven
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat ding bereikt na 11 seconden pas de 100, lopen zou in dat geval gevaarlijker zijn...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Magistic het volgende:
Ja leuk, laten we iemand met 0,0 rijevaring met een dodelijk projectiel de weg op gaan!
* Magistic heeft medelijden met de boom
Ik moest serieus lachenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:37 schreef rock3tcat het volgende:
[..]
Dat ding bereikt na 11 seconden pas de 100, lopen zou in dat geval gevaarlijker zijn...
ik dacht een z4? nouja alles behalve een 118dquote:Op maandag 10 mei 2010 16:11 schreef Maranelloot het volgende:
Nope, die gecrashte BMW is een Z3 zo te zien
Het is een Z3 natuurlijk. Tjezus.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:14 schreef Maranelloot het volgende:
Z4 kan ook, iig een roadster, dacht er een Z3 in te herkennen, maar nu ik nog eens goed kijk, weet ik het ook niet zo zeker meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |