Is wel een idee..quote:
Moet de auto zelf terugbrengen dus das geen optie...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is wel een idee..
Naar Verweggistan rijden en dan per vliegtuig terug.
Laten ze de auto zelf maar ophalen
Krijg als het goed is de BMW met een volle tank mee, moet hem ook weer afleveren met een volle tank namelijk...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:31 schreef kevertje53 het volgende:
krijg je ook een tank diesel of moet je m afgetankt inleveren?
Klopt, is ook van die actie, alleen heeft BMW er ook voor gekozen pas geslaagden de mogelijkheid te bieden...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik moet trouwens ineens aan die tv reclame van BMW denken. Joyriders gezocht. Met die kerel met die 3-serie (geloof ik) voor zijn deur
Das wel gierig, dan kan het alsnog een 'duur grapje' worden (relatief).quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Krijg als het goed is de BMW met een volle tank mee, moet hem ook weer afleveren met een volle tank namelijk...
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:50 schreef wormtrein het volgende:
TS is binnen een week weer z'n rijbewijs kwijt
quote:
Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:03 schreef Hyperdude het volgende:
Zoek een beetje rustige snelweg: E25 Luik-Luxemburg is wel aardig als je daar een beetje in de buurt woont.
Wel ff zweten voordat je de tunnels in Luik door bent; ook mooie doorgaande wegen in de Ardennen
Afsluitdijk kan je ook weinig schade aanrichten.
A31 Ruhrgebied- Nieuweschans/Groningen is in Duitsland een lekker rustige snelweg. Maar dan niet links blijven hangen als je een lampje in de verte in je binnenspiegel snel ziet aankomen.
En de goede afslag nemen zodat je weer veilig thuiskomt.
[ afbeelding ]
Maak er een nachtje berlijn van ofzo. boek daar hotelletje. is leukquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:15 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!
Ik ga ook niet meteen vol gas, aangezien ik dat helemaal niet ben gewend, ben gewend me netjes aan de snelheid te houden, als ik met die BMW meteen 210 (max.) ga rijden, weet ik nu al dat het fout gaat...
Eerst tijdje 140/160 rijden, dat is waarschijnlijk nog wel te doen, daarna zien we wel.
E25 ligt niet in de buurt helaas, woon vlakbij Amsterdam
Dan eerst maar ff naar boven en een rondje Afsluitdijk. En dan kan je op de terugweg gaan voor The Ultimate Autobahn Experience: vd. Valk Wieringermeer of Akersloot.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:15 schreef Unknown90 het volgende:
...
E25 ligt niet in de buurt helaas, woon vlakbij Amsterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |