Er is geen "nieuwe" Evans. Hij is dit jaar gewoon eerder in vorm omdat hij de Giro wil winnen... op zich is zijn winst in Hoei ook niet uitzonderlijk. Hij wint elk jaar wel iets.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat de "nieuwe" Evans hem wel kan en wil volgen.
Oke, dankjewel! Denken jullie dat die parkeergarage rond 2 uur echter nog niet vol is?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Als ik zelf naar Amsterdam ga zet ik hem onder de ArenA neer.Grote parkeerplaats en je bent zo op (metro)station ArenA/Zandvliet. in 10/15min. sta je in centrum.
Hij rijdt al een heel jaar prominent mee in wedstrijden waar je hem anders nooit ziet, hij maakt het af in een klassieker wat hij nooit eerder deed en hij rijdt ook steeds met een "ik ben wereldkampioen, heb je me gezien, niets kan me raken"-attitude rond zonder het paniekerige wat hem vroeger kenmerkte.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Er is geen "nieuwe" Evans. Hij is dit jaar gewoon eerder in vorm omdat hij de Giro wil winnen... op zich is zijn winst in Hoei ook niet uitzonderlijk. Hij wint elk jaar wel iets.
Er zijn in de buurt ook zat parkeerplaatsen, moet je alleen 10 minuutjes meer lopen. Ik kan me niet voorstellen dat die volraken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef PimFR het volgende:
[..]
Oke, dankjewel! Denken jullie dat die parkeergarage rond 2 uur echter nog niet vol is?
Het is Giro, zonder Squote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef NiGeLaToR het volgende:
Zal wel druk zijn morgen.. net als we met neefje naar de grote stad willen![]()
Kan die Giros niet een andere keer gereden worden.. klinkt trouwens meer als de ronde van Griekenland.. Snap je, Giros, Griekenland..
Maargoed, treintje pakken of op Amsterdam noord gaan staan dus.. ?
deze??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:20 schreef Karina het volgende:
Is er ergens een schema van die tijdrit, dat ik kan zie wanneer, wie vertrekt? Zou leuk zijn als ik wat Nederlanders kon zien aankomen.
Boogerd komt toch pas in de tour weer in actie?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef franklop het volgende:
Tis maar goed dat ik morgen niet gaat, anders sta ik me straks dood te ergeren aan de mensen die zeggen: "waar is michael Boogerd? Doet ie niet mee?"
haha inderdaad HEEL herkenbaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef franklop het volgende:
Tis maar goed dat ik morgen niet gaat, anders sta ik me straks dood te ergeren aan de mensen die zeggen: "waar is michael Boogerd? Doet ie niet mee?"
Ook gezien idd. Zag ook een renner het parcours verkennen met cameramotoren er achteraan. Ben erg benieuwd morgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:47 schreef Againzender het volgende:
Druk vandaag bij kantoor (bij Weteringcircuit). Wat ploegenauto's zien rijden, en de hele middag twee heli's in de lucht (wanneer zal de eerste bewoner van Zuid geklaagd hebben)
En veel Italianen, maar dat is niets nieuws eigenlijk
Leuk hoor, zo'n grote ronde in je achtertuinGa morgen zeker kijken, en als het ff lukt zondag ook.
Jazeker. Dus die zullen ook wel prullaria uitdelen langs de route denk ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Nu heb ik de Tour al een aantal keren gezien en daar heb je natuurlijk ook de reclame-karavaan. Heeft de Giro dat eigenlijk ook?
leg eens uit..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef Yankee het volgende:
God wat is Rabo toch een kneuzenploegje inmiddels
Tsja, Rabo leunt nu eenmaal grotendeels op twee wereldtoppers. Die zijn er nu beiden niet....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef Yankee het volgende:
Laten we het beste hopen van dit 'kneuzenploegje' en wie weet wordt er een rit gepakt. Tis balen voor Rabo dat Freire er niet bij is dus roeien met de riemen die je hebt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef Yankee het volgende:
clubje lieve jongens die niks in een grote ronde te zoeken hebben, alhoewel ik hoop dat Mollema een beetje mee kan berg opquote:
Oh leuk prullariaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jazeker. Dus die zullen ook wel prullaria uitdelen langs de route denk ik.
Morgen ben ik in Amsterdam te vinden (lieve NS, laat de treinen aub nu wel rijden!), maandag ga ik kijken in Zoetermeer of Pijnacker
Ceintuurbaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Pek het volgende:
Dat wordt nog hard doorwerken, het grote wegslepen is hier net begonnen. De hele week staan er al borden dat er vrijdag na 19:00 uur niet meer geparkeerd mag worden, maar de straat staat nog vol met auto's![]()
[ afbeelding ]
Toch wat extra inkomsten voor de gemeente zo
Of er ook morgen een reclamekaravaan is weet ik niet, het is immers een tijdrit. Heb geen ervaring met tijdritten bezoeken, morgen is mijn eerste.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk prullariaNog even de exacte route checken, maar ik neem aan dat ze bij het Olympisch Stadion wel veel reclame zullen maken.
Ik zie dat ze echt 50 meter van mijn huis langskomen, dus ik hoef in ieder geval niet ver!
quote:
Ik denk dat ik op de hoek Wibautstraat-Ruyschstraat ga staan, dat wordt een listig bochtje.quote:
Aan zoiets had ik ook al lopen denkenquote:Ik zit eerste rang, morgen. Vannacht nog even op pad met een pot latex, overal ZOETEMELK en KNETEMANN neerkalken
Dar moet je doen! Desnoods help ik je mee hoor! Ik woon 2 minuten fietsen van de Ceintuurbaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
Ik zit eerste rang, morgen. Vannacht nog even op pad met een pot latex, overal ZOETEMELK en KNETEMANN neerkalken
Zondag is er ook nog en maandag (ik moet werken, maar ik weet nog niet of ik er langs kan, moet naar Amstelveen).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Of er ook morgen een reclamekaravaan is weet ik niet, het is immers een tijdrit. Heb geen ervaring met tijdritten bezoeken, morgen is mijn eerste.
Hmm, jammer dat het niet wat meer leeft dan. Benieuwd hoe de sfeer in Utrecht en Middelburg zal zijn.quote:Amsterdam ligt er niet echt wakker van
* zaterdag 08 mei 2010
*
* Auteur: BHE
Amsterdam mag dan wel de fietsstad bij uitstek zijn, van de Girostart liggen ze er niet echt wakker. In het stadscentrum is er amper iets te merken van de Giromania, zoals het project van deze start gedoopt is. Enkel op en rond het Museumplein, waar de proloog van start gaat, zijn er enkele roze vlaggen te bespeuren. Maar daar trekt de plaatselijke bevolking en de horde toeristen zich geen sikkepit van aan.
Zonde voor de Giro-organisatie, die met deze buitenlandse uitstap de wedstrijd extra internationale uitstraling wil geven. En voor het Amsterdamse stadsbestuur, dat de nodige centen neertelde voor de start. Al is het altijd wachten tot we de coureurs door de straten zien razen. De Tour van 2007 leek vooraf ook te verdrinken in de grootsheid van Londen. Maar toen de proloog van start ging, sprak iedereen over un vrai Grand Départ.' (BHE)
Nieuwsblad.be
Ik vind dit bericht onzin. Misschien qua aankleding valt het tegen, maar iedereen die ik ken praat er inmiddels wel al een tijdje over en gaat ook zeker wel even kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hmm, jammer dat het niet wat meer leeft dan. Benieuwd hoe de sfeer in Utrecht en Middelburg zal zijn.
Leuk uitzicht. Ik fiets zo ff naar Museumplein. Kijken of er al renners te zien zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:47 schreef raptorix het volgende:
Ik ga vanmiddag op het werk kijken, wij kijken over het WeteringCircuit uit
Hierop dus: http://www.flickr.com/photos/p8/4069032527/
Mooi, zo kan Nederland zichzelf op de kaart zetten als wielrenminnend land.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind dit bericht onzin. Misschien qua aankleding valt het tegen, maar iedereen die ik ken praat er inmiddels wel al een tijdje over en gaat ook zeker wel even kijken.
Dat lijkt me lastig, gezien het grote aantal Nederlanders dat om de een of andere reden een hekel heeft aan wielrennersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mooi, zo kan Nederland zichzelf op de kaart zetten als wielrenminnend land.
Ze zijn al de hele ochtend met trainingsrondjes bezigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Leuk uitzicht. Ik fiets zo ff naar Museumplein. Kijken of er al renners te zien zijn
ze fietsten vanochtend om 10 uur al over het parcours.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef Zwansen het volgende:
Weten jullie waar de renners zich zullen warmfietsen? Is dat bij het Museumplein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |