Er is geen "nieuwe" Evans. Hij is dit jaar gewoon eerder in vorm omdat hij de Giro wil winnen... op zich is zijn winst in Hoei ook niet uitzonderlijk. Hij wint elk jaar wel iets.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat de "nieuwe" Evans hem wel kan en wil volgen.
Oke, dankjewel! Denken jullie dat die parkeergarage rond 2 uur echter nog niet vol is?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Als ik zelf naar Amsterdam ga zet ik hem onder de ArenA neer.Grote parkeerplaats en je bent zo op (metro)station ArenA/Zandvliet. in 10/15min. sta je in centrum.
Hij rijdt al een heel jaar prominent mee in wedstrijden waar je hem anders nooit ziet, hij maakt het af in een klassieker wat hij nooit eerder deed en hij rijdt ook steeds met een "ik ben wereldkampioen, heb je me gezien, niets kan me raken"-attitude rond zonder het paniekerige wat hem vroeger kenmerkte.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Er is geen "nieuwe" Evans. Hij is dit jaar gewoon eerder in vorm omdat hij de Giro wil winnen... op zich is zijn winst in Hoei ook niet uitzonderlijk. Hij wint elk jaar wel iets.
Er zijn in de buurt ook zat parkeerplaatsen, moet je alleen 10 minuutjes meer lopen. Ik kan me niet voorstellen dat die volraken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef PimFR het volgende:
[..]
Oke, dankjewel! Denken jullie dat die parkeergarage rond 2 uur echter nog niet vol is?
Het is Giro, zonder Squote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef NiGeLaToR het volgende:
Zal wel druk zijn morgen.. net als we met neefje naar de grote stad willen![]()
Kan die Giros niet een andere keer gereden worden.. klinkt trouwens meer als de ronde van Griekenland.. Snap je, Giros, Griekenland..
Maargoed, treintje pakken of op Amsterdam noord gaan staan dus.. ?
deze??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:20 schreef Karina het volgende:
Is er ergens een schema van die tijdrit, dat ik kan zie wanneer, wie vertrekt? Zou leuk zijn als ik wat Nederlanders kon zien aankomen.
Boogerd komt toch pas in de tour weer in actie?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef franklop het volgende:
Tis maar goed dat ik morgen niet gaat, anders sta ik me straks dood te ergeren aan de mensen die zeggen: "waar is michael Boogerd? Doet ie niet mee?"
haha inderdaad HEEL herkenbaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef franklop het volgende:
Tis maar goed dat ik morgen niet gaat, anders sta ik me straks dood te ergeren aan de mensen die zeggen: "waar is michael Boogerd? Doet ie niet mee?"
Ook gezien idd. Zag ook een renner het parcours verkennen met cameramotoren er achteraan. Ben erg benieuwd morgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:47 schreef Againzender het volgende:
Druk vandaag bij kantoor (bij Weteringcircuit). Wat ploegenauto's zien rijden, en de hele middag twee heli's in de lucht (wanneer zal de eerste bewoner van Zuid geklaagd hebben)
En veel Italianen, maar dat is niets nieuws eigenlijk
Leuk hoor, zo'n grote ronde in je achtertuinGa morgen zeker kijken, en als het ff lukt zondag ook.
Jazeker. Dus die zullen ook wel prullaria uitdelen langs de route denk ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Nu heb ik de Tour al een aantal keren gezien en daar heb je natuurlijk ook de reclame-karavaan. Heeft de Giro dat eigenlijk ook?
leg eens uit..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef Yankee het volgende:
God wat is Rabo toch een kneuzenploegje inmiddels
Tsja, Rabo leunt nu eenmaal grotendeels op twee wereldtoppers. Die zijn er nu beiden niet....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef Yankee het volgende:
Laten we het beste hopen van dit 'kneuzenploegje' en wie weet wordt er een rit gepakt. Tis balen voor Rabo dat Freire er niet bij is dus roeien met de riemen die je hebt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef Yankee het volgende:
clubje lieve jongens die niks in een grote ronde te zoeken hebben, alhoewel ik hoop dat Mollema een beetje mee kan berg opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |