Kan me geen enkele reden voorstellen waarom ik dat ever ooit gedaan zou kunnen hebben, dus nee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:29 schreef James1988 het volgende:
Dat is wel erg ja. Het zou me niet verbazen als je daar ook nooit eerder toestemming voor hebt gegeven.
Greavy had dat ding gewoon over die balie moeten smijten "Mens, hou je kutkaart. Hier. En bedankt!"quote:@greavy: dat is toch gewoon om je kapot voor te schamen? Het hele OV-chipkaartsysteem zit gewoon bagger in elkaar... dat wisten we al, maar wordt nu alleen maar duidelijker...
Dom onderzoek ook.. 'k Zie niet in wat mijn postcode met Hogesnelheidsreizen te maken heeft.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
net in de mail:
[..]
En bedankt. Vroeg ik daarom?
Oh daar heb ik nog niet eens naar gekeken. Ik heb wel even hun eigen privacybeleid er op nageslagen. En daar staat bijvoorbeeld het volgende:quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dom onderzoek ook.. 'k Zie niet in wat mijn postcode met Hogesnelheidsreizen te maken heeft.
Reizen met de hogesnelheids trein is?
Langzaam - Snel
Duur - Goedkoop
Onveilig - Veilig
![]()
't Zal wel, het mailtje zat in m'n Spamfolder en nu dus enkeltje Prullenbak.
Overigens; www.thesistools.com/afmeldenonderzoekns
Het mag duidelijk zijn dat ik geen genoegen neem met een verdediging in de trant van "ja maar dit zijn geen commerciële doeleinden".quote:Geen verstrekking van gegevens aan derden voor commerciële doeleinden
Regelmatig worden wij benaderd door partners met wie we samenwerken. Deze partners benaderen ons met de vraag of zij u als klant van NS een aantrekkelijke aanbieding mogen doen. U kunt daarbij denken aan kortingen op reizen, theaterbezoek of bijvoorbeeld boeken. Deze aanbiedingen willen wij u als klant natuurlijk niet onthouden. We zullen daarbij echter onder geen beding uw gegevens ter beschikking stellen aan derden. Ook zullen uw gegevens niet worden verkocht. Een aanbieding van een samenwerkende partner zal dus altijd door NS aan u kenbaar worden gemaakt en nooit door de betreffende partner zelf. Dat betekent dat uw gegevens bij ons veilig zijn en dat u tegelijkertijd op de hoogte wordt gehouden van interessante aanbiedingen.
Mooi zo, geen SGM's meer op de series 5700 en 5000 als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:29 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Eindelijk van die rammelende herriedingen af.![]()
De volgende serie die wordt geSLT't is de 5100 (Den Haag - Dordrecht - Roosendaal). De planning is dat dat 13 juni gaat gebeuren. Al het DD-AR uit die serie schuift dan door naar de 5700 / 5000.
Translink aanklagen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:58 schreef greavy het volgende:
Ik reis nog regelmatig met losse kaartjes, maar wissel het ook wel eens af met de chipkaart.
Nu wordt het weer meer los kaartjeomdat die kutkaart kaduuk is
Er zit een sein (en een overweg) tussen. De hoek was erg klein natuurlijk. Ik neem tenminste aan dat je de 3146 en de cargo bedoelt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:13 schreef JDude het volgende:
@Fles: die uitvergrote foto, vertekent dat nou heel erg? Die treinen lijken zowat op elkaars bumper te staan.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit een sein (en een overweg) tussen. De hoek was erg klein natuurlijk. Ik neem tenminste aan dat je de 3146 en de cargo bedoelt?
Sue them.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog niet eens naar gekeken. Ik heb wel even hun eigen privacybeleid er op nageslagen. En daar staat bijvoorbeeld het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat ik geen genoegen neem met een verdediging in de trant van "ja maar dit zijn geen commerciële doeleinden".
Roosendaalquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:21 schreef Guppyfriend het volgende:
het is toch de trein geworden naar Roosendaal
Vanuit Roosendaal ben ik dan ook met de bus verder gegaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Roosendaal![]()
Waar verder niks te beleven valt
Maar de treinen sluiten wel goed op elkaar aan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Roosendaal![]()
Waar verder niks te beleven valt
Van puntje perron (zeg maar waar die jongen staat) tot aan die overweg is het volgens Google Earth ongeveer 460 meter. De hoek op het spoor is dus aanzienlijk kleiner dan één graad. Zie ook de lengte/breedte van die Virm erachter bijvoorbeeld. En dat vertekent dus behoorlijk.quote:
Och jee, niet weer Vervangend Busvervoer naar België he?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vanuit Roosendaal ben ik dan ook met de bus verder gegaan
naar waar?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vanuit Roosendaal ben ik dan ook met de bus verder gegaan
Nee nee, geen zorgen. Ik ben naar Stampersgat geweestquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, niet weer Vervangend Busvervoer naar België he?
Ja, nu je het zegt. De bovenleidingportalen lijken ook een halve meter uit elkaar te staanquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Van puntje perron (zeg maar waar die jongen staat) tot aan die overweg is het volgens Google Earth ongeveer 460 meter. De hoek op het spoor is dus aanzienlijk kleiner dan één graad. Zie ook de lengte/breedte van die Virm erachter bijvoorbeeld. En dat vertekent dus behoorlijk.
Ze is nog wel vrijgezelquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dan de NS HiSpeed Klantenservice. Of wat daarvoor moet doorgaan.
[ afbeelding ]
Fles en vrouwen, dat komt niet meer goed
"Ik weet het antwoord op je vraag niet, maar ik heb wel zin in wat er onder die broek groeit"quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom wijst ze telkens naar het witte vlak ONDER het antwoord?
vraag haar dat anders eens
Wat groeit er onder jou broek dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ik weet het antwoord op je vraag niet, maar ik heb wel zin in wat er onder die broek groeit"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |