Hahahaha! Zo eentje heb ik er ongeveer inderdaad, dit is de mijne:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij een Golf Gups? Weet je WAT je daar mee moet doen???![]()
![]()

Golf II is aan te radenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb nog nooit in een golfje II gereden, vind het echt leuke autootjesHeb mn rijbewijs gehaald in een golf V
Ondanks dat mijn Lada terreinwagen stervensduur is in onderhoud, wegenbelasting en brandstof kies ik toch 9 van de 10 keer voor de auto
Waar je met de trein vast zit aan de rails, ben ik met de auto niet eens aan wegen gebonden
zo heelrijk die vrijheid
Maar lekker eenboek kunnen lezenonderweg is ook ok
Grootste voordeelvan de auto vind ik wel dat IK degene ben die bepaalt wie er op de stoelen om me heen zitten
en precies goed inderdaad
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij een Golf Gups? Weet je WAT je daar mee moet doen???![]()
![]()
jatuurlijk, wat denk jij danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje nou al eens bekeken?
Ik parkeer vaak bij een rustig station aan de rand van een stadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahahaha! Zo eentje heb ik er ongeveer inderdaad, dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Kennerskwiss, bij welk station sta ik hier geparkeerd??![]()
[..]
Golf II is aan te radenLeuke auto, al was ie aanvankelijk niet mijn eerste keuze. Ik wilde weer een Citroen AX terug, dat was mijn eerste auto. Dit is pas m'n tweede, maar ik rijd er alweer 3 jaar in, in de Golf.
Al is het wel goed zoeken naar een Golf II, de meesten zijn volledig afgeragt. Die van mij is uit 1990, en heeft 109.000 km op de teller staan. Ik vraag me dus ook af tot in hoeverre dat klopt, maar misschien is het ook wel zo. Hij rijdt immers nog lekker. Al komt ouderdom met de gebreken, dat wel.
Ik heb mijn rijbewijs gehaald in een Opel AstraGeen verkeerde auto om het in te leren, maar niet mijn ding.
De auto is ook wel fijn hoor, maar als ik naar een stad moet, geniet de trein wel mijn voorkeur. Geen gezeik met parkeermeters enz enz. Maar voor een dorp, de auto
Visa'squote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik heb twee stuks van de voorganger van de AX, Citroën Visa'sAlleen die zijnin restauratie
[ afbeelding ]
De enige van mn auto's die wel in rijdende staat is momenteel
Ik heb een rode tegen een voorganger geparkeerd, was meteen het moment dat ik stopte met Visas voor dagelijks gebruik te rijdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Visa'sMijn ouders hadden vroegah, toen ik een jaar of drie was, een oranje Visa
Maar die is om een lantaarnpaal gevouwen
Als ik ooit een auto neem dan wordt het een Mogquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
en de trein isniet kut, het halt het alleen niet bij een Lada Niva
Als ik dan ooit vast zit in de blubs (hey! heb wegbanden onder mn niva) bel ik jouquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik ooit een auto neem dan wordt het een Mog
[ afbeelding ]
Maar ja...*zucht....*
Ik kan me nog herinneren dat er eentje als titel van de PTA SC in 1294 stukken tussen Cornjum en Jelsum langs de baan lag. Noem je dat "in reparatie"? Hmmmkay..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik heb twee stuks van de voorganger van de AX, Citroën Visa'sAlleen die zijnin restauratie
Een 404 radiobak heb je voor een paar duizend wel. Alleen je moet ze laten terugkeuren tot TMM 3500 kg anders mag je er niet op rijden met normaal B rijbewijsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx heeft ook een aantal Unimog boeken, en een enorm zwak voor dit beestje
Kan me voorstellen. Mijn vader was toentertijd ook geen voorstander van die AX, om die reden. Maar goed, ik moest en zou die auto hebben. Nooit wat aan gehad, tot opeens de bodem eruit vielquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een rode tegen een voorganger geparkeerd, was meteen het moment dat ik stopte met Visas voor dagelijks gebruik te rijdenMet 30 km/h een motorblok op schoot was me net ff wat te gortig
Datsi dus degene die ik plat hebgereden, en toch mee naar huis ben gereden terwijl de onderdelen er van af vielenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat er eentje als titel van de PTA SC in 1294 stukken tussen Cornjum en Jelsum langs de baan lag. Noem je dat "in reparatie"? Hmmmkay..
Of je hangt er een 45 km bordje op, en iedereenvan ouder dan 18 mag er zoner papieren op rijden, en je mag nog rode diesel tanken ook...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een 404 radiobak heb je voor een paar duizend wel. Alleen je moet ze laten terugkeuren tot TTM 3500 kg anders mag je er niet op rijden met normaal B rijbewijsEn als zoiets leeg al dacht ik 2700 weegt, is de lol er gauw af
Probeer de PTA SC, vinden ze leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik dacht dat ik in het treintopic zat![]()
Sorryff verder zoeken
AX is ook leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Mijn vader was toentertijd ook geen voorstander van die AX, om die reden. Maar goed, ik moest en zou die auto hebben. Nooit wat aan gehad, tot opeens de bodem eruit viel
Dalek weer, nu ff mogfappenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik dacht dat ik in het treintopic zat![]()
Sorryff verder zoeken
Dat is dan weer NIET leuk. De grap is om je met een mooie mog op het parkeerterrein van de lokale supermarkt te vertonen, 2 barbecues, honderd kilo vlees en twee pallets bier in te laden en weer weg te rijdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Of je hangt er een 45 km bordje op, en iedereenvan ouder dan 18 mag er zoner papieren op rijden, en je mag nog rode diesel tanken ook...
quote:
je doet langer met je auto's dan ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een beetje wel. Maar toch ook weer 2,5 jaar mee rondgehobbeld.
ja,maar jij googlet, en ik keek in het zweiwegtopic op BBquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
dat zijn toch lelijke dingen man
ZOOO doe je dat!
[ afbeelding ]
Ach, ik moet zeggen dat ik ook geluk met mn auto's heb gehad tot nu toe. Had het slechter kunnen treffenquote:
ik heb juist altijd veel pechquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ach, ik moet zeggen dat ik ook geluk met mn auto's heb gehad tot nu toe. Had het slechter kunnen treffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |