Inderdaad, filmpjes van die sportieve ballonnenquote:
Ik zou nog maar eens heel goed gaan kijken als ik jou was. Hier een stukje van de gedetailleerde netkaart van de SNCF van 1-1-2007:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:15 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Het SNCF-logo prijkt aan de gevel in het Franse dorpje Condom*. Er is echter geen treinstation in de buurt te bekennen.
* I kid you not.
Daar zijn internationaal wat variaties op, vandaan dat ik allerlei zei. T principe blijft t zelfde natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dan tamelijk dom. En "allerlei technieken" valt ook wel mee. Om de zoveel meter een compensatielas doet al heel veel.
[ afbeelding ]
één zaterdag of één zondag. Morgen is het?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef greavy het volgende:
Weet iemand hier of je op een feestdag (morgen, 5 mei) ook met kruidvat kaarten mag reizen?
Alvast bedankt!
Bij Veolia bussen wordt morgen als zaterdag-dienstregeling gereden...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
één zaterdag of één zondag. Morgen is het?
Nee dus
maar het is woensdagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Bij Veolia bussen wordt morgen als zaterdag-dienstregeling gereden...
Vast een sterk verhaal, in een NS-treinquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Bij Veolia bussen wordt morgen als zaterdag-dienstregeling gereden...
auto, toch lekker rustig op de wegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Morgen maar weer eens naar Good Old Roosendaal treinen. Of toch met de auto... Wat zal het worden...
Ja, maar als ik in mn eentje ga, kan die auto echt niet tegen de trein op qua kosten. Magoed, dat ligt er dus nog maar even aan.quote:
Thank you!!quote:
Zo duur is je golfje toch niet? Maar ik herken het probleem wel jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar als ik in mn eentje ga, kan die auto echt niet tegen de trein op qua kosten. Magoed, dat ligt er dus nog maar even aan.
[..]
Thank you!!Hij is Koninginnedag/WK stijl, leuk he. Terwijl ik helemaal niet van voetbal hou...
Hey, nu je het zegtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar als ik in mn eentje ga, kan die auto echt niet tegen de trein op qua kosten. Magoed, dat ligt er dus nog maar even aan.
[..]
Thank you!!Hij is Koninginnedag/WK stijl, leuk he. Terwijl ik helemaal niet van voetbal hou...
Nee, dat is ook wel weer zo. Zo duur issie niet, ondanks dat ie ook niet zo'n hele kleine motor heeft. Eigenlijk issie best zuinig, mijn barreltjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo duur is je golfje toch niet? Maar ik herken het probleem wel jaheb de extra centen wel over voor wat meer vrijheid toch
![]()
Niet te opvallend, maar precies goedquote:Hey, nu je het zegtLeuk idd
Phoe, goede... Stiens in ieder geval ook nog.. in minnertsga staan nogoude loodsen... lastige vraag, veel stations zijn onherkenbaar verbouwd...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Lexxie dat Dockumse ding van je, welke stationnetjes staan daar nog wel en niet van overeind? IK weet van Marrum-Westernijeterp en Tjummarum, maar verder???
Ik heb nog nooit in een golfje II gereden, vind het echt leuke autootjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel weer zo. Zo duur issie niet, ondanks dat ie ook niet zo'n hele kleine motor heeft. Eigenlijk issie best zuinig, mijn barreltjeIn augustus moet ie naar de keuring... Spannend!
Maar goed, ik heb ook weer geen hekel aan de trein. Het is ook wel weer makkelijk. Ik ben er nog niet helemaal uit hoor, wat ik ga doen
[..]
Niet te opvallend, maar precies goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |