Bron: Prorailquote:Defecte brug Lage Zwaluwe-Roosendaal
Tussen Lage Zwaluwe en Roosendaal moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Door een defecte brug rijden er tussen Lage Zwaluwe en Roosendaal geen treinen.oorgaande reizigers tussen Dordrecht en Roosendaal en tussen Rotterdam Centraal en Roosendaal kunnen omreizen via Breda.
Prognose:
*Treindienst normaal om 14.00 uur
Op het scherm in de achtergrond, naar de tentoonstelling Royal Class, affijn zit natuurlijk een verhaal achter wat niet te reproduceren is door mij momenteelquote:
Hoe vaak zijn we al aan een ramp ontsnapt?quote:104 Teletekst zo 02 mei
Vliegtuigbom in Bunnik opgeruimd
` In Bunnik is een bom uit de Tweede
Wereldoorlog opgeruimd.Het was een
Engelse duizendponder,die is afgeworpen
tijdens een luchtaanval op de spoorlijn
op 16 januari 1945.De bom was gevonden
door iemand met een metaaldetector.
Vanwege het ontmantelen van de bom door
de Explosieven Opruimingsdienst werd
een deel van de snelweg A12 korte tijd
afgezet.Ook het treinverkeer tussen
Utrecht en Ede werd in verband met het
ruimen van de bom stilgelegd.
De Britse vliegtuigbom is inmiddels
door de Explosieven Opruimingsdienst
opgeslagen en wordt op een later moment
tot ontploffing gebracht.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Aan mij ookquote:Op zondag 2 mei 2010 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
nou die vrijheidstrein gaat dus ook aan mij voorbij. Jammer
Check, zelfs aan mijquote:Op zondag 2 mei 2010 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
nou die vrijheidstrein gaat dus ook aan mij voorbij. Jammer
Gaaf uitzicht! 'k Ga er komende week ook eens langsrijden, dan zou-tie volgens mij op z'n plek moeten zittenquote:Op zondag 2 mei 2010 00:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij dezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat merk je wel als je er in zit. Dat ding rammelt aan alle kanten en alles behalve de stof op de stoelen is van plastic. :-)quote:Op zondag 2 mei 2010 22:46 schreef sararaats het volgende:
toffe foto's !!!!
maar waarom noemt die ene trein "Playmobil"?
ow ok. ik laat je het wel weten als ik geklutst uit die trein komquote:Op maandag 3 mei 2010 00:03 schreef Yaku het volgende:
[..]
Dat merk je wel als je er in zit. Dat ding rammelt aan alle kanten en alles behalve de stof op de stoelen is van plastic. :-)
Ik dacht eerst dat er een VIRM bedoeld werd, maar I'm wrong.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:03 schreef Yaku het volgende:
[..]
Dat merk je wel als je er in zit. Dat ding rammelt aan alle kanten en alles behalve de stof op de stoelen is van plastic. :-)
quote:Treinstellen gebotst op Rotterdam CS
ROTTERDAM - Op station Rotterdam Centraal zijn zondagavond tegen elf uur twee treinstellen op elkaar gebotst.
© NU.nl/Ron Nie
Dat hebben de politie en hulpverleningsdiensten gemeld.
De treinstellen zijn niet ontspoord. Zij botsten op elkaar tijdens het rangeren. Bij het incident vielen geen gewonden.
Rangeerterrein
De NS liet weten dat dit soort incidenten ''wel eens voorkomt''. De botsing vond plaats op een rangeerterrein aan de Blijdorpzijde van het station. Er was maar één machinist bij het incident betrokken.
De NS kon nog niet zeggen hoe groot de schade is. Het ongeval heeft geen gevolgen voor passagierstreinen.
Dat zou wat zijn.. Maar ik neem toch aan dat er een constructeur bij die bouwer zit die wel wat afweet van staal en hittequote:Op maandag 3 mei 2010 08:46 schreef Duvel het volgende:
Die brug hè, dat is veel te veel staal voor warme dagen. Mark my words!
Tuurlijk wel, maar dat leidt niet altijd tot een voor alle partijen bevredigende oplossing.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:25 schreef lezut het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.. Maar ik neem toch aan dat er een constructeur bij die bouwer zit die wel wat afweet van staal en hitte
Bayerische Oberlandbahn, Berner Oberland-Bahnen, Bodensee-Oberschwaben Bahn...?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:07 schreef Ascendancy het volgende:
treinen met de deutsche bahn
Hoewel de tgv mooier is is het zo ideaal dat j bij de db gewoon iedere trein in kan springen.
En de duitse rb treintjes naar afgelegen gebieden, terwijl ze geluiden maken alsof ze het spoor proberen te breken
alleen gisteren even met de BOB gereist
Die van Enchten is mooi. En van een van die anderen krijg ik dorst.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
En tenslotte nog een leuk oogstplaatje:
[ afbeelding ]
Wat is dan precies het probleem? Iets met uitzetten en krimpen?quote:Op maandag 3 mei 2010 08:46 schreef Duvel het volgende:
Het is 2010quote:Op maandag 3 mei 2010 08:46 schreef Duvel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |