He ik moest een hele vacature typen jaquote:
Dan maak je er maar 1, of je trekt gewoon morgen je shirt uitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:47 schreef RitseB het volgende:
Ik heb geen foto van een ontbloot bovenlijf
Is goed, maar alleen als jij dat ook doetquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan maak je er maar 1, of je trekt gewoon morgen je shirt uit
Daar ben je veel je jong voorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is goed, maar alleen als jij dat ook doet
Ah, zo... Ach, het is natuurlijk een crew-meeting.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is spanky's afscheid meet, ik stem voor meer zielen meer vreugd, maar wat de anderen daarvan vinden...
Ik heb nu niet een recente waar ze volledig opstaat, heb er wel één van toen ze 16 was (foto stond toen ook in de break out).quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:51 schreef Edwinuss het volgende:
BBN foto graag. Dankje.
Dat zeg ik, piepjongquote:
Kom maar door met die linkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik heb nu niet een recente waar ze volledig opstaat, heb er wel één van toen ze 16 was (foto stond toen ook in de break out).
Zie vorige post.quote:
Met lange benen kan je wel leuke dingen doen, 1 in der nek leggen 2 nog een keer in der nek en 3 vul dat maar zelf inquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:21 schreef Poit het volgende:
benen, wat moet je daar nou weer mee? Billen! Borsten! jam jam gimme some!
Nou, mooie lange benen zijn ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:21 schreef Poit het volgende:
Alsof dat met korte pootjes niet kanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Met lange benen kan je wel leuke dingen doen, 1 in der nek leggen 2 nog een keer in der nek en 3 vul dat maar zelf in.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:21 schreef Poit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
over lenigheid heb ik niets te klagen bij me vriendinquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:25 schreef Poit het volgende:
3 is het weer in elkaar zetten van het vrouwtje? lenigheid is niet standaard natuurlijk
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]Nee sorry, ik ga niet m'n ontblote torso op the interwebz zetten.. staat er misschien wel 1 op m'n hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.profiel..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ga niet m'n ontblote torso op the interwebz zetten.. staat er misschien wel 1 op m'n hyvesprofiel..
Jewaitsquote:
Check, maar wel van toen je nog jong en wild wasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ga niet m'n ontblote torso op the interwebz zetten.. staat er misschien wel 1 op m'n hyvesprofiel..
Klein is ook fijnquote:
Broeder!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:37 schreef Poit het volgende:
inmiddels zwaar uitgezakt inderdaad
en kaal..
Broeder tuckquote:
Alleen jij bent jong Ritsequote:
niet om mijn belly flopquote:
Is goed en succes met spanky in de treinquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef GameBabe het volgende:
Maar ik ga heel burgerlijk bij pa en ma eten.
Zie een deel van jullie morgen, dan zal ik me netjes als een jongedame gedragen...
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:42 schreef GameBabe het volgende:
Maar ik ga heel burgerlijk bij pa en ma eten.
Zie een deel van jullie morgen, dan zal ik me netjes als een jongedame gedragen...
denk het niet ritse.. Al klinkt het wel tof!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kom je morgen ook bier drinken in utrecht
Niggaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
denk het niet ritse.. Al klinkt het wel tof!
Toch niet, want normaal zie je bij fok_silver geen pi bij de quotequote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is goed en succes met spanky in de trein
En morgen staat er op de FP "fok meet loopt uit de hand, één persoon is aangehouden"quote:
In het echt zijn we ook maar hele burgerlijke jongens en meisjes... Dus denk zeker niet dat je mensen kent door was ze hier roepenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
En morgen staat er op de FP "fok meet loopt uit de hand, één persoon is aangehouden"
Dat doe ik gelukkig ook niet, want anders waren er hier op het hele forum zat mensen die in aanmerking zouden komen voor een TBS vakantie.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
In het echt zijn we ook maar hele burgerlijke jongens en meisjes... Dus denk zeker niet dat je mensen kent door was ze hier roepen
Eén persoon is aangehouden wegens openbare dronkenschap. Onderweg naar het bureau bleef ze herhaaldelijk: "Denk maar nie dajemekent... *hips* ... ik roep mah was... je ken me heel nie... eg nie!" roepen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
In het echt zijn we ook maar hele burgerlijke jongens en meisjes... Dus denk zeker niet dat je mensen kent door was ze hier roepen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Eén persoon is aangehouden wegens openbare dronkenschap. Onderweg naar het bureau bleef ze herhaaldelijk: "Denk maar nie dajemekent... *hips* ... ik roep mah was... je ken me heel nie... eg nie!" roepen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:23 schreef Poit het volgende:
Whoooooooo boy! ik zit me nu toch een partij lekker te kakken! ik hoor de engelen bijna zingen!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:23 schreef Poit het volgende:
Whoooooooo boy! ik zit me nu toch een partij lekker te kakken! ik hoor de engelen bijna zingen!
Misschien.. maar het is het wel waard! Nadeel is alleen dat ik m'n endeldarm weer terug moet stoppen na afloop...quote:
*block mental image*quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien.. maar het is het wel waard! Nadeel is alleen dat ik m'n endeldarm weer terug moet stoppen na afloop...
Ieewww, er zijn dames bij ja, gedraag je isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien.. maar het is het wel waard! Nadeel is alleen dat ik m'n endeldarm weer terug moet stoppen na afloop...
Hoe krijg je het toch elke keer voor elkaar om CONSTANT bezig te zijn, neem je wel eens tijd voor jezelf lieverd?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:55 schreef koei het volgende:
Weekend
Is er trouwens al een alternatieve datum voor de bbq bij ritse geprikt? Mijn weekenden tot aan de zomer beginnen zich aardig op te vullen...
Damesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ieewww, er zijn dames bij ja, gedraag je is
Wat een faalvriendenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb vrienden die Kick Ass een kinder film vinden na het kijken van de trailer dus liever naar Clash of the Titans gaan.
Wat een film was dat.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch elke keer voor elkaar om CONSTANT bezig te zijn, neem je wel eens tijd voor jezelf lieverd?
No offense trouwens.
Tijd voor nieuwe vriendenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb vrienden die Kick Ass een kinder film vinden na het kijken van de trailer dus liever naar Clash of the Titans gaan.
Wat een film was dat.
u maakt een zeer geldig punt jongedame koei!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:23 schreef koei het volgende:
[..]![]()
[..]
Tijd voor nieuwe vriendenIk ga morgen uit eten en daarna voor de tweede keer naar Kick-Ass. Het is de eerste film die het waard is om twee keer voor naar de bios te gaan!
5 juni wil ik de bbq organiserenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:55 schreef koei het volgende:
Weekend
Is er trouwens al een alternatieve datum voor de bbq bij ritse geprikt? Mijn weekenden tot aan de zomer beginnen zich aardig op te vullen...
Staat in de agendaquote:
ik zie nooit verschilquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:52 schreef Edwinuss het volgende:
Ja. Ik ook. Ik heb het meteen weer omgezet.
Dus de thema is "met de deur binnen vallen"quote:
Dan zit ik met mn padvinders het hele weekend in Walibiquote:
Nee daarom zeg ik het, denk die Poit weet vast niet wiequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef Poit het volgende:
joh, is dat christian bale?? nooit van gehoord
Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:13 schreef Mday het volgende:
spankster, had jij of je huisgenoot nu een HD4xxx?
Idd. Geniale film was dat.quote:
Ga je schamen! Met zo'n ezelsbordje om je nek in de hoek van de kamer!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:25 schreef Poit het volgende:
heb die bale nog niet gezien.Heb wel the Machinist gezien.. ziek.
Yeah ik weets, maar speel BF:BC2 niet echt meer, heb de SP uit en heb hem niet legaal dus kan de MP niet doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:26 schreef Mday het volgende:
[ afbeelding ]
@ spank
Vergeet niet de BF:BC2 hotfix te installen voor beide kaarten, dat vermindert de laadtijd echt gigantisch (just so you know enzeau)
Heh, dat is als opblaaspoppen neuken! Je weet niet wat je mist !quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ik weets, maar speel BF:BC2 niet echt meer, heb de SP uit en heb hem niet legaal dus kan de MP niet doen
Snel American Psycho huren of intarwebs levenslang lenenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:25 schreef Poit het volgende:
heb die bale nog niet gezien.Heb wel the Machinist gezien.. ziek.
Laat ff weten of ie tof is, ik heb er wisselende verhalen van gehoord!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:45 schreef Mday het volgende:
Planet 51 voor mij vandaag
ja ik is animatiefan
Die draait alleen maar in het Nederlands hierquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:45 schreef Mday het volgende:
Planet 51 voor mij vandaag
ja ik is animatiefan
Die kat van jou is goed bezigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:02 schreef koei het volgende:
En er ligt wéér een dood beest voor mn deurDeze keer een muis maatje medium
Sorry.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:02 schreef koei het volgende:
En er ligt wéér een dood beest voor mn deurDeze keer een muis maatje medium
Je hint was na de paardenkop in mn bed al duidelijk hoor, daar waren die andere dode beesten niet voor nodig!quote:
Dus Ed kan nu stoppen met al ze bezoeken aan elke kinderboerderij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef koei het volgende:
[..]
Je hint was na de paardenkop in mn bed al duidelijk hoor, daar waren die andere dode beesten niet voor nodig!
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het was eigenlijk wel een beetje een inkoppertje
Ik kijk er al naar uitquote:
Oeh, nou wacht ik al helemaal vol spanning natuurlijkquote:
Ik ZIT in bed. Ik lig nog niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, nou wacht ik al helemaal vol spanning natuurlijk
Mijn huis is overigens niet zo moeilijk te vinden, je herkent het zonder problemen aan het dode beest ervoor
Je kan wat er nog over is van dat beest, terug sturen naar ze afzender in Leeuwarden in een doggy-bag.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uitVolgens mij kan het echt niet lang meer duren voordat ik een keer een nog half levend beestje afgeleverd krijg
En deze muis is vies! zn darmen liggen eruit en het is pas zaterdag terwijl de vuilnisman woensdags pas komt dus ik wil 'm ook niet in mn vuilnisbak gooien. En het is ook nog eens licht, dus van het balkon afslingeren is ook geen goed planMisschien zo maar wat oud papier zoeken, hem daarop schuiven en 'm dan in de openbare afvalbak op het pleintje beneden gooien ofzo...
Ja, maar dan moet ik of met dat beest naar beneden lopen en dan kan ik 'm net zo goed in de vuilnisbak gooien, of gewoon vanaf het balkon in de struiken, maar mn benedenbuurman ziet 'm dan zo voorbij komen waarna zijn hond weer 'aan' gaat en een kwartier blijft blaffen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
Doe niet zo moeilijk en flikker dat beest gewoon in de bosjes.
Dat is ook wel een goed ideequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan wat er nog over is van dat beest, terug sturen naar ze afzender in Leeuwarden in een doggy-bag.
Watjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja! Dat zeg ik nu natuurlijk niet meer.
behoorlijk ja, heb hem net weggezaptquote:
Wat een baggersloot was die film, vooral door die asswhipe van een Sam Worthington. Ik kan die kerel ECHT totaal niet uitstaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef Reintji het volgende:
Had ik eerder op de middag al Terminator Salvation gehaald, weer een Bale
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
300 komt vanavond ook
Idd. Vooral met een goeie surroundset en op blu rayquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Al vaak gezien, maar hij blijft goed
Het was geen topfilm, maar ik vond 'm best vermakelijk! En Arnie zat erin!1!!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat een baggersloot was die film, vooral door die asswhipe van een Sam Worthington. Ik kan die kerel ECHT totaal niet uitstaan
Best een bekende cast, maar ik heb er echt nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:39 schreef RitseB het volgende:
Ik ga deze kijken http://www.imdb.com/title/tt0362270/
Wes Anderson
en ik ga hem kijken op een 40 cm crt tjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Vooral met een goeie surroundset en op blu ray
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en ik ga hem kijken op een 40 cm crt tje
quote:
Hij heeft hier maar heel kort in de zalen gerouleert, vrij hard geflopt ook. En dat is best jammer aangezien ie best goed isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:47 schreef koei het volgende:
[..]
Best een bekende cast, maar ik heb er echt nog nooit van gehoord
Ik ga zo beginnen aan Das leben der anderen. Beetje jammer alleen dat het beeld amper de helft van mn tv in beslag neemt...
En ik heb net afgesproken om morgenochtend te gaan fitnessenvoor half 12 staat er een spinningklas gepland...
PROEST! Hij heeft een goeie gehoord!!!!! EINZ!!!!quote:
Pamela krijgt hem andersomquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
PROEST! Hij heeft een goeie gehoord!!!!! EINZ!!!!
Dat is net als:
Bill Clittong of Monica Stophemerinsky!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:51 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kevin Kotser!quote:
Edwin loves beversquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:35 schreef koei het volgende:
Mijn rip van Das leben der anderen was niet goed (beeld en geluid niet synchroom) dus ik heb Mannen som elske Yngve gekeken. Goede film wel.
Stuur de ripper een paardenkop en een bon van de Wibra als bedankje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:35 schreef koei het volgende:
Mijn rip van Das leben der anderen was niet goed (beeld en geluid niet synchroom) dus ik heb Mannen som elske Yngve gekeken. Goede film wel.
ik zag het op GOOGLEquote:Op zondag 2 mei 2010 00:21 schreef Edwinuss het volgende:
SHARP!!!
Ik hoorde dat ze bezig waren met het 2e deel van 300!
CHECK DIE LINK GEK.
1 love.
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:55 schreef Edwinuss het volgende:
Sharp. Ik denk dat mensen raar gaan kijken als wij in onze blote barst door Leeuwarden gaan lopen met speer, cape en schild.
Dat is waar. Maar dan worden we bekend. Ik wil het nu nog een beetje gedeisd houden.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
het lijkt me stiekem geweldig!!!
je heilige post zijn bewaard gebleven in mijn quotequote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
kom op face
Geef toe, hij was ORGIneelquote:Op zondag 2 mei 2010 01:01 schreef RitseB het volgende:
Inderdaad
Is ook niet gek dat hij nog heeeeeeeeeel veel vrouwen pakken, als 19 jarigequote:
Ik weet niet hoe oud jij bent. Maar jij kan ongetwijfeld ook nog een paar meepikken.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Is ook niet gek dat hij nog heeeeeeeeeel veel vrouwen gaat pakken, al 19 jarige
Is dat onderste plaatje de punten die je krijgt als je in een bepaald gebied komt?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
kom op face
Koei. Geef hem nu geen aandacht, straks gaat hij nog meer van die onzin posten.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:06 schreef koei het volgende:
[..]
Is dat onderste plaatje de punten die je krijgt als je in een bepaald gebied komt?
Dit word een editquote:
Je heb over de game gehoord?quote:Op zondag 2 mei 2010 01:06 schreef koei het volgende:
[..]
Is dat onderste plaatje de punten die je krijgt als je in een bepaald gebied komt?
Wii heeft tenminste movesquote:Op zondag 2 mei 2010 01:08 schreef SoldMayor het volgende:
''Veel meer game dan jou zie je niet, Playstation 3 dat ben ik jij ben WII?
Laat, of laag!quote:Op zondag 2 mei 2010 01:09 schreef koei het volgende:
Oke, het niveau is zo bedroevend laat dat ik jullie alleen ga laten!
Fijne avond nog allemaal!
Laat.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:10 schreef Mday het volgende:
[..]
Laat, of laag!
och allebei. Goed punt. later.
Oh wacht dit is ook geen GAM.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:15 schreef Edwinuss het volgende:
Er komt iemand van de games redactie binnen en het gaat gelijk weer over games.
de angry mob is al onderweg.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:15 schreef Edwinuss het volgende:
Er komt iemand van de games redactie binnen en het gaat gelijk weer over games.
Dit is het enige deel van het forum GAM waar je niet verplicht bent om het over games te hebben. Maar je moet het zelf weten hoor.quote:
Ik moet dat ook gaan doen.quote:
Ik zie het al voor me "hallo jongens en meisjes, dit is me platoon en ik ga ze stuk voor stuk knife "quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me "hallo jongens en meisjes, dit is me platoon en ik ga ze stuk voor stuk knife "
Ja en ik schaam me nu officieel als Nederlander.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ed,
ken je nieuwe rap talent van NL al?
Sorry maar wtf doet/deed hij elke dag op een brood?quote:
Net als met een scheet, wie ontkent is meestal de daderquote:Op zondag 2 mei 2010 01:30 schreef SoldMayor het volgende:
Okeeeeeeeeeeee,
wie zijn vader is dit jongens?
geef het nou maar gewoon toe![]()
Ritse is dit je zoon of vader: (joke)quote:Op zondag 2 mei 2010 01:37 schreef Edwinuss het volgende:
Niemand die het tot nu toe ontkent.
Kijk dan ook nooit naar je eigen geboorte video, die fout heb ik jammer genoeg ook gemaakt (nog steeds nachtmerrie's ervan)quote:Op zondag 2 mei 2010 01:40 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb het ergste filmpje ooit gezien
nee dank uquote:Op zondag 2 mei 2010 01:43 schreef Edwinuss het volgende:
Nee. Dit.
Kijk het alsjeblieft niet, het is echt ernstig. Sta nog steeds te trillen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:43 schreef Edwinuss het volgende:
Nee. Dit.
Kijk het alsjeblieft niet, het is echt ernstig. Sta nog steeds te trillen.
Dit is weer om met een lekker ding in bed te liggen. Kan jij niet even langskomen als toyboy en meteen ontbijt meenemen...quote:Op zondag 2 mei 2010 09:20 schreef Poit het volgende:
hier regent het ook hard! lig nog lekker in m'n bed te stinken en naar de regen te luisteren. heerlijk
oeh, dat klinkt best goed, denk alleen niet dat ik als toyboy door de keuring heen kom.. En het is ver fietsen..quote:Op zondag 2 mei 2010 09:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dit is weer om met een lekker ding in bed te liggen. Kan jij niet even langskomen als toyboy en meteen ontbijt meenemen...
Draaihoeren!quote:
Regen?quote:Op zondag 2 mei 2010 09:18 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen! wat een regen hierhopelijk is het in utrecht beter straks.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:17 schreef Poit het volgende:
Fallen! Vang!
* Poit werpt een eitje richting Fallen
Een aantal jaar terug (toen Resident Evil 4 net uit was, ik weet het nog zo goed) heb ik een filmpje gezien waarbij levende wasbeertjes langzaam open gesneden werden terwijl ze aan één pootje aan een waslijn hingen en al piepend en schreeuwend met een open wond tegen de grond geslagen werden. Dát vergeet ik dus nooit meerquote:
ik heb eens een filmje gekregen en die had als titel vette motorstunt en ik open het filmpje is het ergens rond rusland waar jonge militairen één voor één onthoofd werden, Ze waren dus vastgebonden en moesten gewoon op hun moment wachten, daar ben ik nog ziek vanquote:Op zondag 2 mei 2010 10:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een aantal jaar terug (toen Resident Evil 4 net uit was, ik weet het nog zo goed) heb ik een filmpje gezien waarbij levende wasbeertjes langzaam open gesneden werden terwijl ze aan één pootje aan een waslijn hingen en al piepend en schreeuwend met een open wond tegen de grond geslagen werden. Dát vergeet ik dus nooit meer![]()
![]()
En toch afkijken hequote:Op zondag 2 mei 2010 10:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een aantal jaar terug (toen Resident Evil 4 net uit was, ik weet het nog zo goed) heb ik een filmpje gezien waarbij levende wasbeertjes langzaam open gesneden werden terwijl ze aan één pootje aan een waslijn hingen en al piepend en schreeuwend met een open wond tegen de grond geslagen werden. Dát vergeet ik dus nooit meer![]()
![]()
Grote trots? Eerder een faal-trofeequote:Op zondag 2 mei 2010 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even een foto recht geplaatst.
Ik gun kinderen meer.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:05 schreef GameBabe het volgende:
Met dank aan de fitness instructeur met zijn ultieme oefening om een perfecte kont te krijgen ga ik nu ongeveer dood als ik op de wc probeer te zittenLol ik heb nu al zin in morgen daar ik de oefening pas gister gedaan heb
![]()
Nog steeds veel regenSucces met fietsen koei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |