Haar ogen. Alsof die pubertjes op talent stemmenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een understatement.
Ik ben echt pissed off...
Hoe kan Danielle in godsnaam door zijn, dat bestaat niet
Michellee / Bos81 / ranja /quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:22 schreef Anonymousz het volgende:
niemand had op Kelvin of Sarina gestemd in de prono?
Niemand eigenlijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, maar ik mag hopen geen van de deelnemers he
Vond ik juist niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef D. het volgende:
Volgens mij was deze uitvoering beter dan de eerste
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie de kastdeur niet openkrijgt
Kelvin was ik ook wel een beetje klaar mee, maar ik vind dat de slechtste naar huis moet, en dat waren deze twee zeker niet. Zelfs niet Sumera...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Deze twee hadden nog geen van beide naar huis gemoeten
kloptquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef D. het volgende:
Volgens mij was deze uitvoering beter dan de eerste
wij zijn niet getrouwd en tbh gaan we niet eens echt lang met elkaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Eigen rekening?
Hier is het één grote hoop, dus indirect ook mijn geld
Niet dat ik ooit zou zeggen dat ze iets niet mag kopen ofzo
Wendy heeft sowieso een splaakgeblek. Die praat af en toe of ze de fles whiskey van D. alleen op heeft gezopen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Wendy spreekt de naam Sarina uit alsof ze iemand een doodsverwensing geeft.. met zo'n sissende S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |