Als zij Kelvin boven jou verkiest is ze je niet waard toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
nah ik ben teleurgesteld in je.
hoopte dat je me t beste zou gunnen enzo
Behalve X-Factor kijk ik eigenlijk helemaal geen tv meerquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, is op zondagavond toch? Dan kijk ik meestal wegmisbruikers.
Ja, ik ga voor een programma windows 7 op een mac zetten. Damn, je laat Ilse de Lange toch ook geen Grungenummer zingen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Download gewoon een windows 7 ISO en gebruik bootcamp. Simpel...
Ik draai toch ook liefst ubuntu, maar nu gewoon ff windows 7...
Sumeraquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
Sumera: "jullie moeten allemaal nog ff op Danielle sturen"
hmm op zich klinkt dat logisch, mar t gaat om gezang en je hebt mij nog nooit horen zingen hequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Als zij Kelvin boven jou verkiest is ze je niet waard toch?
Ik wacht gewoon dat iemand hier zegt dat het weer begint.quote:
Wegmisbruikers is ook alleen maar leuk om mee te posten. Voor de rest kijk ik bijna alleen gedownloade series eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Behalve X-Factor kijk ik eigenlijk helemaal geen tv meer![]()
Oh nee ik vind ANTM leuk en Project Runway ook wel.
Okequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik het ooit zou doen, dan over zo'n 47000 posts
O ja, nou slechter dan Kelvin kan het niet zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm op zich klinkt dat logisch, mar t gaat om gezang en je hebt mij nog nooit horen zingen he
Het zit erop, dus het kan... en dan kun jij livestream meekijkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor een programma windows 7 op een mac zetten. Damn, je laat Ilse de Lange toch ook geen Grungenummer zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |