Ja dat begrijp ikquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik nietIk vind Sumera
en als ik kon, zou ik haar stembanden ook wel door willen smeren
Mee eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Jaap was weer farout the best vandaag
Zeker wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:03 schreef Lauuwtje het volgende:
Winnares? nou nee..
Nee gewoon reclamequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Nu TV kantine toch? Kan ik ff een afl Californication kiekn
Nee, da's onbeleefd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah zul je ook zeggen als je op een hotelkamer ligt en je vind dr in je bed
quote:
Ik kijk eigenlijk nooit, alleen naar BB, zegt dat genoeg?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ikMaar is het nou een leuk optreden om naar te kijken? Al is ze nog zo mooi?
ik vond het niet goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef D. het volgende:
Ik vond het wel een van de betere optredens van sumera
picsquote:
Eens isquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef D. het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit, alleen naar BB, zegt dat genoeg?
Hoewel ik dat nu dus ook niet heb gezien.quote:
linkquote:
dat was absoluut waar, en hetzelfde gold voor Maaike.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef D. het volgende:
Dat was Nederland al sinds de eerste liveshow al, maar de jury gelooft nog in haar. Tot nu dan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Danielle mag wel vertrekken van mij, daar ben ik nu wel klaar mee.
Ja genoeg sing offs gehad, nu eruit die ogen weten we nu welquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was absoluut waar, en hetzelfde gold voor Maaike.
Danielle mag wel vertrekken van mij, daar ben ik nu wel klaar mee.
quote:
kijk eens aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
kon nog net een screenshot maken :
[ afbeelding ]
bedanktquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
kon nog net een screenshot maken :
[ afbeelding ]
Want?quote:
Oh dat geloof ik ook wel!quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:06 schreef promiss79 het volgende:
Sumera heeft ook wel iets 'neps', volgens mij kan 't best een bitch zijn.... Weet niet voelt niet echt
Damn, ik weet dat er veel gezopen wordt op Koninginnedag, maar ditquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Sumera had vanavond een klein beetje iets weg van Megan Fox.
alleen daarom wa ze al de beste van de dag toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Danielle lijkt op Jojo
die mag overigens wel weg vanaaf
Ze heeft wel wat met pluistjes op een gezicht, of ze vindt 'm echt goed?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef gomi het volgende:
en ja hoor ze heeft gestemd op kelvin. 2x
Ik vind Megan dus echt echt een ordinaire look hebben!quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Danielle lijkt op Jojo
die mag overigens wel weg vanaaf
ik heb hem al gekocht op iTunesquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
Oh dat nummer gaat vast verpest worden ben ik bang.
Wie is dat????quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef Snoekert het volgende:
Was weer een mooie serie van performances. Maar de danceres bij Donny - little green bag stal toch duidelijk de show![]()
Zomaar in beeld?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Angela ! Grote Borsten ! Backstage Livestream!
ze zegt hem goed te vinden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat met pluistjes op een gezicht, of ze vindt 'm echt goed?
Da's relatiefquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
borsten horen niet groot te zijn, noch klein
KOOP jij nummersquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb hem al gekocht op iTunes
klinkt wel goed
Ik heb grote handen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
borsten horen niet groot te zijn, noch klein
Geen ideequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ze zegt hem goed te vinden.
of ik moet me zorgen beginnen te maken.
of zij
Oh ja, daarom ben ik blij dat ik het niet kan kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |