Dony bukte net of hij een loeiharde splutknal moest laten.quote:
een wat ????????quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dony bukte net of hij een loeiharde splutknal moest laten.
In mijn verdediging, het waren gratis kaarten.quote:
wel lekker als er een klaar staat.quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef niet te raden wat daaronder zit hoor, of geloof jij nog in de ooievaar?
Ik ben blij dat ik er niet zitquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
Hou eens op met dat geschreeuw...
Publiek keihard schreeuwen
Maar goed dat ie niet zei dat het een STERk optreden wasquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Marlalala het volgende:
Hij zei BRILjant en ze zoomden in op die bril
echt niet grappig
wat is er dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel lekker als er een klaar staat.
Ik met op mijn vingers zitten om niet aan de TT te komen
En weer zo'n k*tnummerquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Weer Marco Borsato
Lingo.quote:
Alan Clark al geweest?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
Jezus, alweer Borsato.
Dan valt hij met een kiloton naar de grond. Shockwaves tot gevolg.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil hem keihard schoppen eigenlijk
hmm, bruutquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil hem keihard schoppen eigenlijk
Kom op, er is al een M-nummer geweest, twee is teveel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nouja we hebben ook maar één zanger in Nederland dus zo gek is die keuze niet hoor!
c_a gaat soppenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Hij heeft best wel een geile stem zo in het nederlands![]()
![]()
thanksquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn pedo pas niet op zak, die heb ik bij Wesley laten liggen vanmiddag
Ik vind het ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Beter dan het origineel......
Veel beter dan het origineel....
Dan moeten ze leren die Lactacyd eens uit te spoelen na gebruik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:50 schreef wizarddragon het volgende:
Nou dames.. schuimt het al van onderen bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |