Dat moet nog blijken. Maar Gellius kan alvast trots op me zijn.quote:
Wacht maar, binnenkort zie je jezelf opeens een afspraak bij de puppypsycholoog boeken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:47 schreef Claudia_x het volgende:
Wij gaan vandaag naar een reünie voor Jimmy. Het moet niet veel gekker worden.
Ha, ja! Ik kan niet PM'en vanaf mijn telefoon, gewone internet ligt er hier uit. Morgen heb ik weer een contactmoment.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:22 schreef JAM het volgende:
Ringo, moet je nog een affiche maken of niet? 't Wordt waarschijnlijk Zeebelt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:15 schreef Z het volgende:
Seizoen 2 van The Wire ging er in als koek. Twee is on it's way.
Dutroux valt volgens mij alleen maar op meisjes dus hier kan ik geen flauwe opmerking over makenquote:Op zondag 2 mei 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Kom maar op met je Dutroux-grappen, beder.
[ afbeelding ]
Dit is op zichzelf een verhelderend antwoord.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:23 schreef JAM het volgende:
Godverdomme, Ringo, dat weet ik toch allemaal niet?
Hoe kan ik jou vinden op facebook Claudia?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
Hij was net online op Facebook.
...en dan is alles weer goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb net 2 pannenkoeken en een gebakken ei bij mijn oma gegeten
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:25 schreef mane het volgende:
Ik heb best zin in een Kijk-eens-hoe-groot-IR en Ivan-zijn-geworden Meet in A'dam. Zie ik jullie ook weer eens.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:41 schreef Frollo het volgende:
Best vermoeiend, voor de vierde nacht op rij waken bij een 94-jarige die helemaal geen zin heeft om te gaan...
quote:Resultaat
Je bent voorstander van weinig overheidsingrijpen in de economie. In het algemeen zullen mensen hun verantwoordelijkheid wel nemen, als ze genoeg prikkels krijgen. Waarschijnlijk vind je dat de Nederlandse welvaartsstaat te veel geld kost, en dat mensen vrij gemakkelijk aan een uitkering kunnen komen. De markteconomie is voor jou een uitstekend systeem om economische vooruitgang te bereiken. Je staat daarnaast ambivalent tegenover maatschappelijke veranderingen. Waarschijnlijk vind je wel dat we er in Nederland de laatste decennia op vooruit zijn gegaan, maar aan de andere kant zie je ook dingen die je absoluut niet bevallen, zoals misschien de seksualisering van de maatschappij. Je maakt je wat dat betreft een beetje zorgen over de toekomst. Je bent verder op zoek naar een tussenweg in het moderne leven, tussen geld kunnen verdienen aan de ene kant, en aandacht voor milieu, kunst, en andere mensen aan de andere kant. Misschien ben je blij dat je op zondag nog even snel een boodschap kan doen, maar een totale 24-uurs-economie hoeft voor jou niet. De scheiding tussen kerk en staat is waarschijnlijk niet aan jou besteed. De politiek moet van jou uitsluitend gebaseerd zijn op religieuze regels.
Op basis van deze overtuigingen is de kans groot dat je je thuis voelt bij:
SGP (Lees het beginselprogramma van de SGP)
linkje?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:29 schreef MeneerTim het volgende:
Stop de persen! Het laatste nieuwe over de JAM-fanpage op facebook.
+1 fans this week (29 total fans)
3 Wall posts, comments and likes this week (4 last week)
78 visits to your page this week(231 visits last week)
Tot zover. Volgende week meer nieuws.
Sterkte.quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:41 schreef Frollo het volgende:
Best vermoeiend, voor de vierde nacht op rij waken bij een 94-jarige die helemaal geen zin heeft om te gaan...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:29 schreef MeneerTim het volgende:
Stop de persen! Het laatste nieuwe over de JAM-fanpage op facebook.
+1 fans this week (29 total fans)
3 Wall posts, comments and likes this week (4 last week)
78 visits to your page this week(231 visits last week)
Tot zover. Volgende week meer nieuws.
Mits er live over getwitterd wordt natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:25 schreef mane het volgende:
Ik heb best zin in een Kijk-eens-hoe-groot-IR en Ivan-zijn-geworden Meet in A'dam. Zie ik jullie ook weer eens.
Misschien ga ik het nog wel eens proberen te kijken ook. Niet omdat er zwarte nichten inzitten maar omdat ik wel van dit soort rustige scenes houd. Ik geef het een kansquote:Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef zodiakk het volgende:
Beder! Speciaal voor jou, een neger in z'n blootje!
Er zijn delen in Amsterdam-West die nu op papier nog niet fantastisch zijn maar dat op korte termijn wel worden. (Bos & Lommer bijvoorbeeld, geloof ik.) En als je bereid bent in de buurt van de ringweg of nét buiten de ring te wonen dan is er aardig wat betaalbare nieuwbouw. Ik woon in Oost in een strookje nieuwbouw - ook heel betaalbaar. En de Indische buurt wordt opgeknapt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:38 schreef Ringo het volgende:
En kan iemand mij tips geven over betaalbaar wonen in Amsterdam? Niets, helemaal niets is nog zeker maar ik oriënteer mij alvast.
Ik ben in gezelschap van SL, dus het wordt nog makkelijker voor je om ons te spotten zonder je identiteit bloot te geven.quote:
Ik onderschrijf dit volkomen. De staatsliedenbuurt is al iets te arrivé, maar ik ken genoeg fatsoenlijke yuppen in Bos en Lommer, en in de Indische Buurt durf ik 's nachts ook best rond te lopen, en zelf zou ik ook naar die wijken gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er zijn delen in Amsterdam-West die nu op papier nog niet fantastisch zijn maar dat op korte termijn wel worden. (Bos & Lommer bijvoorbeeld, geloof ik.) En als je bereid bent in de buurt van de ringweg of nét buiten de ring te wonen dan is er aardig wat betaalbare nieuwbouw. Ik woon in Oost in een strookje nieuwbouw - ook heel betaalbaar. En de Indische buurt wordt opgeknapt.
Mijn advies zou zijn om je te oriënteren op wijken met potentie.
Dr zijn vast wel slechte straten, maar over het algemeen vind ik de Baarsjes al net iets verder opgeschoten in de vaart der volkeren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef Z het volgende:
Ik woon al 7 jaar in de Baarsjes (zes jaar begane grond), ik heb eigenlijk nooit een dergelijk probleem gehad. En uit het verhaal van Claudia en IR haal ik dat de Baarsjes ook arrive is? (* Z rekent zichzelf rijk)
Zo'n wijk heeft sowieso voordelen. Niet voor 't bange volk. Ik woon bijna tien jaar in de Haagse binnenstad, randje Schilderswijk, en het zijn altijd de verstokte suburbians die "nooit of te nimmer" hier zouden willen wonen. De rest vindt het prachtig of is jaloers.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dr zijn vast wel slechte straten, maar over het algemeen vind ik de Baarsjes al net iets verder opgeschoten in de vaart der volkeren.
Nee, dat is niet zo. Er wordt best veel gedaan om achterstandswijken op te knappen. Voor een deel gebeurt dat vanzelf omdat niet alleen de sloebers betaalbare woningen zoeken maar ook de net afgestudeerden en de jonge gezinnetjes. Daardoor krijg je een wat aangenamere mix in de wijken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Ringo het volgende:
Ik heb overigens wel het idee dat de gemeente A'dam heel goed is in het laten versloffen van achterstandswijken. Maar daar ben ik dan ook rechts genoeg voor. Leve de harde aanpak.
Nu ga ik het misschien weer niet kijken. Wat haat ik Rotterdamquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:54 schreef Z het volgende:
Ik zag een stukje Rotterdam in The Wire.
Moet nodig weer eens platgebombardeerd wordenquote:Geen bier op bruiloft bij bekerfinale
Rotterdam is vandaag alcoholvrij, omdat de bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord zal worden gespeeld in de havenstad. De gemeente maakt voor niemand een uitzondering, dus moet ook een besloten bruiloft eraan geloven. De trouwerij moet door de maatregelen van de gemeente alcoholvrij worden gevierd.
De gemeente besloot eerder dat er vandaag tussen 14.00 uur en 00.00 uur in grote delen van de stad geen alcohol verkocht en genuttigd mag worden. Er zal vanochtend nog een kort geding dienen over de kwestie, aangespannen door de Rotterdamse afdeling van Koninklijke Horeca Nederland. Voorzitter Frank Roolaart denkt dat de maatregel kan leiden tot een omzetverlies van mogelijk een miljoen euro.
De bruid en bruidegom hadden het restaurant al maanden geleden geboekt, toen nog helemaal geen bekerfinale in Rotterdam bekend was. Hoewel het een besloten feest is, mogen de aanwezigen toch geen druppel alcohol drinken. Het toekomstig echtpaar heeft overleg proberen te voeren met de gemeente, maar die wil geen uitzondering maken.
Nu niet meer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:26 schreef Frollo het volgende:
Volgens de laatste berichten uit Breda ademt hij nog.
Ach, wat rottig. Sterkte voor jullie allebei.quote:
Dat was zuiver vriendelijk bedoeld, Z.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:47 schreef Z het volgende:
Interessant PI gebruik van Ringo.
Oeh! Ik heb de 15yo hier staan, laatst gekregen op de dag die de laatste was met mijn collega's als collega's. Hadden ze me toch bijna opgezadeld met rode wijn! Gelukkig bedachten ze op tijd dat ze net zogoed mij mee konden nemen naar de slijter om een presentje uit te zoeken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef beeer het volgende:
Laphroaig 18yo
Tsja, ik ben ooit begonnen met Apfelkorn, maar ik wil je die route niet aanbevelen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef Z het volgende:
Geef mij maar een goeie rooie hoor.
Ik zou graag sterk drinken, maar het lukt nog niet tot nu toe. Komt nog wel.
Dat is ook een natuurlijke reactie, SL. Zeker voor het edele geslacht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:53 schreef ShadyLane het volgende:
Ik hou best van alcohol, maar kan er niet al te goed tegen. Als ik een fles whisky in 1x leeg zou drinken bleef ik erin, denk ik.
Oei, oei, hoe moet dat gelezen worden? Kan het kampioenschap haar niks schelen? Of kan niks haar meer veel schelen? Als dat maar goed gaat. Hou ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:16 schreef ShadyLane het volgende:
Dat is toch juist een heel zorgelijk teken, als iemand zelfs geen katers meer heeft?
Er is bericht van m'n wereldreizende zusje:
"Stijn is blij met het bericht dat Twente kampioen is! Mij kan het niet veel schelen (niks eerlijk gezegd)"
Komt de Giro nou alleen door Amsterdam? In Den Haag zag ik allemaal ME-busjes bij het Binnenhof, er werd een soort tribune opgebouwd en agenten regelden het verkeer. Ik wist niet waarvoor dat was en ik had geen zin om het te vragen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:27 schreef Lienekien het volgende:
En zometeen Giro kijken.
Ja, fascinerend voorwerp.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef Gellius het volgende:
Een handgranaat, NC?
Die Engelse/Britse/Ierse ken ik niet zo goed, eigenlijk alleen dat fabrieksspul zoals Strongbow. Deze hebben volgens mij een even hoog alcoholpercentage, evenveel als gewoon bier, en zo drinkt het ook. Lekkerder vind ik eigenlijk de perencider in nog lekkerder het drankje dat ze van appel- of perencider met Calvados maken: Pommeau of (nog beter) de perenvariant daarvan waar ik de naam niet meer precies van weet. Het valt te vergelijken met Port.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef Gellius het volgende:
Ik vind de Franse ook lekkerder, Engelse is meer frisdrankachtig.
Ehm, even kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef Gellius het volgende:
Het is een dummy toch, neem ik aan?
Ja, ik ook wel. Mijn eerste zelfstandige en zo goedkoop mogelijke vakanties waren destijds in die streek en Calvados doet me daaraan denken: destijds heb ik na uitgebreide berekeningen en lang peinzen een flesje gekocht dat ik thuis langzaam opgedronken heb. De lege fles heb ik nog jaren bewaard.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:21 schreef Z het volgende:
Dat ziet er goed uit NC! Calvados, dat vind ik wel lekker (na het eten).
Troost je met het feit dat je niet de enige bent.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef Lyrewyn het volgende:
Ik zou hier graag willen bijdragen, maar ik heb over het algemeen zo weinig te vertellen.
Dat weerhoudt de anderen ook niet hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef Lyrewyn het volgende:
Ik zou hier graag willen bijdragen, maar ik heb over het algemeen zo weinig te vertellen.
Dat wilde ik ook zeggen (daarmee mijn eigen woorden bevestigend)quote:
Ik was gister, en nog steeds ziek. Ik had eigenlijk niet moeten gaan, maar heb dat toch gedaan. Acht nummers lang werkte Pavement zalvend, daarna ging ik bijna van mijn stokkie en ben ik maar naar huis gegaan, tijdens Shady Lane. Ik vond het erg goed, en het een enorm feest om Malkmus op te zien treden. Hij is mijn uber slacker held en ik hoop hem nog eens op te zien treden.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat vond je ervan, Z?
Da's vet baluuuh, zoals men dat tegenwoordig pleegt te zeggen, maar je hebt in elk geval iets kunnen meepikken.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:46 schreef Z het volgende:
[..]
Ik was gister, en nog steeds ziek. Ik had eigenlijk niet moeten gaan, maar heb dat toch gedaan. Acht nummers lang werkte Pavement zalvend, daarna ging ik bijna van mijn stokkie en ben ik maar naar huis gegaan, tijdens Shady Lane. Ik vond het erg goed, en het een enorm feest om Malkmus op te zien treden. Hij is mijn uber slacker held en ik hoop hem nog eens op te zien treden.
Ik had al zo'n vermoeden dat het rode geval op haar hoofd geen kekke baret was. Kun je misschien laten zien waar je deze uitsnede vandaan hebt?quote:
Wij zitten op 5 juni in Zuid-Frankrijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat SL denkt dat mensen beter naar mij luisteren dan naar haar (of omdat ze alleen diehards wil hebben) hierbij de aankondiging dat er op 5 juni DE gelegenheid is om met haar en mane en mijzelve een biertje te drinken en wat te eten in onze hoofdstad A.. Noem het zoals je wil, maar schrijf die datum in je agenda, neem een babysitter, zet die boxset aan de straat, laat je toneelstuk voor wat het is, wacht even met het slachten van je varken, blijf van de gymnasiummeisjes af, probeer de bomenplantmachine te ontwijken, stel die reis naar Noord-Korea uit, bind je hond aan een boom en meld je aan voor een gezellig en licht-intellectueel samenzijn!!!111!!!11EINZ!!!!11111
Volgens mij is Gel (GEL!) niet voornemens je van dienst te zijn. Net als hij mij ooit niet van dienst wilde zijn toen ik er naar vroeg. Diep ongelukkig was ik, tot ik ooit Gel's hele lichaam tegenkwam in het oeuvre van Munch. En wel hier.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het rode geval op haar hoofd geen kekke baret was. Kun je misschien laten zien waar je deze uitsnede vandaan hebt?
Uitgeverijen in het algemeen die hun afspraken niet na (lijken te) komen. Waar blijft m'n geld?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:50 schreef Meursault het volgende:
Uitgeverijen die de verschijningsdatum van een boek meer dan vier maanden uitstellen..
Er zijn meerdere versies van de Madonna. Vijf in totaal, geloof ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:27 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Volgens mij is Gel (GEL!) niet voornemens je van dienst te zijn. Net als hij mij ooit niet van dienst wilde zijn toen ik er naar vroeg. Diep ongelukkig was ik, tot ik ooit Gel's hele lichaam tegenkwam in het oeuvre van Munch. En wel hier.
Mijn laatste één van de naardere ervaringen van mijn leven was eergisteravond. Ik werd wakker rond een uur of zeven 's ochtends met een pijn mensen, een pijn. Ik was op m'n werk grandioos door mijn rug gegaan maar, omdat ik de rest van de avond bier had gedronken, had ik daar niet zoveel van gemerkt. Man-oh-man, ik kon niet eens meer echt staan. Dat in combinatie met de hartkloppingen, misselijkheid, het gevoel van omvallen, etc. etc. zoals je dat weleens hebt als je 's nachts wakker word na een avond hard drinken, nou, naar m'n zin had ik het bepaald niet. Normaal blijf ik dan gewoon liggen en speel ik wat met m'n piemeltje tot ik weer in slaap val, maar dat was er dit keer niet bij. Een lumbago heet het, thans de dokter.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat boren-zonder-verdoving heb ik vorig jaar ook eens geprobeerd (om eens te ervaren hoe het was). Ik heb het de hele sessie volgehouden, maar het was wel één van de naardere ervaringen in mijn leven.
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat SL denkt dat mensen beter naar mij luisteren dan naar haar (of omdat ze alleen diehards wil hebben) hierbij de aankondiging dat er op 5 juni DE gelegenheid is om met haar en mane en mijzelve een biertje te drinken en wat te eten in onze hoofdstad A.. Noem het zoals je wil, maar schrijf die datum in je agenda, neem een babysitter, zet die boxset aan de straat, laat je toneelstuk voor wat het is, wacht even met het slachten van je varken, blijf van de gymnasiummeisjes af, probeer de bomenplantmachine te ontwijken, stel die reis naar Noord-Korea uit, bind je hond aan een boom en meld je aan voor een gezellig en licht-intellectueel samenzijn!!!111!!!11EINZ!!!!11111
Ik daarentegen, vermaande psuedo-intellectueel, wist dat natuurlijk allang zonder het Gel (GEL!) ooit te vragen. Ik zag dat icoontje van 'm en zei bij mijzelf: 'Ha! Een van de uitvoeringen - volgens mijn zijn het er vijf - van de Madonna van Munch!' Daar had ik geen Tim voor nodig hoor, noch mevrouw, noch meneer!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:27 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Volgens mij is Gel (GEL!) niet voornemens je van dienst te zijn. Net als hij mij ooit niet van dienst wilde zijn toen ik er naar vroeg. Diep ongelukkig was ik, tot ik ooit Gel's hele lichaam tegenkwam in het oeuvre van Munch. En wel hier.
Zo ook hier. Mijn bedrijfje daarentegen, verkoopt warme broodjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:59 schreef Ringo het volgende:
Het enige is, dat ik me nu nog net kan voorstellen hoe beroerd ik me morgen voel op mijn werk.
Gelukkig gaan we keihard failliet. Kankerbankiers.
Vakantie he.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:50 schreef Gellius het volgende:
Benieuwd hoe het IR vergaat vandaag, op de Achtergracht.
Jenever, valt dat onder harddrugs?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vakantie he..
(maar toch maar even een discrete edit)
quote:
Ai, de jonge Job Cohen lijkt verdomd veel op @IReert http://bit.ly/938Awh
Dat moet toch een grap zijn.quote:
Wat mij betreft mogen ze 20 cent per uur gekort worden op hun salaris.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Z het volgende:
Ik heb wel sympathie voor de schoonmakers, ze moeten alleen niet te lang doorgaan met staken.
De schoonmakers in het Oosterpark en het Flevopark zijn luie donders die de hele dag op een picknickbankje hangen en hardlopende meisjes schunnige opmerkingen toewerpen. En ze zien eruit alsof ze net bij de reclassering vandaan komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:07 schreef Z het volgende:
Ik heb lang op de begane grond gewoond en dan zag je ze vaak aan het werk. Vooral de Van Spilbergenstraatschoonmakers waren vriendelijk en harde werkers.
Volgens mij zijn dat vooral kerels met een taakstraf. De vuilnismannen hebben sinds 2008 geen prijscompensatie gekregen, heb ik begrepen. Ik wel. Ik vind dat zij daar ook wel recht op hebben. Geen idee hoequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De schoonmakers in het Oosterpark en het Flevopark zijn luie donders die de hele dag op een picknickbankje hangen en hardlopende meisjes schunnige opmerkingen toewerpen. En ze zien eruit alsof ze net bij de reclassering vandaan komen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:53 schreef zodiakk het volgende:
vakbonden
Ik heb net de op één na laatste aflevering van seizoen twee gezien: "You're way is not gonna work". Ben benieuwd hoe het afloopt. En dan op naar 3.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef zodiakk het volgende:
OllieA! Ik heb The Wire helemaal afgekeken. Geweldige serie. Ik vond de eerste drie seizoenen het sterkst (niemand kan tegen Stringer Bell op).
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb net de op één na laatste aflevering van seizoen twee gezien: "You're way is not gonna work". Ben benieuwd hoe het afloopt. En dan op naar 3.
Ter compensatie zit ik nu een paar dagen in Groningen. Mijn broertje had de sleutel op een houten balk boven de deur klaargelegd voor me, en binnen 5 minuten was ik aan het koffiedrinken bij de buren. Erg gemoedelijk allemaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet niet of dwerg mag komen. Die moet in mei en in juni al een keer naar Amsterdam.
En ik ben razend benieuwd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Ringo het volgende:
Ik ben morgen in Amsterdam voor een sollicitatie.
Misschien is dat het, Claudia kijkt letterlijk op de schoonmakers neer...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:07 schreef Z het volgende:
Ik heb lang op de begane grond gewoond en dan zag je ze vaak aan het werk. Vooral de Van Spilbergenstraatschoonmakers waren vriendelijk en harde werkers.
Ik ben ook ooit vuilnisman geweest. Best een aardig beroep (en de rest van je leven kan je de stank van rottend afval een stuk beter aan).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef Meursault het volgende:
Mijn neef raadde mij een tijdje geleden aan vuilnisman te worden omdat het goed zou betalen.
Ik was al driekwart jaar werkloos. Op dat moment leek alles mij goed betaald.
Verveel je je al?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ter compensatie zit ik nu een paar dagen in Groningen. Mijn broertje had de sleutel op een houten balk boven de deur klaargelegd voor me, en binnen 5 minuten was ik aan het koffiedrinken bij de buren. Erg gemoedelijk allemaal.
Ik ga zo eens naar de binnenstad, en dan maar naar het museum, denk ik. En Franny en Zoey lezen als er een beetje een mooie bieb is.quote:
Die zit in de Oude Boteringestraat. Bij Doppio in de Brugstraat is het goed koffie drinken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ga zo eens naar de binnenstad, en dan maar naar het museum, denk ik. En Franny en Zoey lezen als er een beetje een mooie bieb is.
Welk museum? Het Groninger is dicht en ik weet niet of het oude al geopend is. Er is wel een leuke tentoonstelling in het Universiteitsmuseum, over anatomie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ga zo eens naar de binnenstad, en dan maar naar het museum, denk ik. En Franny en Zoey lezen als er een beetje een mooie bieb is.
Yep. Helemaal in het noord-westen, in de Aquamarijnstraat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Waar ergens in de stad zit je?
Zit je bijv. in zo'n gezellige studentenflat?
Ik heb nog in de Saffierstraat gewoond. Blij dat ik daar weg ben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Yep. Helemaal in het noord-westen, in de Aquamarijnstraat.
Maar er is wel een bad dus ik ga NU in bad liggen.
Het is een enigszins freudiaans plaatje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:34 schreef Lyrewyn het volgende:
Dan zit je dichtbij een vriend van mij, I.R..
Vanmorgen in de trein zat de man tegenover me een pocket te lezen. Elke bladzijde die hij gelezen had, had hij helemaal om het boek heengeslagen. Dan krijg je een effect als in deze impressie:
[ afbeelding ]
Zo ga je toch niet met boeken om!? Ik kon op deze manier natuurlijk niet zien om welke titel het ging, maar het leek een moeilijk boek te zijn: in de tien minuten tussen Leiden en Den Haag NOI kreeg hij het niet voor elkaar om één bladzijde uit te lezen. Er zat een mooie vrouw naast hem waar hij nu en dan naar zat te loeren (vooruit, ik ook), maar dan nóg! Ik kan me zo ergeren aan mensen in de trein. Ik moet maar snel weer zelf gaan lezen.
Ik zou ze even bellen en klaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef mane het volgende:
Nouja zeg. Nu heb ik een brief gekregen van mijn vorige school waarin ze schrijven dat ze niet helemaal zeker weten of ik de school laptop (die iedere docent daar kreeg) anderhalf jaar geleden wel heb ingeleverd en of ik dat even met ze wil bespreken. Moet ik hier op reageren?. (ik heb uiteraard geen bewijs dat ik die laptop heb ingeleverd want zo werken die dingen op een school niet. Ik leverde de laptop in, de ict medewerker zei dankjewel en dat was het dan..)
Is dat echt zo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef Gellius het volgende:
Het overvaren van het IJ is gratis. Zo zijn wij nou, in Amsterdam.
Wij hebben een Bugaboo Bee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:22 schreef Gellius het volgende:
Bugaboo Cameleon, Bugaboo Bee of de Stokke, dat is de vraag.
Ik zou voor de Cameleon gaan, die heeft tenminste twee grote wielen. Dat rijdt makkelijker door het zand van de opengebroken straten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:22 schreef Gellius het volgende:
Bugaboo Cameleon, Bugaboo Bee of de Stokke, dat is de vraag.
Heb je ook een 4WD variant? Daar doen die dingen me nog het meest aan denken. Terreinwagens. Monster Trucks.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:35 schreef Z het volgende:
[..]
Ik zou voor de Cameleon gaan, die heeft tenminste twee grote wielen. Dat rijdt makkelijker door het zand van de opengebroken straten.
In Vinkhuizen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik liep 5 minuten over straat en kwam Jean Pierre Rawie al tegen.
En Ringo heeft op de aaibaarheidsmeter enorm veel punten gescoord met zijn stiekeme gratis overtocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |