Het is een enigszins freudiaans plaatje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:34 schreef Lyrewyn het volgende:
Dan zit je dichtbij een vriend van mij, I.R..
Vanmorgen in de trein zat de man tegenover me een pocket te lezen. Elke bladzijde die hij gelezen had, had hij helemaal om het boek heengeslagen. Dan krijg je een effect als in deze impressie:
[ afbeelding ]
Zo ga je toch niet met boeken om!? Ik kon op deze manier natuurlijk niet zien om welke titel het ging, maar het leek een moeilijk boek te zijn: in de tien minuten tussen Leiden en Den Haag NOI kreeg hij het niet voor elkaar om één bladzijde uit te lezen. Er zat een mooie vrouw naast hem waar hij nu en dan naar zat te loeren (vooruit, ik ook), maar dan nóg! Ik kan me zo ergeren aan mensen in de trein. Ik moet maar snel weer zelf gaan lezen.
Ik zou ze even bellen en klaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef mane het volgende:
Nouja zeg. Nu heb ik een brief gekregen van mijn vorige school waarin ze schrijven dat ze niet helemaal zeker weten of ik de school laptop (die iedere docent daar kreeg) anderhalf jaar geleden wel heb ingeleverd en of ik dat even met ze wil bespreken. Moet ik hier op reageren?. (ik heb uiteraard geen bewijs dat ik die laptop heb ingeleverd want zo werken die dingen op een school niet. Ik leverde de laptop in, de ict medewerker zei dankjewel en dat was het dan..)
Is dat echt zo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef Gellius het volgende:
Het overvaren van het IJ is gratis. Zo zijn wij nou, in Amsterdam.
Wij hebben een Bugaboo Bee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:22 schreef Gellius het volgende:
Bugaboo Cameleon, Bugaboo Bee of de Stokke, dat is de vraag.
Ik zou voor de Cameleon gaan, die heeft tenminste twee grote wielen. Dat rijdt makkelijker door het zand van de opengebroken straten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:22 schreef Gellius het volgende:
Bugaboo Cameleon, Bugaboo Bee of de Stokke, dat is de vraag.
Heb je ook een 4WD variant? Daar doen die dingen me nog het meest aan denken. Terreinwagens. Monster Trucks.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:35 schreef Z het volgende:
[..]
Ik zou voor de Cameleon gaan, die heeft tenminste twee grote wielen. Dat rijdt makkelijker door het zand van de opengebroken straten.
In Vinkhuizen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik liep 5 minuten over straat en kwam Jean Pierre Rawie al tegen.
En Ringo heeft op de aaibaarheidsmeter enorm veel punten gescoord met zijn stiekeme gratis overtocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |