Ik daarentegen, vermaande psuedo-intellectueel, wist dat natuurlijk allang zonder het Gel (GEL!) ooit te vragen. Ik zag dat icoontje van 'm en zei bij mijzelf: 'Ha! Een van de uitvoeringen - volgens mijn zijn het er vijf - van de Madonna van Munch!' Daar had ik geen Tim voor nodig hoor, noch mevrouw, noch meneer!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:27 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Volgens mij is Gel (GEL!) niet voornemens je van dienst te zijn. Net als hij mij ooit niet van dienst wilde zijn toen ik er naar vroeg. Diep ongelukkig was ik, tot ik ooit Gel's hele lichaam tegenkwam in het oeuvre van Munch. En wel hier.
Zo ook hier. Mijn bedrijfje daarentegen, verkoopt warme broodjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:59 schreef Ringo het volgende:
Het enige is, dat ik me nu nog net kan voorstellen hoe beroerd ik me morgen voel op mijn werk.
Gelukkig gaan we keihard failliet. Kankerbankiers.
Vakantie he.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:50 schreef Gellius het volgende:
Benieuwd hoe het IR vergaat vandaag, op de Achtergracht.
Jenever, valt dat onder harddrugs?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vakantie he..
(maar toch maar even een discrete edit)
quote:
Ai, de jonge Job Cohen lijkt verdomd veel op @IReert http://bit.ly/938Awh
Dat moet toch een grap zijn.quote:
Wat mij betreft mogen ze 20 cent per uur gekort worden op hun salaris.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Z het volgende:
Ik heb wel sympathie voor de schoonmakers, ze moeten alleen niet te lang doorgaan met staken.
De schoonmakers in het Oosterpark en het Flevopark zijn luie donders die de hele dag op een picknickbankje hangen en hardlopende meisjes schunnige opmerkingen toewerpen. En ze zien eruit alsof ze net bij de reclassering vandaan komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:07 schreef Z het volgende:
Ik heb lang op de begane grond gewoond en dan zag je ze vaak aan het werk. Vooral de Van Spilbergenstraatschoonmakers waren vriendelijk en harde werkers.
Volgens mij zijn dat vooral kerels met een taakstraf. De vuilnismannen hebben sinds 2008 geen prijscompensatie gekregen, heb ik begrepen. Ik wel. Ik vind dat zij daar ook wel recht op hebben. Geen idee hoequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De schoonmakers in het Oosterpark en het Flevopark zijn luie donders die de hele dag op een picknickbankje hangen en hardlopende meisjes schunnige opmerkingen toewerpen. En ze zien eruit alsof ze net bij de reclassering vandaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |