Dat moet nog blijken. Maar Gellius kan alvast trots op me zijn.quote:
Wacht maar, binnenkort zie je jezelf opeens een afspraak bij de puppypsycholoog boeken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:47 schreef Claudia_x het volgende:
Wij gaan vandaag naar een reünie voor Jimmy. Het moet niet veel gekker worden.
Ha, ja! Ik kan niet PM'en vanaf mijn telefoon, gewone internet ligt er hier uit. Morgen heb ik weer een contactmoment.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:22 schreef JAM het volgende:
Ringo, moet je nog een affiche maken of niet? 't Wordt waarschijnlijk Zeebelt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:15 schreef Z het volgende:
Seizoen 2 van The Wire ging er in als koek. Twee is on it's way.
Dutroux valt volgens mij alleen maar op meisjes dus hier kan ik geen flauwe opmerking over makenquote:Op zondag 2 mei 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Kom maar op met je Dutroux-grappen, beder.
[ afbeelding ]
Dit is op zichzelf een verhelderend antwoord.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:23 schreef JAM het volgende:
Godverdomme, Ringo, dat weet ik toch allemaal niet?
Hoe kan ik jou vinden op facebook Claudia?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
Hij was net online op Facebook.
...en dan is alles weer goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb net 2 pannenkoeken en een gebakken ei bij mijn oma gegeten
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:25 schreef mane het volgende:
Ik heb best zin in een Kijk-eens-hoe-groot-IR en Ivan-zijn-geworden Meet in A'dam. Zie ik jullie ook weer eens.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:41 schreef Frollo het volgende:
Best vermoeiend, voor de vierde nacht op rij waken bij een 94-jarige die helemaal geen zin heeft om te gaan...
quote:Resultaat
Je bent voorstander van weinig overheidsingrijpen in de economie. In het algemeen zullen mensen hun verantwoordelijkheid wel nemen, als ze genoeg prikkels krijgen. Waarschijnlijk vind je dat de Nederlandse welvaartsstaat te veel geld kost, en dat mensen vrij gemakkelijk aan een uitkering kunnen komen. De markteconomie is voor jou een uitstekend systeem om economische vooruitgang te bereiken. Je staat daarnaast ambivalent tegenover maatschappelijke veranderingen. Waarschijnlijk vind je wel dat we er in Nederland de laatste decennia op vooruit zijn gegaan, maar aan de andere kant zie je ook dingen die je absoluut niet bevallen, zoals misschien de seksualisering van de maatschappij. Je maakt je wat dat betreft een beetje zorgen over de toekomst. Je bent verder op zoek naar een tussenweg in het moderne leven, tussen geld kunnen verdienen aan de ene kant, en aandacht voor milieu, kunst, en andere mensen aan de andere kant. Misschien ben je blij dat je op zondag nog even snel een boodschap kan doen, maar een totale 24-uurs-economie hoeft voor jou niet. De scheiding tussen kerk en staat is waarschijnlijk niet aan jou besteed. De politiek moet van jou uitsluitend gebaseerd zijn op religieuze regels.
Op basis van deze overtuigingen is de kans groot dat je je thuis voelt bij:
SGP (Lees het beginselprogramma van de SGP)
linkje?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:29 schreef MeneerTim het volgende:
Stop de persen! Het laatste nieuwe over de JAM-fanpage op facebook.
+1 fans this week (29 total fans)
3 Wall posts, comments and likes this week (4 last week)
78 visits to your page this week(231 visits last week)
Tot zover. Volgende week meer nieuws.
Sterkte.quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:41 schreef Frollo het volgende:
Best vermoeiend, voor de vierde nacht op rij waken bij een 94-jarige die helemaal geen zin heeft om te gaan...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:29 schreef MeneerTim het volgende:
Stop de persen! Het laatste nieuwe over de JAM-fanpage op facebook.
+1 fans this week (29 total fans)
3 Wall posts, comments and likes this week (4 last week)
78 visits to your page this week(231 visits last week)
Tot zover. Volgende week meer nieuws.
Mits er live over getwitterd wordt natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:25 schreef mane het volgende:
Ik heb best zin in een Kijk-eens-hoe-groot-IR en Ivan-zijn-geworden Meet in A'dam. Zie ik jullie ook weer eens.
Misschien ga ik het nog wel eens proberen te kijken ook. Niet omdat er zwarte nichten inzitten maar omdat ik wel van dit soort rustige scenes houd. Ik geef het een kansquote:Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef zodiakk het volgende:
Beder! Speciaal voor jou, een neger in z'n blootje!
Er zijn delen in Amsterdam-West die nu op papier nog niet fantastisch zijn maar dat op korte termijn wel worden. (Bos & Lommer bijvoorbeeld, geloof ik.) En als je bereid bent in de buurt van de ringweg of nét buiten de ring te wonen dan is er aardig wat betaalbare nieuwbouw. Ik woon in Oost in een strookje nieuwbouw - ook heel betaalbaar. En de Indische buurt wordt opgeknapt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:38 schreef Ringo het volgende:
En kan iemand mij tips geven over betaalbaar wonen in Amsterdam? Niets, helemaal niets is nog zeker maar ik oriënteer mij alvast.
Ik ben in gezelschap van SL, dus het wordt nog makkelijker voor je om ons te spotten zonder je identiteit bloot te geven.quote:
Ik onderschrijf dit volkomen. De staatsliedenbuurt is al iets te arrivé, maar ik ken genoeg fatsoenlijke yuppen in Bos en Lommer, en in de Indische Buurt durf ik 's nachts ook best rond te lopen, en zelf zou ik ook naar die wijken gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er zijn delen in Amsterdam-West die nu op papier nog niet fantastisch zijn maar dat op korte termijn wel worden. (Bos & Lommer bijvoorbeeld, geloof ik.) En als je bereid bent in de buurt van de ringweg of nét buiten de ring te wonen dan is er aardig wat betaalbare nieuwbouw. Ik woon in Oost in een strookje nieuwbouw - ook heel betaalbaar. En de Indische buurt wordt opgeknapt.
Mijn advies zou zijn om je te oriënteren op wijken met potentie.
Dr zijn vast wel slechte straten, maar over het algemeen vind ik de Baarsjes al net iets verder opgeschoten in de vaart der volkeren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef Z het volgende:
Ik woon al 7 jaar in de Baarsjes (zes jaar begane grond), ik heb eigenlijk nooit een dergelijk probleem gehad. En uit het verhaal van Claudia en IR haal ik dat de Baarsjes ook arrive is? (* Z rekent zichzelf rijk)
Zo'n wijk heeft sowieso voordelen. Niet voor 't bange volk. Ik woon bijna tien jaar in de Haagse binnenstad, randje Schilderswijk, en het zijn altijd de verstokte suburbians die "nooit of te nimmer" hier zouden willen wonen. De rest vindt het prachtig of is jaloers.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dr zijn vast wel slechte straten, maar over het algemeen vind ik de Baarsjes al net iets verder opgeschoten in de vaart der volkeren.
Nee, dat is niet zo. Er wordt best veel gedaan om achterstandswijken op te knappen. Voor een deel gebeurt dat vanzelf omdat niet alleen de sloebers betaalbare woningen zoeken maar ook de net afgestudeerden en de jonge gezinnetjes. Daardoor krijg je een wat aangenamere mix in de wijken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Ringo het volgende:
Ik heb overigens wel het idee dat de gemeente A'dam heel goed is in het laten versloffen van achterstandswijken. Maar daar ben ik dan ook rechts genoeg voor. Leve de harde aanpak.
Nu ga ik het misschien weer niet kijken. Wat haat ik Rotterdamquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:54 schreef Z het volgende:
Ik zag een stukje Rotterdam in The Wire.
Moet nodig weer eens platgebombardeerd wordenquote:Geen bier op bruiloft bij bekerfinale
Rotterdam is vandaag alcoholvrij, omdat de bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord zal worden gespeeld in de havenstad. De gemeente maakt voor niemand een uitzondering, dus moet ook een besloten bruiloft eraan geloven. De trouwerij moet door de maatregelen van de gemeente alcoholvrij worden gevierd.
De gemeente besloot eerder dat er vandaag tussen 14.00 uur en 00.00 uur in grote delen van de stad geen alcohol verkocht en genuttigd mag worden. Er zal vanochtend nog een kort geding dienen over de kwestie, aangespannen door de Rotterdamse afdeling van Koninklijke Horeca Nederland. Voorzitter Frank Roolaart denkt dat de maatregel kan leiden tot een omzetverlies van mogelijk een miljoen euro.
De bruid en bruidegom hadden het restaurant al maanden geleden geboekt, toen nog helemaal geen bekerfinale in Rotterdam bekend was. Hoewel het een besloten feest is, mogen de aanwezigen toch geen druppel alcohol drinken. Het toekomstig echtpaar heeft overleg proberen te voeren met de gemeente, maar die wil geen uitzondering maken.
Nu niet meer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:26 schreef Frollo het volgende:
Volgens de laatste berichten uit Breda ademt hij nog.
Ach, wat rottig. Sterkte voor jullie allebei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |