Okequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zal volgende keer tegen je voordeur schijten.
Als ik moet dan moet ik he
ik had het waarschijnlijk gedaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef Mendeljev het volgende:
Bah, ik was er niet rouwig om geweest als iemand haar een spartakick gaf tijdens deze ranzige daad.
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef MeneerBob het volgende:
In before oude-vent-trapt-jongedame-tijdens-plassen-op-straat.gif
Alleen mooie en belangrijke vrouwen poepen niet, je lelijke buurvrouw poept bijvoorbeeld wél, en de keunigin dan weer niet.quote:
Twitteraar is laf, heeft geen foto van het desbetreffende hoopje poep.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef zucchini het volgende:
Ik ben het eens met klacht 2, hoewel ik de twitteraar uiteraard wel geloof. Vieze ranzige teef.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:46 schreef NotYou het volgende:
[...]Anti-klacht: Deze drie vrouwen vormen blijkbaar een poepteam.
Erg charmant. Misschien iets voor op hun cv als ze een representatieve functie ambiëren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vergeet de andere foto niet.
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Twitteraar is laf, heeft geen foto van het desbetreffende hoopje poep.
Kan alleen maar commentaar geven.
Hoax-bitch
50 CENT!!!111 EINZ!!!11quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef classpc het volgende:
We zijn hier toch niet in één of ander arm land?
Loop gewoon bij een winkel of fastfoodrestaurant naarbinnen en vraag of je daar het toilet mag gebruiken.
Schitterend zeg.quote:
Toiletten? Die dingen heten wc's.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef classpc het volgende:
We zijn hier toch niet in één of ander arm land?
Loop gewoon bij een winkel of fastfoodrestaurant naarbinnen en vraag of je daar het toilet mag gebruiken.
Of anders gebruik je gewoon één van de openbare toiletten.
Sinds we hier riolering hebben is er overal wel een plek om naar het toilet te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |