Ben jij eigenlijk binnenslaper ofnietquote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef Bouke-p het volgende:
ze gaan echt niet opeens alle lichtingen stoppen hoor, je kunt gewoon soliciteren en met een beetje pech zul je langer op een plaats moeten wachten.
Ach, we zullen het zien. Heb binnenkort voorlichting en dan vraag ik gewoon hoe of wat... Dat er een jaar over heen kan gaan snap ik, maar hoop toch echt niet langer!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef Bouke-p het volgende:
ze gaan echt niet opeens alle lichtingen stoppen hoor, je kunt gewoon soliciteren en met een beetje pech zul je langer op een plaats moeten wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Eens, hij ziet er zeer aimabel en bereikbaar uit. Ben hem ook wel eens tegengekomen, en zijn majoor(-ette) ook. Mooie dame, ik kan zijn keuze wel waarderen. Maar het is lullig voor zijn vrouw, en bovendien niet zo handig, in zijn positie. Met zijn affaire maakt hij zich enorm chantabel namelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:26 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oh noes een schandaal. Ik vind hem altijd wel sympathiek overkomen eerlijk gezegd.
Ja, maandag/dinsdag/donderdag slaap ik op de kazerne, tenzij ik daar geen zin in heb en besluit liever in mn eigen bed te liggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:23 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk binnenslaper ofniet
Met z'n adjudant, epicquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eens, hij ziet er zeer aimabel en bereikbaar uit. Ben hem ook wel eens tegengekomen, en zijn majoor(-ette) ook. Mooie dame, ik kan zijn keuze wel waarderen. Maar het is lullig voor zijn vrouw, en bovendien niet zo handig, in zijn positie. Met zijn affaire maakt hij zich enorm chantabel namelijk.
Interessant, wat is het verhaal erachter?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, weet niet of ik deze al eens heb neergedumpt hiero.
[ afbeelding ]
En waarom kreeg je die dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, weet niet of ik deze al eens heb neergedumpt hiero.
[ afbeelding ]
Dat is een heel lang verhaalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Interessant, wat is het verhaal erachter?
Ik weet niet hoe het nu is, maar tot eind vorige eeuw kwam het vrij regelmatig vor. Zolang er geen gezagsverhouding was leverde het doorgaans geen probleem op, ik werkte met verschillende militaire stellen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef EllaN het volgende:
Nouja.. Zolang hij zijn werk goed doet, moet hij het verder maar zelf weten toch? Ik las in dat andere topic dat de dame in kwestie overgeplaatst is.
Hoe werkt dat eigenlijk normaal? Is het gewoon geaccepteerd als je een relatie met een collega hebt? Of is het weer moeilijk moeilijk wanneer hij/zij jouw meerdere is enzo?
Nu ja. Niet voor zweetvoetenquote:
quote:Het Draaginsigne Gewonden is bij Ministerieel besluit ingesteld om respect te betonen aan militairen die lichamelijk of psychisch letsel ondervonden hebben als gevolg van deelname aan internationale vredesmissies of gediend hebben onder oorlogsomstandigheden. Naast militairen en ambtenaren van het Ministerie van Defensie kan het draaginsigne ook toegekend worden aan ambtenaren van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat en het Ministerie van Binnenlandse Zaken.
Gaarnequote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is een heel lang verhaal
Mocht er belangstelling naar bestaan, dan zal ik wel een boekje daarover open doen.
Klopt. Mijn vriendin was toendertijd ook een militair, welliswaar gelegerd op een andere Kazerne.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is, maar tot eind vorige eeuw kwam het vrij regelmatig vor. Zolang er geen gezagsverhouding was leverde het doorgaans geen probleem op, ik werkte met verschillende militaire stellen.
Ik wil het best hoor. Maar ik vrees dat er weer zat bijdehandjes en IWAB's een topic gaan verpesten, of erin gaan trollen.quote:
Je kan evt de websites van de eenheden eens bekijken mbt voorbereidingen/oefeningen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:25 schreef cw2cu het volgende:
Weet iemand waar je kan zien welke eenheden ergens naartoe staan ingepland?
Het zit namelijk zo. Ik ga in Maart (ja duurt nog even) beslissen wat ik ga doen als mijn contract afloopt en nu zit ik heel erg te twijfelen om nog even een lichting Curaçao mee te pakken mocht er geen missie meer binnenkort op de planning staan..
I'm in love with that Island.. En wat is nou mooier dan ook nog gewoon een volledig salaris daar te ontvangen!
Ik heb wel interesse, maar kan me voorstellen dat je niet iets vrij persoonlijks open wilt zetten waar ook mensen die willen trollen komen etc.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wil het best hoor. Maar ik vrees dat er weer zat bijdehandjes en IWAB's een topic gaan verpesten, of erin gaan trollen.
Misschien een idee om het naar de mensen te pmen ofzo die het willen lezen en dat er dan een topic geopend wordt om vragen te stellen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wil het best hoor. Maar ik vrees dat er weer zat bijdehandjes en IWAB's een topic gaan verpesten, of erin gaan trollen.
What the hell. Ik plaats het morgen gewoon. Ik laat het aan de anderen over om daarover een waarde oordeel te scheppen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Misschien een idee om het naar de mensen te pmen ofzo die het willen lezen en dat er dan een topic geopend wordt om vragen te stellen?
Of.. gewoon neerzetten.. ik neem aan dat de modjes hier wel kunnen bekijken wat kan blijven staan of niet
Idd.. zoals ik net al zag waren er al een paar computer helden die wat uitspraken deden. Ach je weet zelf wel beter...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
What the hell. Ik plaats het morgen gewoon. Ik laat het aan de anderen over om daarover een waarde oordeel te scheppen.
Het zal wel een ferme discussie worden denk ik, dus de modjes mogen al klaarstaan
Dat maakt toch niet uit?!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Lightning_NL het volgende:
En je wist toch wel dat je het verhaal zou gaan plaatsen.
Anders had je nooit die foto gepost.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Lightning_NL het volgende:
En je wist toch wel dat je het verhaal zou gaan plaatsen.
Anders had je nooit die foto gepost.
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is een heel lang verhaal
Mocht er belangstelling naar bestaan, dan zal ik wel een boekje daarover open doen.
Eeehm, PM ff achternaam, zit in B-cie, voor MRRS. Kan wel kloppen, ivm met test/oefening voor MRRS.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ja, maandag/dinsdag/donderdag slaap ik op de kazerne, tenzij ik daar geen zin in heb en besluit liever in mn eigen bed te liggen.
Stond jij afgelopen maandag voor 522(pc gebouw) te luisteren naar het praatje van een sgt(gert-jan)? ik zag iig een hoop sld2's dr tussen staan
Tuurlijk, dat snap ik. Kijk, fok blijft ook fok.. snap ik ook nog.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Mja, dan moet je ook vooral niet een topic maken met daarin een aankondiging voor een ander topic. Daar werk je het wel behoorlijk mee in de hand natuurlijk.
Effe bellen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef m.k het volgende:![]()
heeft er iemand hier enig idee wanneer er weer sollicitaties vrij kunnen/komen voor luchtmobiel infanterie of iets in die richting
alvast bedankt
Ik heb al meerdere malen gehoord dat de sites van defensie qua banen niet volledig zijn..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef m.k het volgende:
![]()
heeft er iemand hier enig idee wanneer er weer sollicitaties vrij kunnen/komen voor luchtmobiel infanterie of iets in die richting
alvast bedankt
Oke, naja zou het anders ook niet weten!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:28 schreef m.k het volgende:
precies hetzelfde als wat de mensen aan de telefoon zeggen "dat er op de site staat dat er geen sollicitaties zijn op het moment en dat ik geduld moet hebben"
Idd, zelfde eenheid c.q. mogelijke gezagsverhouding (welke dan automatisch bestaat) word het niet gewaardeerd. Verder... be my guestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is, maar tot eind vorige eeuw kwam het vrij regelmatig vor. Zolang er geen gezagsverhouding was leverde het doorgaans geen probleem op, ik werkte met verschillende militaire stellen.
Je kader heeft een inzet/oefenagenda...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:25 schreef cw2cu het volgende:
Het zit namelijk zo. Ik ga in Maart (ja duurt nog even) beslissen wat ik ga doen als mijn contract afloopt en nu zit ik heel erg te twijfelen om nog even een lichting Curaçao mee te pakken mocht er geen missie meer binnenkort op de planning staan..
I'm in love with that Island.. En wat is nou mooier dan ook nog gewoon een volledig salaris daar te ontvangen!
ik heb mijn jaarrooster en die van elke operationele eenheid van mijn kazerne gewoon in m'n kast hangen. Maar dan wel tot december...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:25 schreef cw2cu het volgende:
Sectie 3 neem ik aan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik heb mijn jaarrooster en die van elke operationele eenheid van mijn kazerne gewoon in m'n kast hangen. Maar dan wel tot december...
Als ik jou was zou ik met dit verhaal naar de S-3 of P&O gaan (wel even minderen op het genieten en aandikken op de uitdaging en carrièrekansen.)
Mag ik vragen wat daar de achterliggende gedachte van is? Want het is immers wel vooruitgang lijkt mequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Sectie 3 neem ik aan?
Minderen moet wel lukken. De Korporaals functie heb ik al geweigerd omdat ik het geen leuke functie vind. Alleen sta ik nog ingeschreven voor de SLA opleiding..
Maar bedankt allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |