Dat maakt toch niet uit?!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Lightning_NL het volgende:
En je wist toch wel dat je het verhaal zou gaan plaatsen.
Anders had je nooit die foto gepost.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Lightning_NL het volgende:
En je wist toch wel dat je het verhaal zou gaan plaatsen.
Anders had je nooit die foto gepost.
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is een heel lang verhaal
Mocht er belangstelling naar bestaan, dan zal ik wel een boekje daarover open doen.
Eeehm, PM ff achternaam, zit in B-cie, voor MRRS. Kan wel kloppen, ivm met test/oefening voor MRRS.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ja, maandag/dinsdag/donderdag slaap ik op de kazerne, tenzij ik daar geen zin in heb en besluit liever in mn eigen bed te liggen.
Stond jij afgelopen maandag voor 522(pc gebouw) te luisteren naar het praatje van een sgt(gert-jan)? ik zag iig een hoop sld2's dr tussen staan
Tuurlijk, dat snap ik. Kijk, fok blijft ook fok.. snap ik ook nog.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Mja, dan moet je ook vooral niet een topic maken met daarin een aankondiging voor een ander topic. Daar werk je het wel behoorlijk mee in de hand natuurlijk.
Effe bellen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef m.k het volgende:![]()
heeft er iemand hier enig idee wanneer er weer sollicitaties vrij kunnen/komen voor luchtmobiel infanterie of iets in die richting
alvast bedankt
Ik heb al meerdere malen gehoord dat de sites van defensie qua banen niet volledig zijn..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef m.k het volgende:
![]()
heeft er iemand hier enig idee wanneer er weer sollicitaties vrij kunnen/komen voor luchtmobiel infanterie of iets in die richting
alvast bedankt
Oke, naja zou het anders ook niet weten!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:28 schreef m.k het volgende:
precies hetzelfde als wat de mensen aan de telefoon zeggen "dat er op de site staat dat er geen sollicitaties zijn op het moment en dat ik geduld moet hebben"
Idd, zelfde eenheid c.q. mogelijke gezagsverhouding (welke dan automatisch bestaat) word het niet gewaardeerd. Verder... be my guestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is, maar tot eind vorige eeuw kwam het vrij regelmatig vor. Zolang er geen gezagsverhouding was leverde het doorgaans geen probleem op, ik werkte met verschillende militaire stellen.
Je kader heeft een inzet/oefenagenda...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:25 schreef cw2cu het volgende:
Weet iemand waar je kan zien welke eenheden ergens naartoe staan ingepland?
Het zit namelijk zo. Ik ga in Maart (ja duurt nog even) beslissen wat ik ga doen als mijn contract afloopt en nu zit ik heel erg te twijfelen om nog even een lichting Curaçao mee te pakken mocht er geen missie meer binnenkort op de planning staan..
I'm in love with that Island.. En wat is nou mooier dan ook nog gewoon een volledig salaris daar te ontvangen!
ik heb mijn jaarrooster en die van elke operationele eenheid van mijn kazerne gewoon in m'n kast hangen. Maar dan wel tot december...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:25 schreef cw2cu het volgende:
Weet iemand waar je kan zien welke eenheden ergens naartoe staan ingepland?
Het zit namelijk zo. Ik ga in Maart (ja duurt nog even) beslissen wat ik ga doen als mijn contract afloopt en nu zit ik heel erg te twijfelen om nog even een lichting Curaçao mee te pakken mocht er geen missie meer binnenkort op de planning staan..
I'm in love with that Island.. En wat is nou mooier dan ook nog gewoon een volledig salaris daar te ontvangen!
Sectie 3 neem ik aan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik heb mijn jaarrooster en die van elke operationele eenheid van mijn kazerne gewoon in m'n kast hangen. Maar dan wel tot december...
Als ik jou was zou ik met dit verhaal naar de S-3 of P&O gaan (wel even minderen op het genieten en aandikken op de uitdaging en carrièrekansen.)
Mag ik vragen wat daar de achterliggende gedachte van is? Want het is immers wel vooruitgang lijkt mequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Sectie 3 neem ik aan?
Minderen moet wel lukken. De Korporaals functie heb ik al geweigerd omdat ik het geen leuke functie vind. Alleen sta ik nog ingeschreven voor de SLA opleiding..
Maar bedankt allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |