abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:41:05 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80876418
Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 41

Kleine baby'tjes

06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 decembe 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi & Kiro, zoons van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
23 April 2010: Travis, zoon van Harley

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:41:57 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80876444
Ik zei dus:
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:31 schreef leonieke het volgende:
En hebben jullie dat ook dat als je op een bepaald moment naar je kind kijkt die gewoon heerlijk ligt te slapen dat de tranen in je ogen springen, gewoon omdat je zo gelukkig bent dat hij/zij er is

Ik stond vanmiddag te huilen omdat hier de schutterij/fanfare voorbij kwam met allemaal kleine kindertjes met versierde fietsjes er achteraan en ik opeens er aan dacht dat over een paar jaar ons ukkie ook erachter zal fietsen
MIjn man stond zo naar mij te kijken:
pi_80876487
Ik heb zo'n moment gehad toen ik nog niet zwanger was
Waar ik vroeger woonde, was er jaarlijks een 'trontinettekoers' (race met autoped) en er was ook een ronde voor kinderen. En opeens stond ik te wenen aan de kant van de weg omdat ik aan het fantaseren was hoe het zou zijn als wij ooit een kind zouden hebben en hij/zij zou meerijden.
En dan weten dat Thomas dat nooit gaat doen want het is voor inwoners van Dadizele Mijn man en mijn ma hebben me tegelijkertijd gek verklaard
pi_80877121
En ik haat die verkoudheid Elke keer als ik Thomas in slaap heb gekregen, moet ik hoesten of niezen en begint zijn serenade opnieuw Arme jongen (en een beetje arme mama want ik slaap al nachten niet meer door die verkoudheid waardoor ik echt wat extra slaap zou kunnen gebruiken ).
pi_80877194
nou, wij werden vanochtend om half 7 oid gebeld door een van kiro's artsen dat kiro terug op de nicu ligt (maar dan in groningen uiteraard). zijn zuurstofbehoefte was dusdanig dat de low flow niet voldoende was, en dus is hij terug op de nicu want daar hebben ze die beademing wel (lange sprietjes, de cpap) en op de medium care niet. buiten een ordinaire neusverkoudheid en (beginnende) bpd kunnen ze tot nu toe niks vinden. goede longfoto's, goed thoraxgedoetje en niets te zien aan zijn hart. dus weer op infectiejacht

ravi is vandaag op controle geweest, die doet het gewoon goed. zou wat sneller aan mogen komen. duh! ik gaf al aan dat ik de voeding wil ophogen. dus dat was akkoord. sinds dattie thuis is drinkt hij elke druppel die we hem aanbieden op
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:16:24 #6
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80877254
Ik ben niet zo'n emo. Maar geniet gewoon zonder traantjes.

dames, ff een crospostje van een ander topic. Ik vermoed dat Fabian waterpokken heeft. Maar ik weet niet echt goed hoe die dingen eruit zien. Eva heeft ze nog niet gehad.
Rob heeft een koortslip gehad maar heeft Fabian verder niet gezoend enzo, dus denk (hoop) dat het daar niks mee te maken heeft.

Wat denken jullie?

vrijdag 30 april 2010 @ 17:17:16 #7
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80877267
Balen zeg simmu. Maar beter voorkomen dan genezen toch? Ze kunnen hem nu beter goed in de gaten houden. Wordt hij straks nog groter en nog sterker!
Een echt beer!
pi_80877270
Oh simmu wat een jammer bericht over Kiro Hopelijk vinden ze vlug wat er precies aan de hand is

En wat goed dat je de voeding voor Ravi mag ophogen Nu maar hopen dat dat leidt tot een klein, lief dikkerdje
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:24:43 #9
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80877421
aaah Simmu wat een naar bericht voor jullie... weer een tegenslag voor jullie lieve kleine mannetje... ik hoop zo dat hij snel het voorbeeld van zijn grote broer mag volgen..

@Amaranta; ik zie het niet zo goed op de foto.. maar misschien vertekent die wat?? anders google eens op waterpokken en dan images bekijken>? dan kan je een beetje vergelijken?

Ik heb Evie net de eerste dosis lactulose gegeven... ben benieuwd of ze er van gaat poepen..

en jueeeeeej ik (of eigenlijk Evie) sta in de top 10!! ff jompelen hoor! die top 10 heb ik niet gehaald bij de zwangeren namelijk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:26:16 #10
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80877460
Ja op google staan veel verschillende foto's. Ook wel foto's van ditsoort rode blaasjes. Maar ook compleet anders. Dus heb echt geen flauw idee.
Ga gewoon in de gaten houden of het bij 3 blijft, ofdat er meer bijkomen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:26:46 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80877468
Gefeliciteerd met je top 10! Hier wordt je in ieder niet zomaar meer ingehaald of haal je zelf zomaar iemand in
pi_80878032
Amaranta, Rienk heeft ook 4 stippen op zn hoofd, Die zitten er sinds eergister ineens. Er komen alleen niet meer en zien er ook wat anders uit. Ik hoop voor je dat het meevalt!

BJ, de lactulose werkt pas na 24 uur, hoop wel dat ze snel weer poepen gaat hoor! Het is niks als het zo lang duurt!

Met Rienk is alles weer goed, Drinkt zn flessen weer bijna leeg en is weer ons eigenste vrolijke ventje Laura was er weer en die kreeg hem aan het schaterlachen

En ik ben ook zo'n emo kip. Vannacht was er hier trouwens mega onweer. Amper geslapen ook omdat ik met regen op een of andere manier niet slaap En omdat er zo'n herrie was heb ik de babyfoon van beneden gehaald omdat ik bang was dat ik Rienk anders niet zou horen. (Ik was op een of andere manier zo bang dat hij ineens dood zou gaan! Maar gelukkig niks aan de hand en werd ie pas om 07:00 wakker voor een fles.)

Met mij gaat het ook wel weer goed, maar:
Ranzig:-->
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordeel is wel dat ik 4 kilo ben afgevallen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:53:18 #13
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80878063
Elk nadeel heb zn voordeel laten we maar zeggen, Vlindur

Hier onweerde het ook. Ik heb de babyfoon juist uitgezet omdat bij elke druppel dat ding aansloeg. Fabian heeft goed geslapen, Eva heeft de hele nacht gespookt daarentegen.
pi_80878570
samenvatting: de babies slapen beter dan de ouders in dit topic
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:26:53 #15
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80878806
vwb weggaan en stappen en zo, kheb er niet superveel moeite mee. ik doe het liever niet, ivm borstvoeding en niet nodig, want aviva is supermakkelijk maar als het moet, dan moet het. simpel.

en mannen hebbennu eenmaal meer ik-tijd nodig, heb ik het idee. Ach, ieder zijn ding. en idd, vader passen niet op bij hun kinderen, dat doet de oppas. papa is een opvoeder.

amaranta, is fabian niet gewoon aangevallen door muggen? naja, je mekrt het vanzelf als het waterpokken zijn.

keshet, is het voetje van teigetje er nu vanzelf afgevallen? wat is het al een echt babietje op de foto in het fototopic!! wat ik me afvroeg, kan je je nu nog voorstellen dat ze zo mini was? en hoe is het voor jullie dat ze straks echt echt echt thuis komt?

vlindur, beterschap!

BJ, het zou wat zijn als je nu ook wordt ingehaald door andere babies!

we zijn hier weer goedgekeurd op het cb. 6kg (6010g) bij 61cm. prima op de gemiddeldelijn, dus. prikken erin, madam gaf geen krimp! wel de rest van demiddag zielig geweest en heel veel geslapen in de doek, maar tis weer voorbij

en... we hebben een nwe gastouder! voor 4,50 per uur ipv 7 en op de tijden die we willen, en alle dagen die we willen!! eerst hadden we bedacht dat PR een papadag zou hebben tijdelijk, maar das financieel minder prettig, want onbetaald. dus ik ben eigenlijk best blij hiermee.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80879200
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:15 schreef freecell het volgende:
Hier geldt het momenteel alleszins voor de beide ouders ja
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:45:26 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80879245
jeujjjj voor Aviva! mooi aan het groeien zeg!!!

@Vlindur: 4 kg! netjes!! das dan idd weer een voordeel ervan maar ik hoop voor je dat het nu maar eens ophoudt en je de deur dit weekend lekker weer uitkan...

en

Evie heeft al gepoept hoor een flinke luier vol

(zal wel erg toevallig zijn als het niet van de lactulose is gekomen.... )
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:46:47 #18
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80879282
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:15 schreef freecell het volgende:
uhhhh ja mijn beebje heeft weer geslapen van 22:15 tot 10:00 uur vandaag! super!!!

en ik idd beroerd van8, last van mijn bekken... na onze vakantie maar eens fysio inschakelen..
pi_80879413
Ik neem het met alle liefde van je over Vlindur, ik kan wel wat missen
Lotte!
Noah!
pi_80879623
Carefull what you wish for...

Vlindur beterschap!
voor aviva en de nieuwe gastouder!
en verder fijne q-day allemaal!
pi_80879782
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeujjjj voor Aviva! mooi aan het groeien zeg!!!

@Vlindur: 4 kg! netjes!! das dan idd weer een voordeel ervan maar ik hoop voor je dat het nu maar eens ophoudt en je de deur dit weekend lekker weer uitkan...

en

Evie heeft al gepoept hoor een flinke luier vol

(zal wel erg toevallig zijn als het niet van de lactulose is gekomen.... )
Ben je vandaag begonnen met die lactulose? Rienk poepte bij mij pas na 3 dagen! (Maar ik durfde ook niet de volle hoeveelheid te geven )

En ik ben bang dat zodra de diarree over is de kilo's er wel weer aanvliegen.. Maar ik moet er nog zo'n 12 kwijt, dan vind ik het wel weer goed
75 vind ik wel een mooi gewicht denk ik Heb alleen geen echte behoefte om het er af te krijgen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80880015
Hier ook kids meer slaap dan wij

Vannacht onweer, wij wakker, met gespitste oren: wordt Leander niet bang? Maar die sliep
En Florian slaapt prima. Zowel overdag als 's nachts. Maar overdag vrijwel alleen in de draagdoek... Heel gezellig, maar niet de hele dag svp...
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:21:40 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80880254
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ben je vandaag begonnen met die lactulose? Rienk poepte bij mij pas na 3 dagen! (Maar ik durfde ook niet de volle hoeveelheid te geven )

En ik ben bang dat zodra de diarree over is de kilo's er wel weer aanvliegen.. Maar ik moet er nog zo'n 12 kwijt, dan vind ik het wel weer goed
75 vind ik wel een mooi gewicht denk ik Heb alleen geen echte behoefte om het er af te krijgen
75 is idd een mooi gewicht dat ben ik op een halve kg na ook weer inmiddels

en ja ik heb Evie om 17 uur 5 ml gegeven en dat werkte dus direct haha
pi_80880575
75 zit ik net onder, maar met mijn lengte ga ik voor de 70-
Word hier echt net niet vrolijk van zeg maar. (en heel lullig, maar gewicht is iets waar ik op dit moment écht mee kan zitten ik voel me onaantrekkelijk en kwabbig zeg maar)
pi_80880602
Leonieke, verkoudheid *check*. Het vervelendste is dat Hannah's neusje ook een snotneusje heeft en ze de neusspray echt vreselijk vindt (maar ze moet wel kunnen drinken natuurlijk).

Simmu, wat jammer dat Kiro het niet red op de low-flow Misschien toch wel een kwestie van tijd zodat hij wat krachtiger is voor het goed gaat. Wel fijn dat Ravi een lekkerbekkie is

Amaranta, geen idee of het waterpokken zijn. Maar zolang Fabian er geen last van heeft dan is het toch geen probleem? Besmetting kan je toch niet voorkomen.

Beessie-Jen, ik hoop dat je meissie lekker blijft poepen door de lactulose. Ik geloof dat je in ieder geval wel moet zorgen dat Evi er voldoende vocht bij drinkt omdat het anders averechts kan werken. Wat kan je als ouder blij zijn met poep he?

Vlindur, fijn dat Rienkje weer de oude is Nu nog even zorgen dat je zelf weer fit bent. Lekker veel drinken om je vochthuishouding op peil te houden.

Davinia, Aviva is stoerrrrr. Het veel slapen na de prikjes herken ik wel. En wat een geluk bij een ongeluk dat je nu een betere opvangregeling hebt kunnen krijgen. Over onbetaald ouderschapsverlof: vergeet niet dat je per verlofuur 4,07 euro terugkrijgt van de belasting als ouderschapsverlofkorting. Misschien dat de pappadag dan wel opweegt tegen het loon van je gastouder.

Hannah sliep gisteren pas om 21.30 uur (dwarsliggende boer), maar ze heeft wel een ruk gemaakt tot 5 uur Ik werd gewoon even voor 5 uur wakker en ben gaan kijken of ze nog wel ademde, en toen lag ze windjes te laten met de duim in de mond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')