abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 18:05:17 #201
40566 Ericr
Livewrong
pi_81729822
Allemaal dombo's gewoon, een goede dopeur laat zich niet pakken. Echt, welke dombo gaat samenwerken met zo'n prutser als Fuentes die gewoon nog papieren lijstjes bijhield met namen daar op. Wel codenamen maar die waren wel erg opzichtig in veel gevallen.

Een beetje pro neemt een dokter in dienst die werkt met versleutelde bestanden die zelfs door een supercomputer zo goed als niet te kraken valt. Daarnaast ga je natuurlijk nooit naar een kliniek toe maar zorg je voor een steady aanvoer van producten via zoveel mogelijk kanalen dat het nog amper te traceren valt wat de bron is.

Maar goed tegenwoordig is met alle controles zo'n handelswijze ook niet meer te vol te houden maar in de hoogtijdagen van dik bloed en kuilen graven in de grond waren er zeker ook nog renners bij die wel wisten hoe ze nooit gepakt konden worden. Discovery en US Postal zijn misschien wel het beste voorbeeld daarvan.
pi_81731618
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef Ericr het volgende:
Aantijgingen van gefrustreerde leugenaars zijn verder de moeite niet waard, Landis is bezig met zijn laatste stuiptrekkingen voordat hij stopt met de wielersport. Op niveau rijdt hij al lang niet meer en het zal niet lang meer duren voordat hij volledig uitgerangeerd is.
Kohl ontkende eerst ook alles en ging daarna praten. Het is ergens natuurlijk mensenlijk om zo lang mogelijk te blijven ontkennen en om vervolgens wanneer je toch hangt meteen de rest ook maar mee te nemen. Landis is een leugenaar maar Armstrong (en nog vele andere renners) evengoed. De ene hangt alleen de ander niet. Maakt dat Landis een slechter mens? Feitelijk zeg je dat een niet gepakte dopingzondaar een beter mens is.
pi_81731736
lance armstrong: A statement from @TeamRadioShack's counsel re: recent allegations is forthcoming. Will b quite a few email exchanges that r very interesting

Check www.teamradioshack.com within the hour. Thanks for all the support.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 19:09:51 #204
40566 Ericr
Livewrong
pi_81732241
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef alpeko het volgende:

[..]

Kohl ontkende eerst ook alles en ging daarna praten. Het is ergens natuurlijk mensenlijk om zo lang mogelijk te blijven ontkennen en om vervolgens wanneer je toch hangt meteen de rest ook maar mee te nemen. Landis is een leugenaar maar Armstrong (en nog vele andere renners) evengoed. De ene hangt alleen de ander niet. Maakt dat Landis een slechter mens? Feitelijk zeg je dat een niet gepakte dopingzondaar een beter mens is.
Eerder onbetrouwbaar, dat maakt Landis verder nog niet tot slecht mens. Vergeet alleen niet dat Landis zelfs nog een fonds liiet oprichten om zijn juridische strijd te financieren. Als je dan nu alsnog bekent ben je wel verkeerd bezig.

Landis hing allang trouwens, dan is nu andere renner een oor aannaaien op zijn minst twijfelachtig te noemen. Lijkt op pure frustratie.
pi_81732459
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 19:09 schreef Ericr het volgende:
Landis hing allang trouwens, dan is nu andere renner een oor aannaaien op zijn minst twijfelachtig te noemen. Lijkt op pure frustratie.
Niet geheel onbegrijpelijk als het klopt dat hij op de hoogte is van het feit dat andere toprenners ook hebben gebruikt maar dat die er wel mee wegkomen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:20:51 #206
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_81735055
quote:
POLEN IS STRENG VOOR DE SZCZEPANIAKS
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Pawel en Kacper Szczepaniak zijn zwaar gestraft voor hun dopinggebruik. De Poolse bond heeft de broers voor respectievelijk 8 en 4 jaar geschorst.

De Szczepaniaks domineerden tijdens het afgelopen WK de veldrit voor beloften. Pawel veroverde het goud, zijn broer Kacper legde beslag op de 2e plaats. Begin maart raakte bekend dat de twee in Tabor positief hadden getest op het gebruik van epo. De Poolse bond kent nu dus geen genade voor de broers.
En dan zeggen ze dat de Italiaanse bond streng is omdat ze hun eigen renners steeds 2 jaar geven (nou ja, 2 jaar met zoveel mogelijk verminderingen als ze kunnen bedenken).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:25:00 #207
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_81735246
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En dan zeggen ze dat Italiaanse bond streng is omdat ze hun eigen renners steeds 2 jaar geven (nou ja, 2 jaar met zoveel mogelijk verminderingen als ze kunnen bedenken).
Jawadde ... 8 en 4 jaar ! Waren die twee al eens betrapt misschien ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_81735645
Iemand de berichten op de radioshack site gelezen? Kan het atm niet lezen maar het staat er wel

[ Bericht 3% gewijzigd door opgebaarde op 21-05-2010 20:38:09 ]
pi_81737680
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 20:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Jawadde ... 8 en 4 jaar ! Waren die twee al eens betrapt misschien ?
Waarom het verschil in straf?
pi_81738032
http://www.livestrong.com(...)-landis-allegations/

Statement From Counsel for Team RadioShack Regarding Landis Allegations

Wednesday evening, after not getting what he demanded when no one in cycling capitulated to his numerous but persistent false threats, demands and rants, Floyd Landis publicly aired the false and incredible concoctions he has been privately making for years. Publicly indicating everything he has said over the last four years, including under oath, were lies, the author of a book aptly called “Positively False” and a man who has apparently decided that since he cannot be in professional racing then no one else should, Landis accused at least 16 professional cycling individuals and organizations of activity that is baseless and quite simply untrue. The UCI, Dave Zabriskie, Levi Leipheimer, George Hincapie, Jim Ochowitz, Andy Rihs, Johan Bruyneel, and Lance Armstrong, among others, have been and were just a few of his targets and all have responded by pointing out that the contradictory and disjointed accusations from a confessed liar are baseless and untrue. In leveling these false and baseless accusations, Landis provided selected emails to multiple journalists in connection with his public statements on Wednesday evening. What was not conveyed were descriptions of the threatening text messages from Landis to others, including Lance Armstrong, that began more than two years ago Mr. Armstrong and others, then, as he has now, told Landis he had nothing to hide and that he was not going to submit to Landis’ baseless threats to “disclose” falsehoods. Lance never has and never will give anyone money, or anything else, to keep them from airing falsehoods.

Most recently, and it was no coincidence that shortly after Landis was informed he and his team were unable to enter and compete in the 2010 Tour of California, Landis and his team owner sent emails to a variety of parties, including Amgen, the race sponsor, and to the president of Trek Bicycle, an Armstrong and RadioShack corporate sponsor. As Landis’s sponsor put it, Amgen had killed Floyd’s plan for the California race after Landis was run out of the United Healthcare team. In that email and others, he suggests a spot for Floyd on the RadioShack team. Having been refused, Landis later communicated directly with Armstrong and threatened to “say directly that I’m going to accuse you and our former team mates of using blood doping and performance enhancing drugs to help you to win the three Tours de France in which we raced together.” Armstrong’s response to Landis was identical to the responses to the same type of threatening text messages received from Landis two years ago – there would be no consideration, money, team positions or anything else given in exchange for not airing false accusations. Getting no satisfaction and not receiving a position on the RadioShack team, Landis then carried through with his threat and provided the press with his false allegations. The public has taken them for what they are worth – absolutely nothing.

It is only appropriate that the additional attached emails be provided. Even a superficial review reveals a troubling, angry and misplaced effort at retribution by Landis for his perceived slights. While these types of repeated, tired and baseless accusations against Lance have been proven false in the past, it is quite regrettable, but telling, that so many in cycling are now attacked by a bitter and scorned Landis who, quite simply, has zero credibility.

Please find the series of emails from Floyd Landis in the accompanied post below.

Read more: http://www.livestrong.com(...)tions/#ixzz0oap88fvt
pi_81738105
pi_81739208
Was Floyd aan het blackmailen?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:54:27 #213
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_81746798
Dat Landis nu bekent, is niet echt handig van hem, maar ik begrijp weer wel dat hij dan de hele beerput maar gelijk opentrekt. Want al heb ik uiteraard geen bewijzen, het kan gewoonweg niet zo zijn dat een jarenlange krabbelaar zomaar opstaat en ineens ver boven de rest uitsteekt.

En die mening ben ik al sinds 1992 toegedaan toen ene Giorgio Furlan ineens de Waalse Pijl wist te winnen. Daarvoor nog nooit een platte prijs gereden en ineens vliegt die gast de Muur van Hoei op. En die Mart Smeets maar verkondigen dat dat komt omdat die Italianen meer dan 10.000km in de benen hebben voordat het seizoen begint. En die arme Rooks dan nog horen zeggen dat hij in dat rot weer slechts 60 km per dag op de rollen zit.

En Armstrong.... ook zo'n krabbelaar die ooit ้้n goede dag en heel veel lef had in dat beestenweer in Oslo. Verder tot zijn ziekte nooit gezien. Maar daarna was het natuurlijk poepen zonder douwen voor hem met een dokters attest in de hand. Goh, wat zal die binnenkort hard van z'n troon vallen zeg. Ik verheug me nu al op de geur van die beerput. Oh en die trips van Boogie naar Wenen worden ook nog wel eens bewezen.

Maar de echte toppers zijn voor mij toch gasten als Adrie van der Poel en Erik Dekker. Mannen die er heel veel voor moesten doen om aan de top te geraken, maar dat wel naturel deden. En een talent als Lars Boom ondervindt nu gewoon wat het is om in een groot peleton naturel mee te moeten rijden.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:57:48 #214
6941 APK
Factual, I think.
pi_81746941
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 18:56 schreef JohnDDD het volgende:
lance armstrong: A statement from @TeamRadioShack's counsel re: recent allegations is forthcoming. Will b quite a few email exchanges that r very interesting

Check www.teamradioshack.com within the hour. Thanks for all the support.
Dus die gast krijgt support

Dream on
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:04:41 #215
40566 Ericr
Livewrong
pi_81747252
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:54 schreef buzz1291 het volgende:

En Armstrong.... ook zo'n krabbelaar die ooit ้้n goede dag en heel veel lef had in dat beestenweer in Oslo. Verder tot zijn ziekte nooit gezien. Maar daarna was het natuurlijk poepen zonder douwen voor hem met een dokters attest in de hand. Goh, wat zal die binnenkort hard van z'n troon vallen zeg. Ik verheug me nu al op de geur van die beerput. Oh en die trips van Boogie naar Wenen worden ook nog wel eens bewezen.

Maar de echte toppers zijn voor mij toch gasten als Adrie van der Poel en Erik Dekker. Mannen die er heel veel voor moesten doen om aan de top te geraken, maar dat wel naturel deden. En een talent als Lars Boom ondervindt nu gewoon wat het is om in een groot peleton naturel mee te moeten rijden.
Misschien gemist dat Arrmstrong voordat hij de wereldtitel won al naam en faam had gemaakt in de triathlonwereld en als wielrenner een onmogelijk geachte triple crown won en daarmee 1 miljoen dollar. Yep een echte krabbelaar. Dat je hem verder tot zijn ziekte nooit gezien hebt ligt dan echt aan jou, Armstrong was voordat hij ziek was een verdienstelijk renner. Waalse Pijl, Clasica San Sebastian, 2 etappes in de Tour, 2x Tour Dupont en nog wat leuke overwinningen. Als hij Nederlander was geweest was dat voldoende voor een standbeeld en een straat die naar je vernoemd wordt als we de wereldtitel ook nog meetellen.

Wel grappig dat je 'te strak bandje' Dekker noemt, als 1 niet betrapte Nederlandse renner wel de geur van doping aan zich heeft hangen is het Dekker wel.
pi_81747451
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:54 schreef buzz1291 het volgende:
En Armstrong.... ook zo'n krabbelaar die ooit ้้n goede dag en heel veel lef had in dat beestenweer in Oslo. Verder tot zijn ziekte nooit gezien.

Verkeerd gekeken dan blijkbaar.
quote:
Erik Dekker. naturel
pi_81747601
Erik "Drie etappes in 1 Tour" Dekker.

Overigens: Ik lees nu net dat Landis nog steeds ontkent testosteron te hebben gebruikt in 2006. In andere Tours heeft hij het wel gebruikt, toen niet, zegt hij.

Interessant verhaal!
pi_81751377
Marion Jones heeft haar olympische medailles vijf jaar na datum moeten teruggeven, na een onderzoek van USADA en het Amerikaanse gerecht. Ik vraag me af of zoiets in het wielrennen ook mogelijk is.
pi_81753005
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 02:35 schreef De_Kenner het volgende:
Marion Jones heeft haar olympische medailles vijf jaar na datum moeten teruggeven, na een onderzoek van USADA en het Amerikaanse gerecht. Ik vraag me af of zoiets in het wielrennen ook mogelijk is.
Riis moest z'n gele trui inleveren, maar Virenque mag z'n bolletjestruien houden en is ongekend populair in Frankrijk, weet je meteen hoe 't daar werkt
pi_81753123
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 09:10 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Riis moest z'n gele trui inleveren, maar Virenque mag z'n bolletjestruien houden en is ongekend populair in Frankrijk, weet je meteen hoe 't daar werkt
Virenque heeft denk ik ook nooit dopinggebruik bekend voor de jaren waarin hij de bolletjestrui heeft gewonnen. Alleen over 98 heeft hij toegegeven dat hij ook gedopeerd was.

Overigens, als ik me niet vergis, is Riis ook nog gewoon winnaar van de Tour 1996. De UCI mag geloof ik geen uitslagen meer dan 5 jaar terug veranderen. Het teruggeven van die gele trui was een suggestie van een journalist waar door Riis gehoor aan werd gegeven, het was volgens mij geen offici๋le maatregel. Bovendien mag men niet zomaar op basis van ้้n positieve test of bekentenis alle uitslagen uit het verleden gaan veranderen; Virenque was in 1997, 1996, etc. niet positief.

[ Bericht 26% gewijzigd door JohnDDD op 22-05-2010 09:27:34 ]
pi_81753382
Ach so
pi_81753631
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 09:20 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Virenque heeft denk ik ook nooit dopinggebruik bekend voor de jaren waarin hij de bolletjestrui heeft gewonnen. Alleen over 98 heeft hij toegegeven dat hij ook gedopeerd was.

Overigens, als ik me niet vergis, is Riis ook nog gewoon winnaar van de Tour 1996. De UCI mag geloof ik geen uitslagen meer dan 5 jaar terug veranderen. Het teruggeven van die gele trui was een suggestie van een journalist waar door Riis gehoor aan werd gegeven, het was volgens mij geen offici๋le maatregel. Bovendien mag men niet zomaar op basis van ้้n positieve test of bekentenis alle uitslagen uit het verleden gaan veranderen; Virenque was in 1997, 1996, etc. niet positief.
Na zeven jaar mogen ze geen uitslagen meer wijzigen. Het was meer een symbolische daad van de ASO dat ze Riis tijdelijk schrapten. Offici๋le waarde had dat inderdaad nooit. Overigens plaatste de ASO Riis in 2008 weer terug op de lijst, met een voetnoot over zijn dopinggegebruik erbij.
pi_81758235
Max van Heeswijk geeft in een interview aan dat hij veel dopinggebruik vermoedde bij US Postal. Meteen daarna krabbelt hij dan terug, en zegt 'ie dat 'ie alleen Landis bedoelde.

http://nos.nl/audio/15877(...)andis-gebruikte.html

Maar als de vraag is "Heb je het ooit bij anderen gezien?" En je begint een verhaal over dat je in december op trainingskamp altijd als een van de eersten boven was en voegt toe "misschien gingen hun toen pas in training", dan duidt het er toch wel op dat het niet alleen over Landis gaat
pi_81758330
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max van Heeswijk geeft in een interview aan dat hij veel dopinggebruik vermoedde bij US Postal. Meteen daarna krabbelt hij dan terug, en zegt 'ie dat 'ie alleen Landis bedoelde.

http://nos.nl/audio/15877(...)andis-gebruikte.html

Maar als de vraag is "Heb je het ooit bij anderen gezien?" En je begint een verhaal over dat je in december op trainingskamp altijd als een van de eersten boven was en voegt toe "misschien gingen hun toen pas in training", dan duidt het er toch wel op dat het niet alleen over Landis gaat
Beetje een triest interview. Als je geen zin hebt uit de school te klappen, is dat je eigen zaak, maar kom dan niet met zo'n lulverhaal hoe je altijd al wist dat Landis gebruikte, maar dat je ook zeker bent dat de rest allemaal clean was. Jammer dat de journalist niet vroeg waarom Max met die informatie nooit naar Bruyneel of de UCI is gegaan.
pi_81758458
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:10 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Beetje een triest interview. Als je geen zin hebt uit de school te klappen, is dat je eigen zaak, maar kom dan niet met zo'n lulverhaal hoe je altijd al wist dat Landis gebruikte, maar dat je ook zeker bent dat de rest allemaal clean was. Jammer dat de journalist niet vroeg waarom Max met die informatie nooit naar Bruyneel of de UCI is gegaan.
Hij laat ons gewoon heel subtiel weten dat dat hele team aan de doping zat, zonder dat hij een rechtzaak van Armstrong aan zijn broek krijgt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')