Kortom, het is nooit goed, tot het punt dat alle Joodse mensen naar Madagascar verhuizen of Siberie en daar leven naast de plaatselijke bevolking.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zoals ik zeg: ik ken de tijdlijn niet.
Die terugtrekking uit Gaza heb ik eigenlijk wel vreemd gevonden: zo werden alle Israelische huizen en gebouwen afgebroken, als ik het wel heb. En de grens werd afgesloten. Ik vond het weinig hebben van een teruggave van een gebied aan de rechtmatige eigenaars, maar meer van het ontruimen van een bezet gebied.
Dat is interpretatie, dat is waar.
Maar ik wil maar zeggen: wat door de bewoners van Israel gezien wordt als een tegemoetkoming, kan dor de bewoners van Gaza heel goed, en met evenveel recht, gezien worden als een tactische manoeuvre.
En hebben we de afgelopen dagen geen citaten gezien die de laatste veronderstelling bevestigen?
Dan zou het probleem weer van vooraf aan beginnen. Joden stelen dan grond en huizen van de oorspronkelijke inwoners van Madagascar, en als die daar dan wat tegen willen doen vermoorden ze 400 onschuldige kinderen om de inwoners van Madagascar af te schrikken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kortom, het is nooit goed, tot het punt dat alle Joodse mensen naar Madagascar verhuizen of Siberie en daar leven naast de plaatselijke bevolking.
Joden zijn experts in het overwinnen van anderen omdat ze nu eenmaal veel slimmer zijn en meer gedreven dan alle overige volkeren op aarde.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan zou het probleem weer van vooraf aan beginnen. Joden stelen dan grond en huizen van de oorspronkelijke inwoners van Madagascar, en als die daar dan wat tegen willen doen vermoorden ze 400 onschuldige kinderen om de inwoners van Madagascar af te schrikken.
Siberië lijkt me trouwens wel wat! Ver weg en weinig inwoners om lastig te vallen, grond van te bezetten, te vermoorden, om te laten komen van de honger of gewoon te treiteren. Weet je zeker dat het volk van Israël daar wel in z'n element zou zijn?
Je gaat, zoals gebruikelijk, niet in op mijn woorden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kortom, het is nooit goed, tot het punt dat alle Joodse mensen naar Madagascar verhuizen of Siberie en daar leven naast de plaatselijke bevolking.
Maar dat maak ik uit jouw woorden open, wat ik maar wil zeggen, wat door mij gezien wordt als onterechte en ongeletterde haat kan door jou gezien worden als de goddelijke waarheid (leuke woordkeuze).
Misselijk inderdaad, omdat de barbaarse cultuur van de meeste Joden in Israël wordt blootgelegd...quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:24 schreef zoalshetis het volgende:
wat een misselijk topic. dit. eigenlijk.
Ga je eens inlezen. Je kletst hier totaal uit je nek. (Dat is de waarheid en die spreek ik nu uit. Dat moet ook eens gebeuren.) Waar denk je dat Christenen het idee vandaan hebben dat God de mens heeft geschapen? De bijbel. En hoe komen ze aan de bijbel? Van de Joden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Joden zijn experts in het overwinnen van anderen omdat ze nu eenmaal veel slimmer zijn en meer gedreven dan alle overige volkeren op aarde.
Voor zover ik weet geloven de Joden niet in een God zoals de Christenen b.v. dus zien de mens niet als een schepsel van God zoals wij.
De joden zien de mens meer als een per toeval hoger ontwikkeld dier zoals de Darwinistische leer dat ook denkt.
Een dier zoals in de natuur leeft bij een regel, namelijk die van het recht van de sterkste
Ben je niet sterk? Ga je niet door naar de volgende ronde... je kunt er ook geen schande van spreken want is het immers de natuur
Klaag je over de zon die smorgens opgaat en savonds juist niet? dan roept men anti semiet
Want de waarheid is op deze wereld altijd onuitgesproken..
En dat mocht ook wel eens gezegd worden vond ik.
Dat doet hij wel. Jij klaagt namelijk dat de terugtrekking om de verkeerde redenen zou zijn geweest en je vindt het daarom prima dat de Palestijnen dit niet hebben aangegrepen om Gaza op te bouwen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je gaat, zoals gebruikelijk, niet in op mijn woorden.
Mijn verhaal is inhoudelijk erg zwak, maar zelfs dan kun je het nog niet onderuithalen.
Je speelt alleen maar weer de underdog.
En leuk? Nee, leuk ben je niet!
Weet je wat het meest misselijke is? Dat jij suggereert dat Israël met opzet kinderen vermoordt. Dat klinkt verdacht veel als het bloedsprookje. Als je een beetje verstand van demografie en statistiek had gehad, dan had je kunnen weten dat er tijdens het offensief in Gaza verhoudingsgewijs weinig kinderen zijn omgekomen, gezien de bevolkingssamenstelling van Gaza. Het echte drama is dat er burgerslachtoffers zijn gevallen. Het echte drama is dat Hamas de dichtbevolkte Gazastrook als een militaire basis gebruikt. En dan klagen dat Israël geen vrede wilquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan zou het probleem weer van vooraf aan beginnen. Joden stelen dan grond en huizen van de oorspronkelijke inwoners van Madagascar, en als die daar dan wat tegen willen doen vermoorden ze 400 onschuldige kinderen om de inwoners van Madagascar af te schrikken.
Siberië lijkt me trouwens wel wat! Ver weg en weinig inwoners om lastig te vallen, grond van te bezetten, te vermoorden, om te laten komen van de honger of gewoon te treiteren. Weet je zeker dat het volk van Israël daar wel in z'n element zou zijn?
De bijbel is voor sommigen gewoon voor de bühne hoor in het geval je dat niet wistquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:15 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen. Je kletst hier totaal uit je nek. (Dat is de waarheid en die spreek ik nu uit. Dat moet ook eens gebeuren.) Waar denk je dat Christenen het idee vandaan hebben dat God de mens heeft geschapen? De bijbel. En hoe komen ze aan de bijbel? Van de Joden.
Per ongeluk is het ook niet. Als het per ongeluk is dan heb je één incident waarbij kinderen omkomen. Als je er honderden afmaakt is dat een keuze. Repressailles dus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Weet je wat het meest misselijke is? Dat jij suggereert dat Israël met opzet kinderen vermoordt.
Zeker: je hebt volkomen gelijk met het grijpen van een kans als die voorbij komt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat doet hij wel. Jij klaagt namelijk dat de terugtrekking om de verkeerde redenen zou zijn geweest en je vindt het daarom prima dat de Palestijnen dit niet hebben aangegrepen om Gaza op te bouwen.
Ja, tuurlijk is het belangrijk om te weten wat de echte en verborgen agenda's van politici zijn. De praktijk is echter dat zaken nooit zo lopen zoals ze door politici gepland worden, dus pak je kans als die voorbij komt. Zelfs al zou het zo zijn dat Sharon als doel had om de vredesbesprekingen te blokkeren, waarom zou dat dan een rechtvaardiging zijn om deze kans , een vrij Gaza, niet te grijpen. Nee, ze hebben er een puinhoop van gemaakt. En dat vind jij prima, want Sharon deugt niet.
Elke reactie, elke zin, elk woord van je wordt onderuit gehaald.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je gaat, zoals gebruikelijk, niet in op mijn woorden.
Mijn verhaal is inhoudelijk erg zwak, maar zelfs dan kun je het nog niet onderuithalen.
Je speelt alleen maar weer de underdog.
En leuk? Nee, leuk ben je niet!
Het punt is niet dat ik beweer dat er geen burgerslachtoffers zijn gevallen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Per ongeluk is het ook niet. Als het per ongeluk is dan heb je één incident waarbij kinderen omkomen. Als je er honderden afmaakt is dat een keuze. Repressailles dus.
Nogmaals: de blokkade begon pas 2 jaar na de terugtrekking uit Gaza.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zeker: je hebt volkomen gelijk met het grijpen van een kans als die voorbij komt.
Maar er valt weinig van te maken als noodzakelijke spullen tegengehouden worden aan de grens. Niet alleen materiaal om raketten van te maken, maar ook voedsel en medicijnen. Als de verbindingen met de buitenwereld geblokkeerd worden, valt er weinig handel te drijven, geld te verdienen en maatschappij op te bouwen.
En sterker nog: wat er dan gebouwd wordt, wordt door Israel weer vernield zodra zich een smoes voordoet.
Wat voor complotsites lees jij? Dit is engquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:09 schreef mediacurator het volgende:
[..]
De bijbel is voor sommigen gewoon voor de bühne hoor in het geval je dat niet wist
Het geloof in de bijbel dat wordt opgehouden is slechts een rookscherm voor hun ware geloof dat daar achter steekt bij een bepaalde soort mensen, maar niet alle Joden zijn slecht alleen de Satanistische Zionisten, maar deze mensen zijn dat als zodanig in het geheim
Ik geloof b.v. ook voor geen meter dat G.W. Bush jr een ware Christen was b.v. die man had gewoon totaal niet de uitstraling van iemand die werkelijk in de heer was hoor, zelfde laken een pak.
[ afbeelding ]
Nee, dat kun je daar niet uit concluderen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het punt is niet dat ik beweer dat er geen burgerslachtoffers zijn gevallen.
Het punt is ook niet dat ik beweer dat er minder burgerslachtoffers zouden zijn gevallen als Israël nog voorzichtiger zou zijn geweest.
Het punt is dat gezien het feit dat 50% van de Gazanen kind is EN er 1400 doden gevallen zijn in de oorlog,waarvan 400 (dus 30% van de doden) kinderen zijn, kun je daaruit concluderen dat kinderen juist ontzien zijn.
Je weet wat de gevolgen zullen zijn van de wijze waarop je welke wapens gebruikt, als het gevolg dan intreedt, dan heb je dat dus gewild en is het gewoon opzettelijk. Je kunt ook wel een bus opblazen en dan achteraf roepen dat je alleen maar militante zionisten wilde treffen, maar dat maakt de dood van alle niet-zionisten in die bus niet minder opzettelijk.quote:Beweren dat Israël expres kinderen dood neigt naar het bloedsprookje.
Dat klopt en ben ik ook met je eens. Het punt is dat Nielsch doet voorkomen dat Israël opzettelijk kinderen vermoordt. Er zijn in die oorlog vele onschuldige burgers omgekomen. Omdat in Gaza zo'n hoog percentage van de burgers kinderen is, wordt daarmee het aantal kinderen natuurlijk ook hoog. Om dan alleen over die kinderen te drammen is nogal 'opmerkelijk'.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat kun je daar niet uit concluderen.
[..]
Je weet wat de gevolgen zullen zijn van de wijze waarop je welke wapens gebruikt, als het gevolg dan intreedt, dan heb je dat dus gewild en is het gewoon opzettelijk. Je kunt ook wel een bus opblazen en dan achteraf roepen dat je alleen maar militante zionisten wilde treffen, maar dat maakt de dood van alle niet-zionisten in die bus niet minder opzettelijk.
Ik ga je maar eens gewoon negeren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Elke reactie, elke zin, elk woord van je wordt onderuit gehaald.
Vergeef me als ik nog moeite doe om mezelf inhoudelijk voor de honderste keer te herhalen.
Goed dat je nu wel je eigen zwake punten inziet.
Volgende stap het aannemen van dingen zoals ze echt zijn en niet je eigen leugens blijven geloven.
Dat moge waar zijn, maar je kunt ook niet concluderen dat Israel de kinderen ontzien heeft. En vuile uitspraken als: "Wij houden wel van onze kinderen." zijn natuurlijk uit den boze.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat klopt en ben ik ook met je eens. Het punt is dat Nielsch doet voorkomen dat Israël opzettelijk kinderen vermoordt. Er zijn in die oorlog vele onschuldige burgers omgekomen. Omdat in Gaza zo'n hoog percentage van de burgers kinderen is, wordt daarmee het aantal kinderen natuurlijk ook hoog. Om dan alleen over die kinderen te drammen is nogal 'opmerkelijk'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |