Of weinig bier.quote:
Ja, vooral in topics waar mensen een specifiek persoonlijk probleem aankaarten, dan vind ik het buitengewoon onhandig als ik in het volgende topic niet meer de blauwe posts kan scannen.quote:
Je moet ook een paar medestanders hebbenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het is wel lastig. Laatst probeerde ik mijn eigen record te verbreken, maarhet was zo saai op FOK! dat ik niet verder kwam dan 650
Lastig is het zéker. Net zo zeker als ik dat ik zeker weten nooit die 1950 ga proberen te verbeteren.:')quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:10 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar het is wel lastig. Laatst probeerde ik mijn eigen record te verbreken, maarhet was zo saai op FOK! dat ik niet verder kwam dan 650
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef henrydg het volgende:
Ik heb net een topic geopend, mijne mag dicht als iemand dit leest.
IK BEN WEER BEGONNEN!
en ik ga nu even ontbijten en omkleden e.d. en dan ga ik er zometeen weer tegenaan
Ik ben nu een soort van aan het ontbijten.quote:
Blauwe posts?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vooral in topics waar mensen een specifiek persoonlijk probleem aankaarten, dan vind ik het buitengewoon onhandig als ik in het volgende topic niet meer de blauwe posts kan scannen.
Ik luist geen bierquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Henry is wel vol van zichzelf, beter ga je gewoon zuipen vandaag ipv een postrecord verbreken
Evenaren wil ik sowieso niet. 1950 is even getal maar toch staat het me niet aan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lastig is het zéker. Net zo zeker als ik dat ik zeker weten nooit die 1950 ga proberen te verbeteren.:')
Hoewel een PR van 2000 wel strak zou zijn.![]()
Dan nog, het valt erg tegen. Het is eerder onmogelijk zonder dan makkelijk met.quote:
Ik snap die 1950 dan ook nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:12 schreef Arcee het volgende:
Hoewel een PR van 2000 wel strak zou zijn.![]()
In MEN is bijna altijd wel volk, dus daar kun je je ook uitlevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan nog, het valt erg tegen. Het is eerder onmogelijk zonder dan makkelijk met.
Je kan de TS een eigen achtergrondkleur geven in opties.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Blauwe posts?
Is dat slang voor post van mods?
Ik kwam aan die 650 met Pirania in MENquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan nog, het valt erg tegen. Het is eerder onmogelijk zonder dan makkelijk met.
Nee hoor, deze optie: 'Welke kleur wil je de posts van de topicstarter geven? Laat dit veld leeg voor de standaard kleur'.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:13 schreef D. het volgende:
Blauwe posts?
Is dat slang voor post van mods?
Da's niet evenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Evenaren wil ik sowieso niet. 1950 is even getal maar toch staat het me niet aan.
Mijn eigen posts hebben een lichtblauwe kleurquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je kan de TS een eigen achtergrondkleur geven in opties.
De mijne ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn eigen posts hebben een lichtblauwe kleur
Er zitten 3 oneven cijfers in, Lu.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:14 schreef DeLuna het volgende:
Evenaren wil ik sowieso niet. 1950 is even getal maar toch staat het me niet aan.
Wat een feest is dat bij jouquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:17 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Mijne zijn geel! en van de TS groen! Lingo grooeeeeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |