Ik kwam aan die 650 met Pirania in MENquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan nog, het valt erg tegen. Het is eerder onmogelijk zonder dan makkelijk met.
Nee hoor, deze optie: 'Welke kleur wil je de posts van de topicstarter geven? Laat dit veld leeg voor de standaard kleur'.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:13 schreef D. het volgende:
Blauwe posts?
Is dat slang voor post van mods?
Da's niet evenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Evenaren wil ik sowieso niet. 1950 is even getal maar toch staat het me niet aan.
Mijn eigen posts hebben een lichtblauwe kleurquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je kan de TS een eigen achtergrondkleur geven in opties.
De mijne ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn eigen posts hebben een lichtblauwe kleur
Er zitten 3 oneven cijfers in, Lu.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:14 schreef DeLuna het volgende:
Evenaren wil ik sowieso niet. 1950 is even getal maar toch staat het me niet aan.
Wat een feest is dat bij jouquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:17 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Mijne zijn geel! en van de TS groen! Lingo grooeeeeen
Ow, okquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je kan de TS een eigen achtergrondkleur geven in opties.
Mijn eigen posts hebben geen andere kleur, ik scan gewoon op m'n sneeuwkat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:16 schreef DeLuna het volgende:
Mijn eigen posts hebben een lichtblauwe kleur
Ik zou dan echt op 1800 stoppen als ik zou weten dat het niet meer ging lukken.quote:
Jaahaa hier bij mij is het altijd feestquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mijn eigen posts hebben geen andere kleur, ik scan gewoon op m'n sneeuwkat.
Janmer dat jij er bij deze topicreeks Post hier als alle cijfers in datum en tijd even zijn. #2008 nog niet bij was, trouwens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:18 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou dan echt op 1800 stoppen als ik zou weten dat het niet meer ging lukken.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Janmer dat jij er bij deze topicreeks Post hier als alle cijfers in datum en tijd even zijn. #2008 nog niet bij was, trouwens.
Nu moet je nog bijna 10 jaar wachten.
Dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:24 schreef henrydg het volgende:
Ligt het nou aan mij of is de QuickReply veranderd.
Wtf.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:24 schreef henrydg het volgende:
Ik heb net allemaal filet americain gesmeerd op knäckerbrod gesmeerd en toen kwam mijn zus binnen en toen heb ik er een papiertje over gelegd omdat ze altijd chagrijnig word als ik 'haar' filet americain opeet
Ik zie dat ik iets had aangepast in de voorkeuren, maar alles is weer goedquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:24 schreef henrydg het volgende:
Ik heb net allemaal filet americain gesmeerd op knäckerbrod gesmeerd en toen kwam mijn zus binnen en toen heb ik er een papiertje over gelegd omdat ze altijd chagrijnig word als ik 'haar' filet americain opeet
's morgens heb ik geen zin om haar te slaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Of je wordt onder de voet gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |