Wie verbreekt het?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:07 schreef Danny het volgende:na controle is gebleken dat PiRANiA op 19 februari 2009 een totaal van 1950 posts heeft geplaatst. Gefeliciteerd met het niet hebben van een leven en het vervuilen van onze database met je bagger
Heel verstandigquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens, als ik een poging zou doen, zou niemand het weten. Voorkomt teleurstellingen enzo.
Arcee zou het snel genoeg merkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens, als ik een poging zou doen, zou niemand het weten. Voorkomt teleurstellingen enzo.
Precies, geen woorden, maar daden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees het wel, maar ik kan jouw topic ook niet sluitenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef henrydg het volgende:
Ik heb net een topic geopend, mijne mag dicht als iemand dit leest.
Gloeimuis heeft je zo door.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef DeLuna het volgende:
Dat kun je niet geheim houden, dat valt opquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik had de LaPo zelfs...quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef henrydg het volgende:
IK BEN WEER BEGONNEN!
en ik ga nu even ontbijten en omkleden e.d. en dan ga ik er zometeen weer tegenaan
Ja maar het is altijd nog beter dan deze situatie. Nu is hij bij voorbaat al een faalhaas omdat hij dat al een week roeptquote:
Ja, had het topic al klaar staan, enzo.quote:
Hehe, idd. Dat vind ik ook altijd handig.quote:maar arcee als TS is handig, want dan issie overal blauw
Met wat?quote:
Let wel op dat één van de andere posters vandaag niet gezellig met je mee post en je voorbij gaat hequote:Op vrijdag 30 april 2010 12:05 schreef henrydg het volgende:
Ik wil bewijzen dat ik wél de meeste posts kan maken op Koninginnedag ooit, maar ik kan PiRANiA niet overtreffen, misschien zondag in de KLB wel
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik had de LaPo zelfs...
maar arcee als TS is handig, want dan issie overal blauw
ja dat vind ik ook altijd, GMTAquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, had het topic al klaar staan, enzo.![]()
[..]
Hehe, idd. Dat vind ik ook altijd handig.Als TS weer TS is, zeg maar.
Tuuk.quote:
Het kan ook allebei tegelijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Henry is wel vol van zichzelf, beter ga je gewoon zuipen vandaag ipv een postrecord verbreken
Ja maar het is wel lastig. Laatst probeerde ik mijn eigen record te verbreken, maarhet was zo saai op FOK! dat ik niet verder kwam dan 650quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tuuk.
Ik zou het trouwens alleen maar zien als ik er toevallig op lette en er gaan vele dagen voorbij dat ik dat niet doe.
Of weinig bier.quote:
Ja, vooral in topics waar mensen een specifiek persoonlijk probleem aankaarten, dan vind ik het buitengewoon onhandig als ik in het volgende topic niet meer de blauwe posts kan scannen.quote:
Je moet ook een paar medestanders hebbenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het is wel lastig. Laatst probeerde ik mijn eigen record te verbreken, maarhet was zo saai op FOK! dat ik niet verder kwam dan 650
Lastig is het zéker. Net zo zeker als ik dat ik zeker weten nooit die 1950 ga proberen te verbeteren.:')quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:10 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar het is wel lastig. Laatst probeerde ik mijn eigen record te verbreken, maarhet was zo saai op FOK! dat ik niet verder kwam dan 650
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef henrydg het volgende:
IK BEN WEER BEGONNEN!
en ik ga nu even ontbijten en omkleden e.d. en dan ga ik er zometeen weer tegenaan
Ik ben nu een soort van aan het ontbijten.quote:
Blauwe posts?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vooral in topics waar mensen een specifiek persoonlijk probleem aankaarten, dan vind ik het buitengewoon onhandig als ik in het volgende topic niet meer de blauwe posts kan scannen.
Ik luist geen bierquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Henry is wel vol van zichzelf, beter ga je gewoon zuipen vandaag ipv een postrecord verbreken
Evenaren wil ik sowieso niet. 1950 is even getal maar toch staat het me niet aan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lastig is het zéker. Net zo zeker als ik dat ik zeker weten nooit die 1950 ga proberen te verbeteren.:')
Hoewel een PR van 2000 wel strak zou zijn.![]()
Dan nog, het valt erg tegen. Het is eerder onmogelijk zonder dan makkelijk met.quote:
Ik snap die 1950 dan ook nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:12 schreef Arcee het volgende:
Hoewel een PR van 2000 wel strak zou zijn.![]()
In MEN is bijna altijd wel volk, dus daar kun je je ook uitlevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan nog, het valt erg tegen. Het is eerder onmogelijk zonder dan makkelijk met.
Je kan de TS een eigen achtergrondkleur geven in opties.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Blauwe posts?
Is dat slang voor post van mods?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |