Die lul verwijdert mijn krabbels, terwijl ik 'm alleen maar probeer te regelen voor Lowlands.quote:
Gebruik je knopjes.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef timmmmm het volgende:
Hou eens op met die all caps TT'sHet staat zo lelijk.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die lul verwijdert mijn krabbels, terwijl ik 'm alleen maar probeer te regelen voor Lowlands.
Maar het past juist bij het onderwerp dat behandeld wordt in dit deel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef timmmmm het volgende:
Hou eens op met die all caps TT'sHet staat zo lelijk.
[..]
Die lul verwijdert mijn krabbels, terwijl ik 'm alleen maar probeer te regelen voor Lowlands.
[..]
Dan mag het.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar het past juist bij het onderwerp dat behandeld wordt in dit deel.
Hij begon zelf ineens over ''dans fally'' maar ik wilde 'm op Lowlands zien.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bestel eerst maar eens kaartje voor Graspop.
Ik ga naar Sakujo op het dak van Club Gossipquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil naar Rinus show vandaag, in Heerenveen
Nee, de TT past bij het onderwerp. De TT normaal geschreven past even goed.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar het past juist bij het onderwerp dat behandeld wordt in dit deel.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, de TT past bij het onderwerp. De TT normaal geschreven past even goed.
Trustequote:
Komt door de kater denk ik, ze denkt dat als ze nu lief is voor je ava, dat hij haar dan met rust laat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Boh, ik kreeg toestemming van Myraela.
Wie?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga naar Sakujo op het dak van Club Gossip
Zo slecht.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt door de kater denk ik, ze denkt dat als ze nu lief is voor je ava, dat hij haar dan met rust laat.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie?
Tevens Club GossipBeetje 5 maxi fototaarten bestellen
Jep.quote:
Ik ben nogal teer, ik kan niet zoveel agressie en geweld aan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee hoor.
De caps drukt extra agressie uit.
Het gaat niet om Club Gossip. Ze staan op het dak dus je hoeft er niet in.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie?
Tevens Club GossipBeetje 5 maxi fototaarten bestellen
Je kans om G 'n R te zien, en je doet het niet?quote:
Truste liefjequote:
We kunnen niet rekening gaan houden met iedereen. Je past je maar eens een keer aan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nogal teer, ik kan niet zoveel agressie en geweld aan.
Je bedoelt Axl Rose & Co.?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je kans om G 'n R te zien, en je doet het niet?
[..]
Truste liefje
Ja, dat groepje vrijbuiters dat muziek maakt.quote:
Ik ga proberen me aan te passen, stoeprand, het spijt me.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
We kunnen niet rekening gaan houden met iedereen. Je past je maar eens een keer aan.
En anders sla je toch een deel over?
Nee, daar hoef ik niet heen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, dat groepje vrijbuiters dat muziek maakt.
quote:
Het geeft niet. Iedereen maakt wel eens de fout door te denken dat de hele wereld om hem of haar draait.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga proberen me aan te passen, stoeprand, het spijt me.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga proberen me aan te passen, stoeprand, het spijt me.
Omdat Slash er niet bij zit, is het niet?quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het gaat niet om Club Gossip. Ze staan op het dak dus je hoeft er niet in.
Ja hoor, we neuken nog. Ben de laatste tijd alleen minder onlinequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef timmmmm het volgende:
Zeg Eze, DW, neuken jullie eigenlijk nog? Ik zie jullie nooit meer kwijlen hier op FOK! Komt dat door een ruzie, of hebben jullie gewoon geluisterd naar mijn eindeloze klachten?
Jullie msnnamen sluiten gelukkig ook niet meer eng op elkaar aan.
Nee. Slash /cared me niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]_!
[..]
Omdat Slash er niet bij zit, is het niet?
Heb je dat album van Slesj al gehoord?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. Slash /cared me niet.
Maar om nou geld te betalen voor een festival, waarbij het hoogtepunt voor mij een schorre Axl Rose, met een paar vage muzikanten die ik niet ken, is. Dan is dat zonde van m'n geld.
een zekere adellijke vrind.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben de laatste tijd alleen minder online
Wat stond er dan, dat op elkaar aansloot?
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je dat album van Slesj al gehoord?
Op het moment haat ik hem, omdat hij een tarantula gaat adopteren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef timmmmm het volgende:
Zeg Eze, DW, neuken jullie eigenlijk nog? Ik zie jullie nooit meer kwijlen hier op FOK! Komt dat door een ruzie, of hebben jullie gewoon geluisterd naar mijn eindeloze klachten?
Jullie msnnamen sluiten gelukkig ook niet meer eng op elkaar aan.
Geen ideequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig.
CG zit toch bij de zevende hemel ?
quote:
Dat had hij van mij gejatquote:
Is die al uit dan?quote:
Ja.quote:
Jij woont in Heerenveen en weet ;t niet eens?quote:
Oh, dat. Dat had ik ongegeneerd van haar gekopieerd inderdaad.quote:
Ja. Slash heet dat album. Staan best toffe liedjes bij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is die al uit dan?
En je moet zhe albumz van Izzy Stradlin luisteren. Die zijn veel leuker.
Echt wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij is ze in ieder geval ook niet online.
Waarom.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jij woont in Heerenveen en weet ;t niet eens?
Loog ik net voor je, geef je het gewoon toe.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Oh. Moet ik maar eens downloaden dan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Slash heet dat album. Staan best toffe liedjes bij.
Bij mij welquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij is ze in ieder geval ook niet online.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Moet ik maar eens downloaden dan.
Uitgaan is niet leuk. Dus nee. En ik woon hier nog maar 3 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Omdat je irritant bezig was.quote:
Player ben je ook hè.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
Is de liefde tussen stoep en DW opgehouden![]()
Nu moet ik mijn kans grijpen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
Doe stoep eens niet versierenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe is dat nummer met Fergie? Ik snap niet waarom hij een nummer met haar heeft gemaakt.quote:
Het is Stoep hequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Loog ik net voor je, geef je het gewoon toe.
Wtf?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uitgaan is niet leuk. Dus nee. En ik woon hier nog maar 3 jaar ofzo.
Ja, manquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Player ben je ook hè.
Rainb0ws ben je ook al kaaihard ana het playen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, man
Vind je het gek. Je bent alleen meisjes aan het versieren die al een relatie hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Helemaal niet. Je zei niks. Ik zag alleen stipjesquote:
Hahahaquote:
Ik zei hoi. En toen jij ''?'' zei, reageerde ik teleurgesteld. En toen ging je weer ?-en. En toen weer.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je zei niks. Ik zag alleen stipjes
Veel beter dan ik had verwacht. Haar stem valt niet echt overdreven op. Wel netjes gemaaktquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe is dat nummer met Fergie? Ik snap niet waarom hij een nummer met haar heeft gemaakt.
Fergie is tof ja!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe is dat nummer met Fergie? Ik snap niet waarom hij een nummer met haar heeft gemaakt.
Mij versier je niet, want dan ruk ik je ballen eraf.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, dit antwoord was te verwachten
Zal 'm eens opzoeken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel beter dan ik had verwacht. Haar stem valt niet echt overdreven op. Wel netjes gemaakt.
Ja... Duid er wel op dat ik een goede smaak heb...quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vind je het gek. Je bent alleen meisjes aan het versieren die al een relatie hebben.
IK ZAG ALLEEN LEEGTEquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zei hoi. En toen jij ''?'' zei, reageerde ik teleurgesteld. En toen ging je weer ?-en. En toen weer.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja... Duid er wel op dat ik een goede smaak heb...
Nee, je voelt gewoon niet aan of je een kans maakt of niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja... Duidt er wel op dat ik een goede smaak heb...
Helemaal nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja... Duid er wel op dat ik een goede smaak heb...
Shit, ik had net de slingers klaarhangenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij versier je niet, want dan ruk ik je ballen eraf.
Ik versier naatje wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij versier je niet, want dan ruk ik je ballen eraf.
Kan je je ballen mooi aan ophangen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Shit, ik had net de slingers klaarhangen
Zo ging het:quote:
Ja...quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan je je ballen mooi aan ophangen.
mmkaaay. Lijkt me wel wat voor jou ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:50 schreef timmmmm het volgende:
ik denk dat ik later theologie ga studeren
Ik hang je wel op aan die slingers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Shit, ik had net de slingers klaarhangen
Zo ging het helemaal niet >:Cquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo ging het:
> HOOOOOOOOOOOOOOI
< ?
> Sorry heur.
>Loat moar.
> Gawd.
< ?
> !
< ?
> ?
< HOUDOP
> Oké
En toen blokkeerde je mij
Als ik jou op msn had gehad, had ik je ook geblockt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo ging het:
> HOOOOOOOOOOOOOOI
< ?
> Sorry heur.
>Loat moar.
> Gawd.
< ?
> !
< ?
> ?
< HOUDOP
> Oké
En toen blokkeerde je mij
Wel. Moet ik een screenshot maken van m'n berichtengeschiedenis?quote:
Alsof ik jou überhaupt ooit op msn zou hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik jou op msn had gehad, had ik je ook geblockt.
Je snapte het grapje niet hè?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
mmkaaay. Lijkt me wel wat voor jou ja.
*poetst noteknopje op, opent banaanvraagtopicquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wel. Moet ik een screenshot maken van m'n berichtengeschiedenis?
Moet IK een screenshot maken van m;n berichtgeschiedenis?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wel. Moet ik een screenshot maken van m'n berichtengeschiedenis?
Nee. Want dat heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet IK een screenshot maken van m;n berichtgeschiedenis?
ik denk dat je dan eerder kathololikisme moet studeren ofzowquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik dit erbij quote?
[..]
Snap je mijn theologie grapje dan wel?
Gtstquote:
Nee hoor.quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik dit erbij quote?
[..]
Snap je mijn theologie grapje dan wel?
Niet.quote:
HOE WEET JE DAT?!quote:
Het is een PM van mij. Ik stuurde 'm naar jou, dus dan weet ik automatisch dat jij een PM hebt.quote:
Bek dicht. Emo.quote:
Er is zoiets als een blokkeerfunctiequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is een PM van mij. Ik stuurde 'm naar jou, dus dan weet ik automatisch dat jij een PM hebt.
Dan nog.quote:
NOU NOU NOU NOU NOU.quote:
Dat zou flauw zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is zoiets als een blokkeerfunctie
Ja.quote:
Bek dicht ja. Dit is één SC dus iedereen mag er wat over zeggen. Anders kan de SC wel weer dichtquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NOU NOU NOU NOU NOU.
JIJ HEBT ER AL HELEMÁÁL NIKS MEE TE MAKEN
Nou nou nou nou nou.Niet zo agressief. Daar is deze SC niet voor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bek dicht ja. Dit is één SC dus iedereen mag er wat over zeggen. Anders kan de SC wel weer dicht
Mof, duitser, naziquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:01 schreef 3keernix het volgende:
Vanaf nu zijn we alleen maar lief tegen elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Nietesquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:03 schreef timmmmm het volgende:
Welles
nietes
welles
nietes
welles
nietes
Zeroku heeft gelijk, het is hier mijn forum niet. En daar mogen jullie blij mee zijn.
Braaf.quote:
SLOTJEquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:03 schreef timmmmm het volgende:
Welles
nietes
welles
nietes
welles
nietes
Zeroku heeft gelijk, het is hier mijn forum niet. En daar mogen jullie blij mee zijn.
Lolyquote:
Wat is er anders aan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat is net iets anders dan een lolly, jeweetz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou in de bioscoop gaat zitten he, dan wil je niet achter hem zitten. Zou die dan verplicht worden om zelf helemaal achteraan te zitten of schoppen ze hem gewoon in elkaar?
Dus een plastic stokje met een gehaktbal erop?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:08 schreef Desunoto het volgende:
Als Bill van Tokio HotelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou in de bioscoop gaat zitten he, dan wil je niet achter hem zitten. Zou die dan verplicht worden om zelf helemaal achteraan te zitten of schoppen ze hem gewoon in elkaar?![]()
Het is de zogenaamde genotsstaaf, zonder plastic stokjequote:Op vrijdag 30 april 2010 12:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus een plastic stokje met een gehaktbal erop?
O.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is de zogenaamde genotsstaaf, zonder plastic stokje
Oke.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is een PM van mij. Ik stuurde 'm naar jou, dus dan weet ik automatisch dat jij een PM hebt.
Dan ga je doodquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:13 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan de volgende vier dagen niks meer drinken.
Nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee hoor je kan wel wat langer zonder vloeistof.
Wat lul jij?quote:
Naatje kan het weten. Hij doet gymnasium namelijk.quote:
Ik geef aan dat ik het relaxte muziek vind.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet neit wat ik aan moet doen.
Help mij eens?
zie je!!! Ten hoogste 6 dagen!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Gebrek aan water is veel sneller fataal. Op een plek waar het niet te warm of te koud is, houdt een gezonde volwassene het 3 tot ten hoogste 6 dagen uit zonder drinken. Maar in een hete omgeving kun je al na enkele uren sterven aan een hitteshock. Symptomen van uitdroging zijn in het begin een droge mond, naast geconcentreerde en sterk ruikende urine. Gevolgd door lethargie, prikkelbaarheid, overgeven en diarree. Het laatste stadium is shock.
Er even vanuitgaand dat een fokker niet echt fit is, dan is ie dood binnen 4 dagen
ik ben het met je eens over muziek, helpquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik geef aan dat ik het relaxte muziek vind.
Lees mijn laatste zin eens en lees eens wat ervoor staat, EEN GEZONDE volwassene, en een fokker is NIET gezondquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
zie je!!! Ten hoogste 6 dagen!!
Ik had gelijk
En terecht.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Slechtste argument. Ooit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lees mijn laatste zin eens en lees eens wat ervoor staat, EEN GEZONDE volwassene, en een fokker is NIET gezond
trol
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:18 schreef Desunoto het volgende:
Wat is de politieke voorkeur van de koningshuis mensjes eigenlijk?
Zou Beatrix voor het CDA stemmen? Of de SP?
Zou W-A voor de PVDA stemmen? Of de VVD?
Goede ninjaedit.quote:
Ik zou wel eerst even goedkeuring vragen aan de mods daar hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Open er een topic over!
Ik weet er nog wel een goed forum voor.
Nu wil ik niet veel zeggen, maar ik ben best gezond.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lees mijn laatste zin eens en lees eens wat ervoor staat, EEN GEZONDE volwassene, en een fokker is NIET gezond
trol
Ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wil jij nu zeggen dat je gezond leeft
Vertelquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Open er een topic over!
Ik weet er nog wel een goed forum voor.
Lavenderr is daar toch de dienstdoende modquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het begint met een v, en het eindigt op kz
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:24 schreef Desunoto het volgende:
Ohja die bestaat. Ik zal even een topic openen
NEE IK GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lavenderr is daar toch de dienstdoende mod
Maar jij bent dan ook luna, zwemslet en spamslet ineenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu wil ik niet veel zeggen, maar ik ben best gezond.
Oke dat kan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Yeahquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook luna, zwemslet en spamslet ineen
Dat kan zeker.quote:
Kawasaki Ninja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Waar kan je een baby mee vergelijken, een kuiken heb ik al genoteerd, maar welke diersoorten/machines nog meer
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Het centrale PVVtopic is van poll. PVV topics zijn tof, zolang ze open zijn voor discussie. Dat vertrouw ik je wel toe, Naat! Ik kijk er naar uit.
Bij nader inzien, goeiequote:Op vrijdag 30 april 2010 12:33 schreef timmmmm het volgende:
FOK!Interview met de Piratenpartij
IK SPAM
@naat, een poepmachine
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dan word ik moei. Nog moeierder dan ik al ben.![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
Voelt dat nou goed?
#500 Ezechielk 29850
en iedereen gisteraaf overleefd?quote:
nietquote:
Jij bent zelf een niet gezonde trol!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
trol
Ja hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt wij hebben heerlijk geslapenVanavond weer?
Klopt, want ik ben een fokkerquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij bent zelf een niet gezonde trol!
Het wordt niet zoveel slapen vanavond hoor! Want ik heb heull veull energie en we gaan tot laat uitquote:
Ditquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Luna gaat heulle maal niet vreemd! Ze heeft er maar één
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja man, heb je mijn nieuwe sig al gezien?
Mammaquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:29 schreef Desunoto het volgende:
Nu op TMF:
Florida ft. T-Pain - Low
In BEA'S TOP 100
What the fuck?
Op welke plek?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:29 schreef Desunoto het volgende:
Nu op TMF:
Florida ft. T-Pain - Low
In BEA'S TOP 100
What the fuck?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:29 schreef Desunoto het volgende:
Nu op TMF:
Florida ft. T-Pain - Low
In BEA'S TOP 100
What the fuck?
Met sint Juttemisquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we officieel samenwonen? Ik bedoel nu doen we dat alleen in het weekend
Anime stijl getekende blauwe smurfmensen op drums, gitaar en keyboard.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ik durf niet te kijken toe geef verslag
Toedels, Ik zou ook graag de stad in gaan, maar ik heb altijd perfecte planning om ziek te wordenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:42 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik ga nu eens het centrum in. De hele dag FOK!ken op koninginnedag is ook niks![]()
Toedels.
Oh diequote:Op vrijdag 30 april 2010 13:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Anime stijl getekende blauwe smurfmensen op drums, gitaar en keyboard.
heb je linkje van zijn hyves? Ik wil ook contact met zwakbegaafdenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:50 schreef Stoeprand het volgende:
Dat van Zanger Rinus was een misverstand. Hij verwijderde mijn krabbels, zodat ie wist dat ie op mij gereageerd had.
Die man heeft het ook zo druk hè.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:50 schreef Stoeprand het volgende:
Dat van Zanger Rinus was een misverstand. Hij verwijderde mijn krabbels, zodat ie wist dat ie op mij gereageerd had.
whehheequote:Op vrijdag 30 april 2010 13:50 schreef Stoeprand het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:50 schreef Stoeprand het volgende:
Hihihihihihiquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik wou serieus fipo posten hier, waarom doe je me dit aan
quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef 3keernix het volgende:
Is ie nog niet dicht? Heb me hele huis gestofzuigd
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef 3keernix het volgende:
Is ie nog niet dicht? Heb me hele huis gestofzuigd
Ku ef teequote:
Forum Opties | |
---|---|