Die lul verwijdert mijn krabbels, terwijl ik 'm alleen maar probeer te regelen voor Lowlands.quote:
Gebruik je knopjes.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef timmmmm het volgende:
Hou eens op met die all caps TT'sHet staat zo lelijk.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die lul verwijdert mijn krabbels, terwijl ik 'm alleen maar probeer te regelen voor Lowlands.
Maar het past juist bij het onderwerp dat behandeld wordt in dit deel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef timmmmm het volgende:
Hou eens op met die all caps TT'sHet staat zo lelijk.
[..]
Die lul verwijdert mijn krabbels, terwijl ik 'm alleen maar probeer te regelen voor Lowlands.
[..]
Dan mag het.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar het past juist bij het onderwerp dat behandeld wordt in dit deel.
Hij begon zelf ineens over ''dans fally'' maar ik wilde 'm op Lowlands zien.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bestel eerst maar eens kaartje voor Graspop.
Ik ga naar Sakujo op het dak van Club Gossipquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil naar Rinus show vandaag, in Heerenveen
Nee, de TT past bij het onderwerp. De TT normaal geschreven past even goed.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar het past juist bij het onderwerp dat behandeld wordt in dit deel.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, de TT past bij het onderwerp. De TT normaal geschreven past even goed.
Trustequote:
Komt door de kater denk ik, ze denkt dat als ze nu lief is voor je ava, dat hij haar dan met rust laat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Boh, ik kreeg toestemming van Myraela.
Wie?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga naar Sakujo op het dak van Club Gossip
Zo slecht.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt door de kater denk ik, ze denkt dat als ze nu lief is voor je ava, dat hij haar dan met rust laat.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie?
Tevens Club GossipBeetje 5 maxi fototaarten bestellen
Jep.quote:
Ik ben nogal teer, ik kan niet zoveel agressie en geweld aan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee hoor.
De caps drukt extra agressie uit.
Het gaat niet om Club Gossip. Ze staan op het dak dus je hoeft er niet in.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie?
Tevens Club GossipBeetje 5 maxi fototaarten bestellen
Je kans om G 'n R te zien, en je doet het niet?quote:
Truste liefjequote:
We kunnen niet rekening gaan houden met iedereen. Je past je maar eens een keer aan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nogal teer, ik kan niet zoveel agressie en geweld aan.
Je bedoelt Axl Rose & Co.?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je kans om G 'n R te zien, en je doet het niet?
[..]
Truste liefje
Ja, dat groepje vrijbuiters dat muziek maakt.quote:
Ik ga proberen me aan te passen, stoeprand, het spijt me.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
We kunnen niet rekening gaan houden met iedereen. Je past je maar eens een keer aan.
En anders sla je toch een deel over?
Nee, daar hoef ik niet heen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, dat groepje vrijbuiters dat muziek maakt.
quote:
Het geeft niet. Iedereen maakt wel eens de fout door te denken dat de hele wereld om hem of haar draait.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga proberen me aan te passen, stoeprand, het spijt me.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga proberen me aan te passen, stoeprand, het spijt me.
Omdat Slash er niet bij zit, is het niet?quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het gaat niet om Club Gossip. Ze staan op het dak dus je hoeft er niet in.
Ja hoor, we neuken nog. Ben de laatste tijd alleen minder onlinequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef timmmmm het volgende:
Zeg Eze, DW, neuken jullie eigenlijk nog? Ik zie jullie nooit meer kwijlen hier op FOK! Komt dat door een ruzie, of hebben jullie gewoon geluisterd naar mijn eindeloze klachten?
Jullie msnnamen sluiten gelukkig ook niet meer eng op elkaar aan.
Nee. Slash /cared me niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]_!
[..]
Omdat Slash er niet bij zit, is het niet?
Heb je dat album van Slesj al gehoord?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. Slash /cared me niet.
Maar om nou geld te betalen voor een festival, waarbij het hoogtepunt voor mij een schorre Axl Rose, met een paar vage muzikanten die ik niet ken, is. Dan is dat zonde van m'n geld.
een zekere adellijke vrind.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben de laatste tijd alleen minder online
Wat stond er dan, dat op elkaar aansloot?
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je dat album van Slesj al gehoord?
Op het moment haat ik hem, omdat hij een tarantula gaat adopteren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef timmmmm het volgende:
Zeg Eze, DW, neuken jullie eigenlijk nog? Ik zie jullie nooit meer kwijlen hier op FOK! Komt dat door een ruzie, of hebben jullie gewoon geluisterd naar mijn eindeloze klachten?
Jullie msnnamen sluiten gelukkig ook niet meer eng op elkaar aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |