tis koudquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:27 schreef Portalis het volgende:
Ik zit ook met een dilemma qua kleding
Wel of geen jas.. hm.
Picsquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:21 schreef MouzurX het volgende:
Nou straks weer naar eindhoven, stationsplein was gisteren wel leuk, rest maar redelijk kut.
Ik zou sowieso wel doen. Het weer vertrouw ik nu echt niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:27 schreef Portalis het volgende:
Ik zit ook met een dilemma qua kleding
Wel of geen jas.. hm.
Weet ik.quote:
Ik zat te denken aan een vest en dan zo'n klein paraplutje meenemenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou sowieso wel doen. Het weer vertrouw ik nu echt niet.
Maar het is ook een winkel met een nogal groot publiek. Geheid dat er tussen 300 miljoen amerikanen een paar duizend wierdo's zitten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik.
People of Wallmart is best grappig
Hoe sommige mensen boodschappen gaan doen..
Nee niet gemaaktquote:
Ik ga zometeen ook, misschien kunnen we meetenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik probeerde wel later bij stratum nog een gast te filmen die echt als een malloot stond te dansen maar dat was een beetje mislukt
Ik verwachtte ook niet anders, hier kun je ook best van die foto's maken, maar dat er een hele site voor is, wist ik niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar het is ook een winkel met een nogal groot publiek. Geheid dat er tussen 300 miljoen amerikanen een paar duizend wierdo's zitten.
En sowieso, Amerikanen
Sure.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook, misschien kunnen we meeten?
Vorig jaar was er pas een vette opa:
Is het stationsplein nu niet leuk dan? Heb helemaal niet naar de line up gekeken, maar Luke is altijd goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sure.
Podium Stadhuisplein
16:30 - 18:00: Laidback Luke![]()
Podium Catharinapleinquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is het stationsplein nu niet leuk dan? Heb helemaal niet naar de line up gekeken, maar Luke is altijd goed.
Amersfoortquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:45 schreef ynuhh het volgende:
Ik had beter in A'foort kunnen blijven en deze groep daar uitnodigen. Het is hier vrij saai.
Een behangende lulquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zit ook op Fok!, lul de behanger.
Ik ben thuis wezen eten. Mams had voor de hele groep gekookt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:58 schreef Potloodvis het volgende:
Ben je al terug of moet je nog gaan, Yn?
Als ik geen bloeduitstorting rond mijn mond had door gisteren was ik ook gegaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben thuis wezen eten. Mams had voor de hele groep gekookt.![]()
![]()
En nu liggen er een paar te powernappen en rond 8 uur gaan we weer richting Winterswijk.
Het is niet echt bijzonder hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik geen bloeduitstorting rond mijn mond had door gisteren was ik ook gegaan.
Nog erger inderdaad. Beterschap dan maar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar om thuis te blijven zitten terwijl de hele groep gaat tanken is ook niet geweldig.
Bedankt, en jij veel plezier.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nog erger inderdaad. Beterschap dan maar.
Ga je straks nog terug?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Grunn was kaolo mapampa saai vanmiddag.
Ben nu weer in Vinna. Ik zie nog wel wat ik ga doen.quote:
Komt omdat we niet samen gingen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Grunn was kaolo mapampa saai vanmiddag.
Vinna?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ben nu weer in Vinna. Ik zie nog wel wat ik ga doen.
Misschien bedoelt ie Vienna ( wenen, oostenrijk )quote:
Vind ik die toch mooierquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:13 schreef Potloodvis het volgende:
Is reclame toch nog ergens goed voor.
Kom dan.quote:
Zo'n Indiaanse fluitmuziek is sowieso prachtig.quote:
Dat is Peruviaans.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo'n Indiaanse fluitmuziek is sowieso prachtig.
Ik zal even lezen, maar posten doe ik niet in R&P, behalve gisteren dan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarom maak ik kuttopics ipv in te pakken?
Welke click neem je mee dan.quote:
Dat hoeft niet, ik heb er meer aan als internet eruit vliegt ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal even lezen, maar posten doe ik niet in R&P, behalve gisteren dan.
Laat hem zijn kleren verwijderen, maak een foto van hem naakt en troll hem daarmee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik heb er meer aan als internet eruit vliegt ofzo
Ik ben thuis bij paps en mams met 6 vriendinnen, en we hebben geen van allen echt zin om hier vanavond uit te gaan. Maar we gaan toch, omdat het misschien wel leuk wordt.quote:
Die is al een weekje oud ongeveer.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:48 schreef TheKC het volgende:
http://www.muziboo.com/Ad(...)o-and-advancedpower/
Als het waar was geweest, had ik mn zusje wel verteld dat ze m moest zeggen dat ie zn pik maar ergens anders in moest stekenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Laat hem zijn kleren verwijderen, maak een foto van hem naakt en troll hem daarmee.
Zo kut is datquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben thuis bij paps en mams met 6 vriendinnen, en we hebben geen van allen echt zin om hier vanavond uit te gaan. Maar we gaan toch, omdat het misschien wel leuk wordt.
Ik vond hem nu pasquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die is al een weekje oud ongeveer.
Dus je hebt wel echt een zusje?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als het waar was geweest, had ik mn zusje wel verteld dat ze m moest zeggen dat ie zn pik maar ergens anders in moest steken
Het feest waar we heen gaan duurt ook echt tot 1:00.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zo kut is datEn toch die druk voelen omdat je anders wel eens iets leuks zou kunnen missen.
In de vorm van volk of artiesten?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het feest waar we heen gaan duurt ook echt tot 1:00.![]()
Gelukkig zijn er wel veel bekenden, maakt een hoop goed.
Ik weet niet wat kaolo is, maar ik ben alweer 12 jaar het huis uit, dus ik heb geen last van dr ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik begrijp hoe kaolo dat is.
1 uurquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het feest waar we heen gaan duurt ook echt tot 1:00.![]()
Gelukkig zijn er wel veel bekenden, maakt een hoop goed.
Volk. De dj's zijn niet zo beroemd, een aantal hebben wel op de Sneakerz feesten gedraaid, maar dat zegt ook niet alles.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In de vorm van volk of artiesten?
Veel plezier, Sneakerz ben ik ook geweest trouwens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volk. De dj's zijn niet zo beroemd, een aantal hebben wel op de Sneakerz feesten gedraaid, maar dat zegt ook niet alles.
Anyway, ik ga even wat mensen wakker maken.
Winterswijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
1 uur![]()
![]()
Waar ga je heen dan? Want ik weet niet waar je paps&mams wonen.
Ik zie mijn zusje ook niet vaak, ook al wonen we nog in hetzelfde huis.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat kaolo is, maar ik ben alweer 12 jaar het huis uit, dus ik heb geen last van dr ofzo
vast vaker dan ikquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie mijn zusje ook niet vaak, ook al wonen we nog in hetzelfde huis.![]()
FREAK WAAROM WEET JE DATquote:
Omdat.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben thuis wezen eten. Mams had voor de hele groep gekookt.![]()
![]()
En nu liggen er een paar te powernappen en rond 8 uur gaan we weer richting Winterswijk.
AL 2 uur geleden. WAAR WACHT JE OP.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zin om te wanken, maar twee uur geleden heb ik dat nog gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |