tis koudquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:27 schreef Portalis het volgende:
Ik zit ook met een dilemma qua kleding
Wel of geen jas.. hm.
Picsquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:21 schreef MouzurX het volgende:
Nou straks weer naar eindhoven, stationsplein was gisteren wel leuk, rest maar redelijk kut.
Ik zou sowieso wel doen. Het weer vertrouw ik nu echt niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:27 schreef Portalis het volgende:
Ik zit ook met een dilemma qua kleding
Wel of geen jas.. hm.
Weet ik.quote:
Ik zat te denken aan een vest en dan zo'n klein paraplutje meenemenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou sowieso wel doen. Het weer vertrouw ik nu echt niet.
Maar het is ook een winkel met een nogal groot publiek. Geheid dat er tussen 300 miljoen amerikanen een paar duizend wierdo's zitten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik.
People of Wallmart is best grappig
Hoe sommige mensen boodschappen gaan doen..
Nee niet gemaaktquote:
Ik ga zometeen ook, misschien kunnen we meetenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik probeerde wel later bij stratum nog een gast te filmen die echt als een malloot stond te dansen maar dat was een beetje mislukt
Ik verwachtte ook niet anders, hier kun je ook best van die foto's maken, maar dat er een hele site voor is, wist ik niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar het is ook een winkel met een nogal groot publiek. Geheid dat er tussen 300 miljoen amerikanen een paar duizend wierdo's zitten.
En sowieso, Amerikanen
Sure.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook, misschien kunnen we meeten?
Vorig jaar was er pas een vette opa:
Is het stationsplein nu niet leuk dan? Heb helemaal niet naar de line up gekeken, maar Luke is altijd goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sure.
Podium Stadhuisplein
16:30 - 18:00: Laidback Luke![]()
Podium Catharinapleinquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is het stationsplein nu niet leuk dan? Heb helemaal niet naar de line up gekeken, maar Luke is altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |