Ik ben thuis bij paps en mams met 6 vriendinnen, en we hebben geen van allen echt zin om hier vanavond uit te gaan. Maar we gaan toch, omdat het misschien wel leuk wordt.quote:
Die is al een weekje oud ongeveer.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:48 schreef TheKC het volgende:
http://www.muziboo.com/Ad(...)o-and-advancedpower/
Als het waar was geweest, had ik mn zusje wel verteld dat ze m moest zeggen dat ie zn pik maar ergens anders in moest stekenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Laat hem zijn kleren verwijderen, maak een foto van hem naakt en troll hem daarmee.
Zo kut is datquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben thuis bij paps en mams met 6 vriendinnen, en we hebben geen van allen echt zin om hier vanavond uit te gaan. Maar we gaan toch, omdat het misschien wel leuk wordt.
Ik vond hem nu pasquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die is al een weekje oud ongeveer.
Dus je hebt wel echt een zusje?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als het waar was geweest, had ik mn zusje wel verteld dat ze m moest zeggen dat ie zn pik maar ergens anders in moest steken
Het feest waar we heen gaan duurt ook echt tot 1:00.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zo kut is datEn toch die druk voelen omdat je anders wel eens iets leuks zou kunnen missen.
In de vorm van volk of artiesten?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het feest waar we heen gaan duurt ook echt tot 1:00.![]()
Gelukkig zijn er wel veel bekenden, maakt een hoop goed.
Ik weet niet wat kaolo is, maar ik ben alweer 12 jaar het huis uit, dus ik heb geen last van dr ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik begrijp hoe kaolo dat is.
1 uurquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het feest waar we heen gaan duurt ook echt tot 1:00.![]()
Gelukkig zijn er wel veel bekenden, maakt een hoop goed.
Volk. De dj's zijn niet zo beroemd, een aantal hebben wel op de Sneakerz feesten gedraaid, maar dat zegt ook niet alles.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In de vorm van volk of artiesten?
Veel plezier, Sneakerz ben ik ook geweest trouwens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volk. De dj's zijn niet zo beroemd, een aantal hebben wel op de Sneakerz feesten gedraaid, maar dat zegt ook niet alles.
Anyway, ik ga even wat mensen wakker maken.
Winterswijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
1 uur![]()
![]()
Waar ga je heen dan? Want ik weet niet waar je paps&mams wonen.
Ik zie mijn zusje ook niet vaak, ook al wonen we nog in hetzelfde huis.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat kaolo is, maar ik ben alweer 12 jaar het huis uit, dus ik heb geen last van dr ofzo
vast vaker dan ikquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie mijn zusje ook niet vaak, ook al wonen we nog in hetzelfde huis.![]()
FREAK WAAROM WEET JE DATquote:
Omdat.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben thuis wezen eten. Mams had voor de hele groep gekookt.![]()
![]()
En nu liggen er een paar te powernappen en rond 8 uur gaan we weer richting Winterswijk.
AL 2 uur geleden. WAAR WACHT JE OP.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zin om te wanken, maar twee uur geleden heb ik dat nog gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |