Nog erger inderdaad. Beterschap dan maar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar om thuis te blijven zitten terwijl de hele groep gaat tanken is ook niet geweldig.
Bedankt, en jij veel plezier.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nog erger inderdaad. Beterschap dan maar.
Ga je straks nog terug?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Grunn was kaolo mapampa saai vanmiddag.
Ben nu weer in Vinna. Ik zie nog wel wat ik ga doen.quote:
Komt omdat we niet samen gingen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Grunn was kaolo mapampa saai vanmiddag.
Vinna?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ben nu weer in Vinna. Ik zie nog wel wat ik ga doen.
Misschien bedoelt ie Vienna ( wenen, oostenrijk )quote:
Vind ik die toch mooierquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:13 schreef Potloodvis het volgende:
Is reclame toch nog ergens goed voor.
Kom dan.quote:
Zo'n Indiaanse fluitmuziek is sowieso prachtig.quote:
Dat is Peruviaans.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo'n Indiaanse fluitmuziek is sowieso prachtig.
Ik zal even lezen, maar posten doe ik niet in R&P, behalve gisteren dan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarom maak ik kuttopics ipv in te pakken?
Welke click neem je mee dan.quote:
Dat hoeft niet, ik heb er meer aan als internet eruit vliegt ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal even lezen, maar posten doe ik niet in R&P, behalve gisteren dan.
Laat hem zijn kleren verwijderen, maak een foto van hem naakt en troll hem daarmee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik heb er meer aan als internet eruit vliegt ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |