Is de sneeuw net weg, krijg je datquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:30 schreef Pagan het volgende:
Wij hebben hier vannacht een behoorlijk portie noodweer gehad, nu is de tuin wit van de bloemblaadjes.
quote:
Telt NokMANda niet mee? Die is toch furry and funny.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n 40 kilo in het totaal rondlopen aan cuteness
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Telt NokMANda niet mee? Die is toch furry and funny.
Lijkt me best bewerkelijk, een kale knikker (het glad houden dus).quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]He's not furry
80 kg of soft skinn. Alleen zijn hoofd is furry als ie er niks aan doet. En dat is nu weer klitteband
Lekker re(e)tro.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:12 schreef nokwanda het volgende:
Misschien dat ik de boel kan laten groeien. Da's dan toch weer 58 kg aan furry cuteness erbij.
En tussendoor even een duinpan opgezochtquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef nokwanda het volgende:
En het is hier nu oranjerood van onderuuuhhhh. Gister in de zon aan het haringvliet mijn kont verbrand en door een paar rooie mieren gebeten. We hadden een lekker verlaten strandje gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Heel bewerkelijk. Moet om de 2 dagen helemaal gedaan worden, maar het voelt beter, zegt hij. Het voelt opener.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Lijkt me best bewerkelijk, een kale knikker (het glad houden dus).
Mijn poes zou blij zijn met een nieuwe retromodequote:[..]
Lekker re(e)tro.![]()
[..]
quote:En tussendoor even een duinpan opgezocht
Sterker nog, het was een duinpan aan een strandjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Natte koekquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
Het regent hier ook al de hele ochtend
En Willem Alexander die als een compleet verzopen kat loopt koek te happen
Dan heb ik weer even wat langer de tijd om de Renske kuipjes te zoeken en te bestellenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat Boor zich beter voelt!Kan best iets in de Gourmet zijn geweest waar hij last van had, ik zou de ingrediënten eens goed napluizen.
Hopelijk ontwikkelt hij geen allergie voor Sheba.
Maar dan kan Greys sneller ingrijpen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat Boor zich beter voelt!Kan best iets in de Gourmet zijn geweest waar hij last van had, ik zou de ingrediënten eens goed napluizen.
Hopelijk ontwikkelt hij geen allergie voor Sheba.
Dat klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:04 schreef oh-oh het volgende:
Het was echt echt heerlijk!
WARM en heerlijk![]()
Echt kilometers gemaakt, niet normaal meer.
Hondjes liggen voor kaput nu.
Ik hoop dat ik X-Factor red vanaaf![]()
Ik ben namelijk elke dag om 7 uur of vroeger opgestaan, zodat ik in alle vroegte een stuk over de dijk kon wandelen met de honden, waar je dan niemand tegen kwam, alleen schapies![]()
Met de zon die dan opkwam boven de zee daar , en een hels kabaal van de vogels.
Wat een weelde was dat zeg
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:04 schreef oh-oh het volgende:Het was echt echt heerlijk!
WARM en heerlijk![]()
Ik ben namelijk elke dag om 7 uur of vroeger opgestaan, zodat ik in alle vroegte een stuk over de dijk kon wandelen met de honden, waar je dan niemand tegen kwam, alleen schapies![]()
Wilde je niet blijven?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:04 schreef oh-oh het volgende:
Het was echt echt heerlijk!
WARM en heerlijk![]()
Oh ik meen het serieus, ik zou dr zo willen wonen daaroquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik meen het serieus, ik zou dr zo willen wonen daaro![]()
Ik had net al onverwachte visiteZometeen ga ik bankhangen met X-Factor, ik zet mijn geld op dat ik slaap voor er 4 optredens geweest zijn
haiquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik wist wel dat Qutje m zou delen
![]()
Geniaal trouwens, dat twee mensen me smssen als ik 3 dagen niet online ben![]()
Ik ga es ff met mn was leuren hier, verdikkeme
Wel een mooi exemplaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
gisteravond nog even bij een vriendin langsgeweest (diegene op wiens huis/katten ik gepast heb)
ze waren terug uit engeland, en hadden een t-shirt voor me meegenomen
[ afbeelding ]
een "all I got was this lousy t-shirt" t-shirt
Ik reageerde gister op het online krantenbericht hierover, maar mijn reactie werd niet geplaatst. Ik gebruikte geen slecht woord. Ik zei alleen maar dat de aanklacht MIJ en anderen met mij emotionele schade toebracht. het is vreselijk om te moeten merken dat er harteloze mensen zijn die met hun menselijke arrogantie en onverschilligheid eerst zorgen voor de noodzaak voor een DHT om vervolgens onverschillig te zijn voor het lot van deze dieren. En dat ik hoop dat zij zich in dit leven of daarna mogen verantwoorden over deze houding, daar deze een voorwaarde is voor het naar de klote gaan van empathie.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:13 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh fijn dat je het fijn hebt gehad! Mooie alliteratie Kan me voorstellen dat jullie op zijn!![]()
Veel foto's zeker? Hint Enne nog romantiek ruige sex??????
Zwabber, gaaf t-shirt!
Reminder, het DTH vraagt een petitie te ondertekenen, ik had hem via de Twitter http://www.axci.nl/?petitie=18577
quote:
Heer G pakte de post net en begon hardop de kaart voor te lezen. Ik wist bij het derde woord al dat ie van jou was.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik baalde, ik had zo een zakkie van 10 en dr bleef dr psies 1 over, maar die waar de boot op stond had ik al geschreven
Oh wat was het derde woord dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G pakte de post net en begon hardop de kaart voor te lezen. Ik wist bij het derde woord al dat ie van jou was.![]()
Heeft Sjon zich een beetje gedragen?
Ja, dat stuit mij dus ook zo tegen de borst. Dat zo'n arrogante K*zak ze zo snel mogelijk weg wil hebben, terwijl ze daar druk mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik reageerde gister op het online krantenbericht hierover, maar mijn reactie werd niet geplaatst. Ik gebruikte geen slecht woord. Ik zei alleen maar dat de aanklacht MIJ en anderen met mij emotionele schade toebracht. het is vreselijk om te moeten merken dat er harteloze mensen zijn die met hun menselijke arrogantie en onverschilligheid eerst zorgen voor de noodzaak voor een DHT om vervolgens onverschillig te zijn voor het lot van deze dieren. En dat ik hoop dat zij zich in dit leven of daarna mogen verantwoorden over deze houding, daar deze een voorwaarde is voor het naar de klote gaan van empathie.
Bovendien was de enige geur die mij daar opviel die van ontsmettingsmiddel.
quote:
Stel ik je ooit teleur? Ik ging helemaal vlak van je kaartquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:Ik wist wel dat Qutje m zou delen
![]()
Geniaal trouwens, dat twee mensen me smssen als ik 3 dagen niet online ben![]()
Ik ga es ff met mn was leuren hier, verdikkeme
Wat stond er op jouwe?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G pakte de post net en begon hardop de kaart voor te lezen. Ik wist bij het derde woord al dat ie van jou was.![]()
Heeft Sjon zich een beetje gedragen?
quote:
quote:
Halti? Das zo'n gentle leader toch? Voor om zn snufferd?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:15 schreef oh-oh het volgende:Ik heb net een halti gekocht voor Sjon.
Es kijken of dat wat uithaalt
Nope, kaarten waren opperdepop, en f_r en Yns hadden nog een verhuiskaartje te goed van mequote:
Hey, doe niet zo dramatisch, jij stuurt mij toch ook niet voor elke scheet een kaart of wel danquote:
Zo een ding waarmee ie zn eigen kaak danwel nek breekt als ie trekt jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Halti? Das zo'n gentle leader toch? Voor om zn snufferd?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope, kaarten waren opperdepop, en f_r en Yns hadden nog een verhuiskaartje te goed van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, doe niet zo dramatisch, jij stuurt mij toch ook niet voor elke scheet een kaart of wel dan
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Van Qut had ik pas nog een erg geile kaart gehad dus die had dr ook nog een tegoed en dr was dr een over en bij Texel hoort Greys nou eenmaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor je weer gaat jankzakken , Maes had dr ook een, want die was jarig geweest
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]Tuurlijk niet, dat doe ik toch nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van Qut had ik pas nog een erg geile kaart gehad dus die had dr ook nog een tegoed en dr was dr een over en bij Texel hoort Greys nou eenmaal![]()
Voor je weer gaat jankzakken , Maes had dr ook een, want die was jarig geweest
quote:
Ze vertelde dr zeker niet bij dat zij mij eerst geil smste hea?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo een ding waarmee ie zn eigen kaak danwel nek breekt als ie trekt ja![]()
Hoef ik t niet meer elke keer te doen.
Maggie zelf doen
Ja zeg niet dat ik geen lief baasje ben.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]"Hey Qutwijf! Dank je voor je uber geile sms! Ik mis jou ook, maar ik ruik je nabijheid. Die vislucht is hier werkelijk bedwelmend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xxx oh-oh"
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Nee, Q leg es uit?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze vertelde dr zeker niet bij dat zij mij eerst geil smste hea?
Neeeeeeequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Hey Qutwijf! Dank je voor je uber geile sms! Ik mis jou ook, maar ik ruik je nabijheid. Die vislucht is hier werkelijk bedwelmend!
xxx oh-oh"
Oh ja!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Hey Qutwijf! Dank je voor je uber geile sms! Ik mis jou ook, maar ik ruik je nabijheid. Die vislucht is hier werkelijk bedwelmend!
xxx oh-oh"
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neeeeeeeik ga ieg niet janken dat ik niks heb
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
xxx oh-oh"
Maar het was toch wel recht vanuit je hart, hoop ikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik was t alweer vergeten, ik denk daar niet bij na bij zulke kaarten, komt allemaal vanzelf
ik ook van jou hoorquote:
oh godquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
xxx oh-oh"
Tuurlijk, dan hoef je dr niet over na te denken en flap je het dr zo uit toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het was toch wel recht vanuit je hart, hoop ik
Ja huil maar, jij kreeg dr ook geenquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
xxx oh-oh"
Ik ook van jou sgatjuhquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan hoef je dr niet over na te denken en flap je het dr zo uit toch?
Boodje schnitzel heb mike gehad, en ik een broodje karboquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik ben zilvervliesrijst aan het koken, en ik heb daar een bakkie pilaf voor uit de vriezer gehaald
Ik heb bruine bonen met rosti en een saucijsje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik ben zilvervliesrijst aan het koken, en ik heb daar een bakkie pilaf voor uit de vriezer gehaald
ik vind dat zo goor he, bruine bonenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh bruine bonen met spek en rijst, dat moet ik ook weer eens maken, ik eet echt nooit brune bon'n
Ik had nog een pot staan, en die ging al een heel eind richting datum.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh bruine bonen met spek en rijst, dat moet ik ook weer eens maken, ik eet echt nooit brune bon'n
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die geen kaart kregen toch nog de groetjes uit Texel van Chico en Kees
Wij experimenteren vandaag met de tajine. Die heeft NokMANda voor zijn verhaardag gekregen en heeft al in de week gestaan voor gebruik. Rundvlees stoofpot met brood.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Dat recept wil ik welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Wij hebben kip gegeten, met een salade met amandelen en kaas en peer
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
Waarom doet die foto het niet (meer) op de vorige paaaaaaaaaaagina?
Ik heb dan wel een kaart gehad () maar ik ben tóch benieuwd
Ze hebben die salades kant en klaar bij de Appiequote:
Ja daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neenee, tis of een kaart, of een foto!![]()
je kijkt maar opzij als je voorbijscrollt, of je stuurt die kaart terug naar oh-oh
ik heb em ook nog niet gezien hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben die salades kant en klaar bij de Appie![]()
[..]
Ja daar was ik al bang voor
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar es de groeten uit Texel, van het hele spul dit keer![]()
Dan ga ik die eens opzoeken om te kijken wat erin zitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben die salades kant en klaar bij de Appie![]()
[..]
Heeft Greys dat linkje al eens gezien?quote:
De hangjongeren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar es de groeten uit Texel, van het hele spul dit keer![]()
Heeft Greys wélk linkje al eens gezien? Greys ziet zoveel linkjesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heeft Greys dat linkje al eens gezien?
Q's sig ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Greys wélk linkje al eens gezien? Greys ziet zoveel linkjes
Nah, aan de ene kant was een meneer het gras aan het maaien en aan de andere kant liepen net drie canadese herders weg, die waren boeiender dan ikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
Toffe foto oh-oh!
Er kijkt er gewoon niet eentje in de lens he?![]()
Lekker spul.
En wij hadden zo'n lieve kaart, zeg maar ..... een heel andere Oh-Oh,quote:
Wij gaan hier chique en laat zo aan de asperges, (net van het land) en zalm. Dat krijg je na drie afleveringen Spartacus, zo llat)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Wat gaan jullie eten?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef Strega het volgende:
[..]
En wij hadden zo'n lieve kaart, zeg maar ..... een heel andere Oh-Oh,![]()
We hebben hier net 3 afleveringen Spartacus gezien, mooie mannen...............kwijl
Wij gaan hier ook pas over minstens een half uur eten. Het moet allemaal nog even stoven in de tajine. Maar alles zit er inmiddels wel in.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij gaan hier chique en laat zo aan de asperges, (net van het land) en zalm. Dat krijg je na drie afleveringen Spartacus, zo llat)
We hebben in Groningen een geweldige Marokkaanse winkel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij gaan hier ook pas over minstens een half uur eten. Het moet allemaal nog even stoven in de tajine. Maar alles zit er inmiddels wel in.
Pyamaparty!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:Rest van de foto's komen mss ooit nog wel, de buuf kwam weer even wat hondengenot inhalen
![]()
Zo leuk, ze komt gewoon in dr pyjama aanbellen
Ja, stoven kun je er heerlijk in.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
en ik maar denken dat een tajine een soort aubergine was...![]()
*er nu ook een wilt...
Het was heerlijk. Verse kruidjes van ons balkonnetje erin en zo. En nu lekker tukkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef Strega het volgende:
[..]
We hebben in Groningen een geweldige Marokkaanse winkel.
Jaren geleden een tajine daar gekocht! Geweldig en lekkerrrrr!
Wij ook! Slaap lekker , lievie!quote:Op zondag 2 mei 2010 00:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was heerlijk. Verse kruidjes van ons balkonnetje erin en zo. En nu lekker tukken
Wat een schok voor die 'arme' kinderenquote:Op zondag 2 mei 2010 10:39 schreef nokwanda het volgende:
Het was onverwacht laat. Toen ik schreef dat we gingen slapen was het voor mijn gevoel een uur of 11. Heeeelemaal niet op de tijd gelet. Dus tegen de tijd dat het licht uitging was het half 2.
We zouden vanochtend naar de dierentuin gaan. Er zijn een boel jongen. En daarna naar Zuidplein. Daar zit een toiletjuf die een paar dagen ind e week hulp nodig heeft (en ik heb werk nodig en het maakt niet echt uit wat want het is toch tijdelijk).
Maar door de regen op het dak en het late slapen werden we niet zoals gebruikelijk vroeg wakker
En toen ging de deurbel![]()
En nu hebben F_R en luv de schrik van hun leven gehad, want ze hebben mij aanschouwd terwijl ik net als een soort ontplofte kip uit mijnnest kwam![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:23 schreef Pagan het volgende:
Ach, dat overkomt iedereen wel eens.![]()
[ afbeelding ]
Nee, niet onaangekondigd. Alleen is het momenteel mijn manco dat ik telkens vergeet welke dag van de week het isquote:Op zondag 2 mei 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Nok, renden ze gillend weg?
Kwamen ze onaangekondigd?
Dan is dat nou eenmaal een risico he![]()
Hey Maaaaesje![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, niet onaangekondigd. Alleen is het momenteel mijn manco dat ik telkens vergeet welke dag van de week het is
Teken dat ik weer aan het werk moet, he!
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok![]()
Ik heb wel een joekelt van een ochtendhumeur, dus ik zou alleen maar hebben kunnen grommen naar f_r![]()
En die Vis-sms aan Q
Oohje kadootjequote:Op zondag 2 mei 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Nok, renden ze gillend weg?
Kwamen ze onaangekondigd?
Dan is dat nou eenmaal een risico he![]()
Hey Maaaaesje![]()
![]()
Je zou gillend wegrennenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt mazzel dat je aan de andere kant van t land woont Ing, anders kwam ik t es filmen
Nah, ik ben echt niet makkelijk bang te krijgenquote:
Kaal/kort koppie en een pruik volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vraag me echt weleens af hoe die eruit ziet al ze wakker wordt.
Neej joh, das Tina Turnerquote:Op zondag 2 mei 2010 12:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kaal/kort koppie en een pruik volgens mij.
Oh ik vind dat altijd gezellig, op een matras op de grondquote:Op zondag 2 mei 2010 13:54 schreef Maes het volgende:
Straks komt iemand (?) mijn bed ophalen en moeten we vanaf vanavond nog bijna 2.5 week op een matras op de grond slapen voor het nieuwe bed komt. Goed getimed eh?
Wij houden toch eigenlijk niet van kamperen? (jij en ik dan)quote:Op zondag 2 mei 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind dat altijd gezellig, op een matras op de grond
Kamperen in je eigen huis
Wat gezelligquote:Op zondag 2 mei 2010 14:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Rinske is hier.
En m'n ouders zijn nu tegen elkaar aan het bowlen op de wii.
En, en wie kan het beste gooien??quote:Op zondag 2 mei 2010 14:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze hebben nu een discussie over wie het beste kan gooien.
Meneer Maes nog niet terug?quote:
Oh ja dat vind ik ook, jeugdsentiment is datquote:Op zondag 2 mei 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind dat altijd gezellig, op een matras op de grond
Kamperen in je eigen huis
Wel in je eigen huis! Alleen niet in een tent op een luchtbed zonder föhn!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij houden toch eigenlijk niet van kamperen? (jij en ik dan)
Jawelquote:
Geweldig! Ik wil van de week nog naar Chicago met R.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Maes, NIEUWE Luxor, rij 11, stoel 8 t/m 35 zijn echt geweldig in elk geval!
Zie de plattegrond:
http://www.luxortheater.nl/47-Zaalplattegrond
en dan het onderste linkje, bovenste is van het Oude Luxor.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Maes, NIEUWE Luxor, rij 11, stoel 8 t/m 35 zijn echt geweldig in elk geval!
Zie de plattegrond:
http://www.luxortheater.nl/47-Zaalplattegrond
en dan het onderste linkje, bovenste is van het Oude Luxor.
Hé gelukkig, ik schrok alquote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Maes het volgende:
[..]
JawelHij is vandaag voor het eerst weer een op pad (met mijn zoon) gaat goed, slikt nog medicatie om ontstekingen tegen te gaan maar de wond heelt mooi.
Geweldig! Sjon danst helemaal!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:Ik geloof dat deze foto, gemaakt op woensdagochtend om 7:57 mijn lievelingsfoto van de vakantie is
![]()
[ afbeelding ]
Heerlijke fotoquote:Op zondag 2 mei 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat deze foto, gemaakt op woensdagochtend om 7:57 mijn lievelingsfoto van de vakantie is
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat deze foto, gemaakt op woensdagochtend om 7:57 mijn lievelingsfoto van de vakantie is
![]()
[ afbeelding ]
Oh bah...hebben ze iets raars gegeten?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
En nu heb ik drie honden die aan de spuitpoep zijn en eentje die er ook nog bij spuugt
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah...hebben ze iets raars gegeten?
Gadverquote:Op zondag 2 mei 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Chico had gisterochtend al spuitpoep, lekker op het balkon.
En vanmorgen heel vroeg al op de slaapkamer, en Sjon spuugde vanochtend de slaapkamer helemaal onder.
Kees stond net buiten te spetteren en Chico doet het net na de wandeling nog ff midden in de kamer.
Joy
Neuh.quote:
Hmm ze is geen honden gewend of haar inlevingsvermogen is stuk?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:53 schreef Qwea het volgende:
Een vriendin was hier en ik had baloe een bot gegeven. Wat gaat ze doen? Gaat ze een stukje van Baloe zn bot afpakken. Dus Baloe hapt. Niks ernstigs, ze heeft een wondje en dr ring is stuk. Die bleef achter Baloe zn tand haken en nu heeft Beer een stuk van zn tand af.
Wil ze die ring vergoed hebben
Ja, doei.
Ik denk dat laatstequote:Op zondag 2 mei 2010 17:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ze is geen honden gewend of haar inlevingsvermogen is stuk?
Tsja pech gehad dat kon ze bij mij ook mooi vergeten.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste
Ja want die ring was vet duur (ik denk 20 euro ofzo)
Ja, ik was er bij.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tsja pech gehad dat kon ze bij mij ook mooi vergeten.
Was je er niet bij?
Hmm ja als je zeker weet dat ze beter weet.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik was er bij.
Mike ook.
Zij zat in de stoel naast baloe zn kleed en wij op de bank.
En opeens zie ik Baloe in haar vinger hangen. Dus ik vragen hoe en wat, ja ze pakte het botje.
JA DOE FF NIET DAN!!
Temperatuursverschil denk ik. Wel erg vervelend.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
En nu heb ik drie honden die aan de spuitpoep zijn en eentje die er ook nog bij spuugt
Zo zou ik het ook doen, maar het zou wel voor heel erg lang in mijn achterhoofd blijven hangen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Je gaat toch een hond z'n bot niet afpakken en dan zeuren dat ie hapt?![]()
Maar goed...je bent verzekerd voor dit soort ongeintjes en als je de vriendschap belangrijk acht kun je het mss via de verzekering vergoeden.
Heeft ze uberhaupt nog wel een bonnetje van die ring?
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:20 schreef DanseMacabre het volgende:
@ oh-oh, mooie foto!![]()
@ Qwea, dat ze dan dat botje ook niet afpakt. Niet heel vreemd dat ie hapt dan.
Rinske en Jip zijn goed op weg. Jip ligt op de vloer en Rinske komt telkens een stukje dichterbij. Net is ze d'r maar gewoon bij gaan liggen. Ook meent ze Jip te moeten beschermen, Er liep iemand over de galerij en Rinske ging voor Jip staan en grommen.
Jip keek echt van:![]()
Oh ja, bij mij ook, eigenlijk zou de vriendschap wat mij betreft aardig over zijn als ze zo kinderachtig doenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook doen, maar het zou wel voor heel erg lang in mijn achterhoofd blijven hangen.
Het is ook zo mooi om te zien. Rinske is zo voorzichtig tegen Jip. Jip vraagt zich af waarom deze hond niet gelijk op 'm springt. Maar Rinske vraagt zich weer af waarom deze niet mept.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die lijken me wel heul schattig om te observeren. Ik zou de helft van de tijd natte oogjes hebben, geloof ik (jaaaa, ik ben een huillie, of zoals oh-oh zou zeggen: een jankzak
)
Zo ging het eigenlijk ook met de vrouw waar ik vandeweek zo tegen uitgevaren ben. Heel vaak mijn mening maar voor me gehouden en gedacht: ach, laat ook maar, het is de discussie niet waardig. Ik hou wel wat afstand. Maar ergens komt het er dan toch een keer van.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, bij mij ook, eigenlijk zou de vriendschap wat mij betreft aardig over zijn als ze zo kinderachtig doen
Lekker toch, fijn ook dat Jip zo'n tolerante kat is.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:26 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het is ook zo mooi om te zien. Rinske is zo voorzichtig tegen Jip. Jip vraagt zich af waarom deze hond niet gelijk op 'm springt. Maar Rinske vraagt zich weer af waarom deze niet mept.![]()
M'n moeder was helemaal opgelucht ook.
Tja....dat zou ik dus ook hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:31 schreef nokwanda het volgende:
Bovendien.... ik zou mezelf knap stom vinden als ik om een dergelijke reden in mijn poot zou zijn gebeten. Eigen stomme schuld.
Ja, heerlijk. Jip is heel betrouwbaar en Rinske is heel voorzichtig.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker toch, fijn ook dat Jip zo'n tolerante kat is.![]()
Wij hebben hier een hond en kat die een homo/raciale/sm relatie hebben, te weten Pogo en Tashi. Als je die twee met elkaar ziet......Echt te erg voor woorden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker toch, fijn ook dat Jip zo'n tolerante kat is.![]()
Wij hebben hier een hond en kat die een homo/raciale/sm relatie hebben, te weten Pogo en Tashi. Als je die twee met elkaar ziet......Echt te erg voor woorden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja....dat zou ik dus ook hebben.
Onze buurvrouw doet ook van die maffe dingen, zoals heel erg met haar handen gaan zwaaien/wapperen als de honden haar begroeten als ze komt. Oh help....ze springen. ik heb haar geloof ik al 1000 x in 10 jaar verteld,
dat dit ze juist stimuleert om meer te springen...Kwartje valt niet, toch heeft ze zelf een hond
Ik ben nogal van het principe. Zo van, jouw schuld.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Je gaat toch een hond z'n bot niet afpakken en dan zeuren dat ie hapt?![]()
Maar goed...je bent verzekerd voor dit soort ongeintjes en als je de vriendschap belangrijk acht kun je het mss via de verzekering vergoeden.
Heeft ze uberhaupt nog wel een bonnetje van die ring?
Ja maar, het eerste wat je leert (ze had zelf ene hond, nu dr ouders) is toch "niet aan het hondje komen als die aan het eten is, of aan zn eten"quote:Op zondag 2 mei 2010 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zeg het ook altijd tegen kleine kindjes als die hier es komen "als je poesje plaagt doet ie jou pijn".
En de dochter van onze vrienden zegt het ook altijd nu "ik mag wel aaien he? dat is lief en niet plagen"
Vind ik ook....ik mocht uberhaupt niet zo maar aan diertjes komen, dat moest ik eerst vragen aan de baasjes.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, het eerste wat je leert (ze had zelf ene hond, nu dr ouders) is toch "niet aan het hondje komen als die aan het eten is, of aan zn eten"
En dan ook nog een wildvreemde (voor baloe)
Als ik het afpak of MM is het wel prima.
Als een vreemde mijn eten afpakt krijgt ie ook een hengst
Niks meer dan logisch imho.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vind ik ook....ik mocht uberhaupt niet zo maar aan diertjes komen, dat moest ik eerst vragen aan de baasjes.
Tegenwoordig trouwens niet meer heur![]()
Onze hond heeft ooit es een neefje van mij gepakt; bleek dus dat ie haar aan de oortjes had getrokken.
M'n moeder verblikte niet (eigen schuld dikke bult zeg maar) en m'n tante die gaf neefje ook nog es een tik, omdat ie hondje had au gedaan
Tuurlijk, Baloe ziet haar niet als z'n baasje. (Gelukkig maar), gevalletje eigen schuld....enz.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, het eerste wat je leert (ze had zelf ene hond, nu dr ouders) is toch "niet aan het hondje komen als die aan het eten is, of aan zn eten"
En dan ook nog een wildvreemde (voor baloe)
Als ik het afpak of MM is het wel prima.
Als een vreemde mijn eten afpakt krijgt ie ook een hengst
Ook al vergoed de verzekering die ring, ik ga het niet opgeven. Klaar. Iedereen weet dat je niet aan en hond zn eten moet ztten. Ennu heeft dikkerd ook nog het puntje van zn snijtand afgebroken.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Tuurlijk, Baloe ziet haar niet als z'n baasje. (Gelukkig maar), gevalletje eigen schuld....enz.
Jaaren geleden hadden wij ook zo'n geintje. Een kat die niet van vreemden hield en al helemaal niet om door vreemden opgetild te worden. De nieuwe vriendin van een vriend....1e keer op bezoek. Ik had drie keer gezegd...hij wil niet opgetild worden door vreemden. Maar zei van oh poes lief (ja, 10 kg Brits Korthaar ziet er lief uit. en hij geeft haar een haal over haar wang. Ik heb gezegd, sorry hoor, maar eigen schuld.
Ja, geen idee dus. Ik wilde dat laten tjekken door de arts. MM zegt dat ik weer te hard van stapel loop.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:18 schreef nokwanda het volgende:
Heeft ie daar trouwens geen last van?
Ooh oke. Alleen hij heeft wel een raar bultje op zn tandvlees. Soort wrat maar das het niet. Maar dat is aan de onderkant. Niet bij zn stukke tand. Maar zn onder tandvlees.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Dat zou je wss nu niet merken. gewoon opletten dat zijn tandvlees niet rood wordt en dat de rest van de tand gewoon goed blijft en niet verkleurd. Als je zelf met je tanden ergens achter blijft hangen en de tand komt los te zitten kan de tandarts er oo niets aan doen. Als de tand eruit is moet je hem in je mond of in melk bewaren en zet de tandarts hem in hetzelfde gat en dan moet ie gewoon weer vast groeien. Dus daarvoor zou ik nu niet naar een arts gaan. Lijkt me ook wat overdreven.
Ja belachelijk toch? En maar doorzeiken over die ring. "Ja vet kut dat hij kapot is man. Mn ringhorloge (een ring met een klokkie erin) ooh mn ring, kut kut kut"quote:Op zondag 2 mei 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Qwea als ze last hebben van de tanden dan blijven ze de hele tijd likken en smakken en zo, dat merk je wel, meestal hebben ze van zoiets geen last, zeker die ouwere hondjes niet.
Wat een dom wijf zeg, daar was ik wel klaar mee als ze ging zeiken
Jaaaa, maar hey... heel veel is ook geldklopperij.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:33 schreef Qwea het volgende:
http://www.dierenziekenhuis.nl/html/docdb.asp?id=37
"een afgebroken hoektand moet altijd bekeken worden door de dierenarts"
Aan de andere kant... als ze er over door zeurt zou ik dit:quote:Op zondag 2 mei 2010 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja belachelijk toch? En maar doorzeiken over die ring. "Ja vet kut dat hij kapot is man. Mn ringhorloge (een ring met een klokkie erin) ooh mn ring, kut kut kut"
En een kwartier laten "ja mn ring, blablabla" En toen ze wegging "Ja mn ring, blabla, kun je dat niet opgeven aan de verzekering die ring was vet duur. Blablabla"
Wel aan haar doorsturenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:33 schreef Qwea het volgende:
http://www.dierenziekenhuis.nl/html/docdb.asp?id=37
"een afgebroken hoektand moet altijd bekeken worden door de dierenarts"
Is het geen idee om naar een specialist te gaan met hem?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij waren niet geschrokken hoor Nokmanda. Jammer dat niet alle poezels wilde komen
Wij hebben de nieuwe kleding kast vandaag in elkaar gezet plus nog tig dozen uitgepakt
Vriend zit nunaar de nieuwe tv te kijken
En ik denk dat Rossi niet lang meer bij ons blijft. Vandaag was hij al door mijn ouders gewassen vanmiddag nog door ons en ik zag dat hij ook bloed aan het poepen was. Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet. Het liefst wil ik hem nog heel lang bij hem houden maar is dit wel een katwaardig bestaan voor hem?
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij waren niet geschrokken hoor Nokmanda. Jammer dat niet alle poezels wilde komen
Wij hebben de nieuwe kleding kast vandaag in elkaar gezet plus nog tig dozen uitgepakt
En ik denk dat Rossi niet lang meer bij ons blijft. Vandaag was hij al door mijn ouders gewassen vanmiddag nog door ons en ik zag dat hij ook bloed aan het poepen was. Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet. Het liefst wil ik hem nog heel lang bij hem houden maar is dit wel een katwaardig bestaan voor hem?
Hou wel even in de gaten. Is het scherp?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, geen idee dus. Ik wilde dat laten tjekken door de arts. MM zegt dat ik weer te hard van stapel loop.
Als hij daar last van zou hebben, wat zou ik dan moeten merken?
Ik zou het zo voor hem overhebben. Maar de vorige keer hadden ze het ook helemaal mis. Voor woensdag maak ik nog een afspraak bij de DA eerder kan niet echt omdat mijn vriend mee wil. En dan bespreek ik dit ook nog eens met ze. Kijken wat zij er van zeggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Is het geen idee om naar een specialist te gaan met hem?
Op het maine coon forum zitten ook veel mensen met kennis van goede artsen op dit soort gebieden dus als je geen vertrouwen meer hebt in de mensen die je het vorige advies hebben gegeven zou je daar eens kunnen vragen misschien.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zou het zo voor hem overhebben. Maar de vorige keer hadden ze het ook helemaal mis. Voor woensdag maak ik nog een afspraak bij de DA eerder kan niet echt omdat mijn vriend mee wil. En dan bespreek ik dit ook nog eens met ze. Kijken wat zij er van zeggen.
Valt hij ook nog erg af?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze denken aan FIP maar dat kun je niet met zekerheid zeggen, dat is één van de moeilijkheden van FIP.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte F-R. Ik weet niet of ik zelf nog naar een specialist zou gaan met hem. Je weet de diagnose en de prognose immers al. Dan zou ik niet teveel met het beestje gaan slepen. Maar uiteindelijk moet jij doen waar jij achteraf vrede mee kunt hebben.
Dodge denkt dat we gordijnen hebben om als zijn prive slingerliaan te gebruikenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Is het trouwens volle maan of zo?
Naartjie is al de hele dag wat van de leg en hurkte net pontificaal in de rommelmand om te gaan zitten pissen.Gelukkig had ik hem snel genoeg door en richtte hij over de rand op de vloer dus de schade was klein. Als hij zichzelf in de weg zit is dat zijn favo plasplek. Of de wasbak. Resultaat: kater 1 naar beneden gebonjourd.
5 minuten later ging Satsu die arme Yoko zo terroriseren (achterna zitten) dat moeders kon grauwen en snauwen wat ze wilde maar hij hield niet op.
Dus de heren zitten nu beiden in hun kamer hun zonden te overdenken. Of zoiets.
Oh ja Scampi, die kende ik wel al, sphynxen zijn leuk om te zien, ik wilde dr altijd zelf ene maar na die vakantie in Alkmaar ben ik helemaal genezenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
Even F&F spam, maar wel heel leuke... kijk dan wat een toffe kat!Ik ben fan!
Het Grote Scampi Fantopic - Sfinx
Daar ben ik het helemaal mee eens , ik dacht ook dat je na Snowy zei dat je een dier niet meer zo lang zou laten lijden...quote:Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte F-R. Ik weet niet of ik zelf nog naar een specialist zou gaan met hem. Je weet de diagnose en de prognose immers al. Dan zou ik niet teveel met het beestje gaan slepen. Maar uiteindelijk moet jij doen waar jij achteraf vrede mee kunt hebben.
Oh, is dat niet zo dan???quote:Op zondag 2 mei 2010 21:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Dodge denkt dat we gordijnen hebben om als zijn prive slingerliaan te gebruiken
Mijn gordijnen hangen sinds een maand pas weer naar beneden sinds Yoko en consorten hun intrede deden.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Dodge denkt dat we gordijnen hebben om als zijn prive slingerliaan te gebruiken
Lekker ding, Sjonquote:Op zondag 2 mei 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Sjon was net keibraaf in bad en ik vond een puppykiesje van m op de bank
Nope. Ze bellen wanneer er een moederpoes binnen is en die haal ik dan dezelfde dag op. Ik rijd dus ook al 3 weken met een vervoersbox in mijn achterbak omdat het vanuit mijn werk een stuk korter is om rechtstreeks naar het asiel te rijden.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, weet je al wanneer je een nieuw nestje krijgt?
Ja, vind ik ook. Er zijn zoveel zwerfpoezen die prima in een huishouden kunnen wonen. En die moeten nu hun kindjes op straat krijgen.quote:
Arme diertjesquote:Op zondag 2 mei 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Er zijn zoveel zwerfpoezen die prima in een huishouden kunnen wonen. En die moeten nu hun kindjes op straat krijgen.Maar ik hoop dat ze binnenkort weer binnen gaan komen via de dierenbescherming als ze kittens gaan krijgen Dan gaan mensen bellen over piepende hoopjes in hun achtertuin.
Met zoogkittens was het trouwens wel al druk. Maar die wil en kan ik niet doe.
Nee, dan kan het gewoon niet want ze moeten (nieuwe richtlijn) om de vier uur de fles krijgen. Was eerst om de drie uur. Maar na alle Mikan trubbels heb ik met mezelf aangesproken dat ik daar sowieso niet aan ga beginnen, ook al had ik de tijd. Veel teveel zorgen (en tranen.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme diertjes![]()
En zoogkitjes is idd erg lastig als je ook nog werkt. Mag dan toch ook niet?
Nee, de volle, roze maan (ook bekend als Aardbeienmaan) was vorige week alquote:Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Is het trouwens volle maan of zo?
Naartjie is al de hele dag wat van de leg en hurkte net pontificaal in de rommelmand om te gaan zitten pissen.Gelukkig had ik hem snel genoeg door en richtte hij over de rand op de vloer dus de schade was klein. Als hij zichzelf in de weg zit is dat zijn favo plasplek. Of de wasbak. Resultaat: kater 1 naar beneden gebonjourd.
5 minuten later ging Satsu die arme Yoko zo terroriseren (achterna zitten) dat moeders kon grauwen en snauwen wat ze wilde maar hij hield niet op.
Dus de heren zitten nu beiden in hun kamer hun zonden te overdenken. Of zoiets.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja Scampi, die kende ik wel al, sphynxen zijn leuk om te zien, ik wilde dr altijd zelf ene maar na die vakantie in Alkmaar ben ik helemaal genezen![]()
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens , ik dacht ook dat je na Snowy zei dat je een dier niet meer zo lang zou laten lijden...
Nu snap ik dat het anders is als je er midden in zit, maar aangezien er geen kans is dat ie beter wordt, zoals je bij de vorige wel nog dacht, hoop ik dat je het voor het diertje wel in gedachten houdt , hoe klote dat voor jezelf ook is![]()
Hier ging de wandeling met de strakkere halti verrassend goed.
Hij bleef de hele wandeling om, hij bokte alleen in de gang wat, maar buiten niet, en we kwamen 1 hond tegen, waartegen hij niet tekeer ging![]()
Ik ga hondjes wassen, ze ruiken naar zand en zee en schapenpoep
Mmmm, hondjes die naar zand en zee ruiken!![]()
Lekker, hoe lang blijf je nog?quote:
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dan kan het gewoon niet want ze moeten (nieuwe richtlijn) om de vier uur de fles krijgen. Was eerst om de drie uur. Maar na alle Mikan trubbels heb ik met mezelf aangesproken dat ik daar sowieso niet aan ga beginnen, ook al had ik de tijd. Veel teveel zorgen (en tranen.)
toch nog iets vrolijks op deze regenachtige dagquote:
Het werd aan het eind van de week pas beter toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 08:54 schreef nieslief het volgende:
We gaan met mijn kant van de familie een midweek bij nijmegen in Center Parcs zitten......
De voorspelling is 2 dagen mooi weer....
Yupsquote:Op maandag 3 mei 2010 08:55 schreef Maes het volgende:
[..]
toch nog iets vrolijks op deze regenachtige dag
quote:Op maandag 3 mei 2010 08:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het werd aan het eind van de week pas beter toch?
Ik hoop dat het meevalt, anders maar veeeeel zwemmen met de kids, dan slapen ze lekker
Ja meer is daar niet te doen toch?quote:
Center Parcs met de jongensquote:Op maandag 3 mei 2010 08:54 schreef nieslief het volgende:
We gaan met mijn kant van de familie een midweek bij nijmegen in Center Parcs zitten......
De voorspelling is 2 dagen mooi weer....
Zeker dapperquote:Op maandag 3 mei 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Wij gingen vroeger ook altijd, maar wij deden niks liever als door bossen rennen en zo, dus wij verveelden ons altijd snel op het park. We gingen dan met onze kinderloze tante en oom, die namen dan alle neefjes en nichtjes mee, de dappere helden
Wij gingen met ze op vakantie overal naartoe, mijn zusje en ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Zeker dapperMijn enige oom en tante zijn ook kinderloos maar zover ik weet heb ik daar nooit mogen logeren.
In dit park zit ook een indoor jungle.... het huisje met stapelbedden hebben we maar ingeruild voor een huisje zonder ik zag de bui al hangenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:04 schreef Maes het volgende:
Ik ben vorig jaar nog geweest. (iets met korting en toch heel luxe) Met een vriendin en de dochters en waar wij zaten was ook een heel groot indoor klimgebeuren. Dat is voor jouw jongens ook geweldig Nies!
Dat zijn pas heldenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Wij gingen vroeger ook altijd, maar wij deden niks liever als door bossen rennen en zo, dus wij verveelden ons altijd snel op het park. We gingen dan met onze kinderloze tante en oom, die namen dan alle neefjes en nichtjes mee, de dappere helden
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMORGENquote:
Dat denk ik ook ja ik zou de kids van mijn broer ook niet langer dan een dag zonder ouders willen hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij gingen met ze op vakantie overal naartoe, mijn zusje en ik.
En weekendjes Londen en zo, echt megavaak.
Als ze alle neefjes en nichtjes meenamen dan bleven we wel in NL in zo een park.
En dan sliepen we niet en mochten we ons kotsmisselijk vreten en werden we helemaal ziek en moe weer thuis afgeleverd![]()
Mn zusje kan niet eens iemand vinden die op haar 3 kinderen tegelijk wil passen![]()
Maar dat ligt dan ook wel weer aan die kinderen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |