Is de sneeuw net weg, krijg je datquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:30 schreef Pagan het volgende:
Wij hebben hier vannacht een behoorlijk portie noodweer gehad, nu is de tuin wit van de bloemblaadjes.
quote:
Telt NokMANda niet mee? Die is toch furry and funny.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n 40 kilo in het totaal rondlopen aan cuteness
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Telt NokMANda niet mee? Die is toch furry and funny.
Lijkt me best bewerkelijk, een kale knikker (het glad houden dus).quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]He's not furry
80 kg of soft skinn. Alleen zijn hoofd is furry als ie er niks aan doet. En dat is nu weer klitteband
Lekker re(e)tro.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:12 schreef nokwanda het volgende:
Misschien dat ik de boel kan laten groeien. Da's dan toch weer 58 kg aan furry cuteness erbij.
En tussendoor even een duinpan opgezochtquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef nokwanda het volgende:
En het is hier nu oranjerood van onderuuuhhhh. Gister in de zon aan het haringvliet mijn kont verbrand en door een paar rooie mieren gebeten. We hadden een lekker verlaten strandje gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Heel bewerkelijk. Moet om de 2 dagen helemaal gedaan worden, maar het voelt beter, zegt hij. Het voelt opener.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Lijkt me best bewerkelijk, een kale knikker (het glad houden dus).
Mijn poes zou blij zijn met een nieuwe retromodequote:[..]
Lekker re(e)tro.![]()
[..]
quote:En tussendoor even een duinpan opgezocht
Sterker nog, het was een duinpan aan een strandjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Natte koekquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
Het regent hier ook al de hele ochtend
En Willem Alexander die als een compleet verzopen kat loopt koek te happen
Dan heb ik weer even wat langer de tijd om de Renske kuipjes te zoeken en te bestellenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat Boor zich beter voelt!Kan best iets in de Gourmet zijn geweest waar hij last van had, ik zou de ingrediënten eens goed napluizen.
Hopelijk ontwikkelt hij geen allergie voor Sheba.
Maar dan kan Greys sneller ingrijpen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat Boor zich beter voelt!Kan best iets in de Gourmet zijn geweest waar hij last van had, ik zou de ingrediënten eens goed napluizen.
Hopelijk ontwikkelt hij geen allergie voor Sheba.
Dat klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:04 schreef oh-oh het volgende:
Het was echt echt heerlijk!
WARM en heerlijk![]()
Echt kilometers gemaakt, niet normaal meer.
Hondjes liggen voor kaput nu.
Ik hoop dat ik X-Factor red vanaaf![]()
Ik ben namelijk elke dag om 7 uur of vroeger opgestaan, zodat ik in alle vroegte een stuk over de dijk kon wandelen met de honden, waar je dan niemand tegen kwam, alleen schapies![]()
Met de zon die dan opkwam boven de zee daar , en een hels kabaal van de vogels.
Wat een weelde was dat zeg
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:04 schreef oh-oh het volgende:Het was echt echt heerlijk!
WARM en heerlijk![]()
Ik ben namelijk elke dag om 7 uur of vroeger opgestaan, zodat ik in alle vroegte een stuk over de dijk kon wandelen met de honden, waar je dan niemand tegen kwam, alleen schapies![]()
Wilde je niet blijven?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:04 schreef oh-oh het volgende:
Het was echt echt heerlijk!
WARM en heerlijk![]()
Oh ik meen het serieus, ik zou dr zo willen wonen daaroquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik meen het serieus, ik zou dr zo willen wonen daaro![]()
Ik had net al onverwachte visiteZometeen ga ik bankhangen met X-Factor, ik zet mijn geld op dat ik slaap voor er 4 optredens geweest zijn
haiquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik wist wel dat Qutje m zou delen
![]()
Geniaal trouwens, dat twee mensen me smssen als ik 3 dagen niet online ben![]()
Ik ga es ff met mn was leuren hier, verdikkeme
Wel een mooi exemplaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
gisteravond nog even bij een vriendin langsgeweest (diegene op wiens huis/katten ik gepast heb)
ze waren terug uit engeland, en hadden een t-shirt voor me meegenomen
[ afbeelding ]
een "all I got was this lousy t-shirt" t-shirt
Ik reageerde gister op het online krantenbericht hierover, maar mijn reactie werd niet geplaatst. Ik gebruikte geen slecht woord. Ik zei alleen maar dat de aanklacht MIJ en anderen met mij emotionele schade toebracht. het is vreselijk om te moeten merken dat er harteloze mensen zijn die met hun menselijke arrogantie en onverschilligheid eerst zorgen voor de noodzaak voor een DHT om vervolgens onverschillig te zijn voor het lot van deze dieren. En dat ik hoop dat zij zich in dit leven of daarna mogen verantwoorden over deze houding, daar deze een voorwaarde is voor het naar de klote gaan van empathie.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:13 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh fijn dat je het fijn hebt gehad! Mooie alliteratie Kan me voorstellen dat jullie op zijn!![]()
Veel foto's zeker? Hint Enne nog romantiek ruige sex??????
Zwabber, gaaf t-shirt!
Reminder, het DTH vraagt een petitie te ondertekenen, ik had hem via de Twitter http://www.axci.nl/?petitie=18577
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |