scherpquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:10 schreef Ezio het volgende:
In plaats van klagen over Mickey die te makkelijke stripjes heeft kun je het mysterie van wie je klasgenoot zijn bier gejat heeft oplossen.
Dank je.quote:
alleen dan met een ringquote:Op vrijdag 30 april 2010 07:34 schreef kanovinnie het volgende:
Als je echt slim was geweest had je gezien dat deze al is een keer in de Donald Duck gestaan heeft.
QFTquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:35 schreef Christiaan het volgende:
Wees blij dat het hoofdverhaal niet over Hiawatha ging.
Hiawatha is tof, Douwe Dabbert, dat is pas een stumpert.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:35 schreef Christiaan het volgende:
Sowieso, iedereen die niet deel van de Duck-familie is moet uit dat blad opkankerenquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:35 schreef Christiaan het volgende:
Inderdaad, madam mikmak gaat nog wel, maar god wat is die zeemeermin een crackkindquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sowieso, iedereen die niet deel van de Duck-familie is moet uit dat blad opkankeren
Hiawatha en rakker en vooral mickey. Wat een teringkankerhond is dat zegquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:18 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Inderdaad, madam mikmak gaat nog wel, maar god wat is die zeemeermin een crackkind![]()
OT: terechte klacht!
En ik snap ook echt niet waarom hij zo populair isquote:
QFTquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sowieso, iedereen die niet deel van de Duck-familie is moet uit dat blad opkankeren
Die moeten dan maar optiefen, kutkinderenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:23 schreef Zooootje het volgende:
Er zijn ook wat jongere Donald Duck lezers, waarvoor het niveau niet te hoog mag liggen natuurlijk!
Maar terechte klacht, ik zag 'm in een oogopslag al.
De zongebruinde gozer heeft een niet mee gebruinde streep op z'n pols waar het horloge zat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 07:28 schreef Toempf het volgende:
Zet het antwoord wel even in een spoiler aub, want ik weet nog steeds niet van wie het horloge is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:52 schreef luckass het volgende:
Deze week stond er ook een zinnetje: We willen hem alleen keihard RAKEN.
Toen dacht ik aan iets anders
Een van de schrijvers bij de DD leest fok, denk ik zo.quote:
Zou je Katrien keihard raken?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:52 schreef luckass het volgende:
Deze week stond er ook een zinnetje: We willen hem alleen keihard RAKEN.
Toen dacht ik aan iets anders
Die katrien is trouwens ook een kuthoer, daar heb ik ooit nog een topique over gemaakt geloof ikquote:
Een slecht voorbeeld voor de meisjes.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die katrien is trouwens ook een kuthoer, daar heb ik ooit nog een topique over gemaakt geloof ik
hoort toch in een strip?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik ga de Donald Duck pas weer lezen als ze eens ophouden met dat exorbitante gebruik van uitroeptekens.
Al is een keer wat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 07:34 schreef kanovinnie het volgende:
Als je echt slim was geweest had je gezien dat deze al is een keer in de Donald Duck gestaan heeft.
Buizenversterkerquote:
Ik heb er eentje over! Kopen? Voor jou 2100 euro.quote:
Oh, dat woord was ik nog niet tegen gekomen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Omg in de DD van deze week staat het woord 'doekoe'. Is er dan niets meer heilig?
Overigens was de Mickey lost het op van deze week idd te makkelijk ja
Als ik me niet vergis op de ingestuurde-brieven pagina.. Het kleine stripje?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:56 schreef moomoo het volgende:
Ik heb er nog even doorheen gebladerd, maar ik kon het woord niet vinden. Waar staat het nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |