mwah, ik heb het echt wel gespeeld pre DLC..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat headquarters in Terminal voor de DLC niet aanwezig was. 100000% zeker.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat headquarters in Terminal voor de DLC niet aanwezig was. 100000% zeker.
Is dus niet waar want ik speel al tijden HQ op terminal.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus denk ik dan. Ik speel meestal geen HC.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:52 schreef porsche1 het volgende:
Bootje, misschien ligt het eraan dat wij alleen maar HC spelen.
Oh verhip. Dat zou inderdaad ook nog eens kunnen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:52 schreef porsche1 het volgende:
Bootje, misschien ligt het eraan dat wij alleen maar HC spelen.
Is al geweest... Maar het rare is dat mijn broer er niks van merkte op de PS3.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef Deetch het volgende:
Wanneer is eigenlijk double XP weekend? Kan ik ff wat levelen want heb niet zo heel veel tijd omm te gamen.
Het is deze hele week al double XP, daarom ben ik gisteravond even snel prestige ingeschoten. Zit nu alweer op 23.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef Deetch het volgende:
Wanneer is eigenlijk double XP weekend? Kan ik ff wat levelen want heb niet zo heel veel tijd omm te gamen.
Waarschijnlijk komt het dan ook voor de PC.quote:I think it's about time to add the Stimulus maps to all playlists on PS3, what do you think @playstation players? Sound like a plan?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is al geweest... Maar het rare is dat mijn broer er niks van merkte op de PS3.
quote:@OneOfSwords @BigHoop65 Double XP starts as soon as you have the new playlists. So if you're in North America (today), EU (tomorrow).
3:50 PM May 4th via TweetDeck in reply to OneOfSwords
Ik dacht dat iemand in dit topic zei dat dat al zo was?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het dan ook voor de PC.
is idd al, 1000 xp per kill op SnD bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef Deetch het volgende:
Tot wanneer loopt double XP periode dan nog?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:17 schreef Blik het volgende:
[..]
is idd al, 1000 xp per kill op SnD bijvoorbeeld
ook bij hardcore?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:17 schreef Blik het volgende:
[..]
is idd al, 1000 xp per kill op SnD bijvoorbeeld
Ik speel hem al op de PC hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het dan ook voor de PC.
Lees eens.quote:
Weer 15 euro zeker.quote:Nieuw mappack Modern Warfare 2 komt tweede helft 2010
Activision heeft bekendgemaakt dat het volgende mappack voor Call of Duty: Modern Warfare 2 in de tweede helft van 2010 zal verschijnen. De content wordt ontwikkeld door Infinity Ward, dat inmiddels al 35 ontwikkelaars is kwijtgeraakt.
Het nieuwe mappack werd tijdens een conference call naar aanleiding van de presentatie van Activisions kwartaalcijfers genoemd door cfo Thomas Tippl. De financiële topman zei te verwachten dat het tweede downloadbare pakket met nieuwe multiplayer-speelvelden voor Modern Warfare 2 ergens in de tweede helft van het jaar gereed zal zijn, zonder een specifieker tijdstip te noemen.
Het is niet duidelijk in hoeverre de ontwikkeling van het tweede mappack hinder van de exodus bij Infinity Ward heeft ondervonden. Infinity Ward is, sinds twee topmensen van de studio met Activision braken, al 35 ontwikkelaars kwijtgeraakt.
Tippl haalde ook de succesvolle release van het eerste mappack aan en noemde daarbij een prijs van 15 dollar of 1200 Microsoft Points 'het juiste niveau' voor Activision. Of dit inhoudt dat het tweede pakket dezelfde prijs krijgt, werd niet duidelijk. Evenmin is bekend of het tweede mappack, evenals het eerste pakket, weer tijdelijk exclusief voor de Xbox 360 is te downloaden. Het Stimulus-mappack was een maand exclusief te downloaden op de Xbox 360, voordat ook PS3- en pc-gamers de content konden downloaden.
Ze mogen nou een keer doodvallen met hun grappen. Ik heb geen fucking geldboomquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:14 schreef Pino112 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)eede-helft-2010.html
[..]
Weer 15 euro zeker.
En de fanboys zullen weer euforisch achter Activision aanlopen om dat bedrijf weer te spekkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:14 schreef Pino112 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)eede-helft-2010.html
[..]
Weer 15 euro zeker.
Dat zei ik een paar posts eerder al.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef arucard het volgende:
Ik krijg volgens mij helemaal geen dubbel XP
Als ie niks gemerkt heeft speelt ie waarschijnljk domination.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is al geweest... Maar het rare is dat mijn broer er niks van merkte op de PS3.
Danku. Ik geef het door aan hem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef biertank het volgende:
[..]
Als ie niks gemerkt heeft speelt ie waarschijnljk domination.
Dan krijg je alleen bij het pakken van een van de punten 300 ipv 150, en dubbele bij choppers eruit knallen.
Niet handig dus als je dubbele xp kan pakken.
2 ^quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef arucard het volgende:
[..]
En sommige hebben het wel op dit moment?
2 posts naar boven, daar staat het antwoord.quote:
Snurk lekker verder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:58 schreef arucard het volgende:
Ik zie nergens een antwoord staan. Ik speel geen domination. Jij zegt dat er geen dubbel xp is en Thormodo wel.
Doe niet zo moeilijk, start de multiplayer, ga een match spelen, en je zult het zien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef arucard het volgende:
Iemand anders hier die wel kan zeggen of er nou wel dubbel XP bijkomt of niet?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Welke opschepperij? Quote er eens een paar.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:45 schreef porsche1 het volgende:
Bijna weer mijn ACR.
Ik ben echt No-Life. Woensdag middag rond 2 uur begonnen, was toen 4e prestige lvl 66. En ben nu 5e prestige lvl 46...
Dat is geen opschepperij. Dat is de waarheid.quote:
Geen idee. Vraag het in het MW2 PS3/Xbox topic.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:35 schreef Dynd het volgende:
Heb even een vraagje, mijn broertje heeft op zijn Xbox Stimulus gekocht. Nu bedacht ik me, als ik die op een USB zet en op mijn Xbox zet, kan ik hem ook gebruiken?
Dank
Oeps foutjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geen idee. Vraag het in het MW2 PS3/Xbox topic.
Fraggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef WurM het volgende:
Nee, ik wil de Steam Client niet opnieuw starten als-ie twee games (MW2 SP en MW2 MP) aan het updaten is.
Val dood, ik wil gewoon n00bs fraggen
quote:INCOMPLETE INSTALLATION (10)
Steam servers are busy. Please try again later.
Van wat is dat dan? DLC?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:38 schreef WurM het volgende:
Incomplete installation of Call of Duty: Moder Warfare 2 - Multiplayer (10).
Verdorie, maak die installatie dan ff compleet. 'k Hoef toch niet alles zelf te doen
O okay. Ik had vanmiddag ook een steam update.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, een 'gewone' update denk ik. Heb het spel nog niet gestart, sinds de DLC is uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |