Als ie niks gemerkt heeft speelt ie waarschijnljk domination.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is al geweest... Maar het rare is dat mijn broer er niks van merkte op de PS3.
Danku. Ik geef het door aan hem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef biertank het volgende:
[..]
Als ie niks gemerkt heeft speelt ie waarschijnljk domination.
Dan krijg je alleen bij het pakken van een van de punten 300 ipv 150, en dubbele bij choppers eruit knallen.
Niet handig dus als je dubbele xp kan pakken.
2 ^quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef arucard het volgende:
[..]
En sommige hebben het wel op dit moment?
2 posts naar boven, daar staat het antwoord.quote:
Snurk lekker verder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:58 schreef arucard het volgende:
Ik zie nergens een antwoord staan. Ik speel geen domination. Jij zegt dat er geen dubbel xp is en Thormodo wel.
Doe niet zo moeilijk, start de multiplayer, ga een match spelen, en je zult het zien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef arucard het volgende:
Iemand anders hier die wel kan zeggen of er nou wel dubbel XP bijkomt of niet?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Welke opschepperij? Quote er eens een paar.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:45 schreef porsche1 het volgende:
Bijna weer mijn ACR.
Ik ben echt No-Life. Woensdag middag rond 2 uur begonnen, was toen 4e prestige lvl 66. En ben nu 5e prestige lvl 46...
Dat is geen opschepperij. Dat is de waarheid.quote:
Geen idee. Vraag het in het MW2 PS3/Xbox topic.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:35 schreef Dynd het volgende:
Heb even een vraagje, mijn broertje heeft op zijn Xbox Stimulus gekocht. Nu bedacht ik me, als ik die op een USB zet en op mijn Xbox zet, kan ik hem ook gebruiken?
Dank
Oeps foutjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geen idee. Vraag het in het MW2 PS3/Xbox topic.
Fraggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef WurM het volgende:
Nee, ik wil de Steam Client niet opnieuw starten als-ie twee games (MW2 SP en MW2 MP) aan het updaten is.
Val dood, ik wil gewoon n00bs fraggen
quote:INCOMPLETE INSTALLATION (10)
Steam servers are busy. Please try again later.
Van wat is dat dan? DLC?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:38 schreef WurM het volgende:
Incomplete installation of Call of Duty: Moder Warfare 2 - Multiplayer (10).
Verdorie, maak die installatie dan ff compleet. 'k Hoef toch niet alles zelf te doen
O okay. Ik had vanmiddag ook een steam update.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, een 'gewone' update denk ik. Heb het spel nog niet gestart, sinds de DLC is uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |