Die schop ik wel, dat komt harder aan.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dat? Of gaten in deuren slaan ofzo
Mja, wel beter dan je vriendin slaan natuurlijk
http://www.knmi.nl/actueel/quote:Op donderdag 29 april 2010 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Linkje? Ik wil wel weten hoe warm het hier was.
Helemaal niet beter. Moet je die hele muur weer opnieuw in elkaar zetten, verven etc. Beter smak je je bitch op.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dat? Of gaten in deuren slaan ofzo
Mja, wel beter dan je vriendin slaan natuurlijk
Ja, maar het doet pijnquote:Op donderdag 29 april 2010 19:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat ergens tegen aan stoten echt een hele goede manier is om even stoom af te blazen.
En mensen die hun vriendin slaan? Dat begrijp ik echt niet
Eindhoven is op dit moment het warmste van Nederland.met 24.7 graden.
Ja ik zo thuiskomen "Hey schat, ga je mee uit eten" (want dat hadden we afgesproken) en nu heeft ze geen zin en gaat ze liever naar een vriendin. Nou ophoeren dan.quote:
Het gebeurt misschien wel vaak, en het is niet dat ik in het specifiek tegen het slaan van je vriendin ben. Maar gewoon tegen het al doodslaan van een persoon die zich niet kan of durft te verdedigingen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar het doet pijn
En ach ja, gebeurt vaak zat..
Eindhoven is altijd wel redelijk warm
Welke faalkoning heeft nee ingevuld?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
Poll: Vinden de mannen van de KLB SC beffen fijn om te doen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik vind beffen niet fijn om te doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke faalkoning heeft nee ingevuld?
Awww, arme jongenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik zo thuiskomen "Hey schat, ga je mee uit eten" (want dat hadden we afgesproken) en nu heeft ze geen zin en gaat ze liever naar een vriendin. Nou ophoeren dan.
Lekker random.quote:
Vind het wel geil.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik vind sowieso dat je niet zou moeten slaan, wie dan ook, maar doodslaan gaat helemaal ver jaquote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gebeurt misschien wel vaak, en het is niet dat ik in het specifiek tegen het slaan van je vriendin ben. Maar gewoon tegen het al doodslaan van een persoon die zich niet kan of durft te verdedigingen.
Ja. Wat is er dan vies aan te vinden, als ik kkgeil ben dan ga ik echt niet zeggen: "Ja sorry hoor, ik wil je helemaal in stukken neuken, maar dat likken? No wayquote:
Uiteraard heb ik dat laatste niet gezegd en kwam ik niet verder dan "Is goed schat. Tot vanavond." Maar goed, zij weet dan weer niet dat ik nu FOK! op ben gegaan om met andere meisjes te flirten.quote:
waarom niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind beffen niet fijn om te doen.
Als het zelfverdediging is mag je wel iemand stoten vind ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je niet zou moeten slaan, wie dan ook, maar doodslaan gaat helemaal ver ja
Ik ken mensen in mijn omgeving die bijna dood zijn geslagen ja. Iemand van mijn opleiding en die ik redelijk ken is laatst nog door een vriend geslagen en in zijn nek gestoken.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je niet zou moeten slaan, wie dan ook, maar doodslaan gaat helemaal ver ja
Je mag wel met mij flirten als je je daar beter door voelt.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik dat laatste niet gezegd en kwam ik niet verder dan "Is goed schat. Tot vanavond." Maar goed, zij weet dan weer niet dat ik nu FOK! op ben gegaan om met andere meisjes te flirten.
Vrouwen slaan is sowieso kansloos.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van binnen huil jequote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik dat laatste niet gezegd en kwam ik niet verder dan "Is goed schat. Tot vanavond." Maar goed, zij weet dan weer niet dat ik nu FOK! op ben gegaan om met andere meisjes te flirten.
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik aandoen vanavond!
Ja, maar dat betekent dus dat de ander je al slaat/ op een andere manier bedreigt en terugslaan is sowieso anders dan als eerste slaan. Hoewel terugslaan ook niet altijd ok is...quote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als het zelfverdediging is mag je wel iemand stoten vind ik.
Vind ik nietquote:Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is zo saai, net alsof je een vochtig en warm lapje ham aflikt.
Uberhaupt iemand slaan die zich niet kan verweren is kansloos., zoals ik hier boven ook al zei.quote:
Jawel. Mits goed geschorenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ben jij een meisje dan? Hoopte eigenlijk WD te treffen maar die is ijs scheppen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je mag wel met mij flirten als je je daar beter door voelt.
JOS.quote:
Ik kan wel doen alsof ik een meisje ben, ik heb lang ha.. Ow nee, niet meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij een meisje dan? Hoopte eigenlijk WD te treffen maar die is ijs scheppen.
Nee hoor. Kinderen, dieren en zwakzinnigen heb ik geen probleem mee.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uberhaupt iemand slaan die zich niet kan verweren is kansloos., zoals ik hier boven ook al zei.
Hallon!quote:
Ik vond je reactie op mijn post wat raar, ik had het over gewoon slaan, niet doodslaan, natúúrlijk kan dat niet. Nooitquote:Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken mensen in mijn omgeving die bijna dood zijn geslagen ja. Iemand van mijn opleiding en die ik redelijk ken is laatst nog door een vriend geslagen en in zijn nek gestoken.
Mja, als ik een vent een trap in zn ballen geef, kijk ik niet raar op als ie slaat, maar normaal wel ja.quote:
Ik ben te lui om het antwoord te geven.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef afcajos het volgende:
Ik ben te lui om te zoeken, maar waar krijg ik een Oranje kleurtje?
Ik sla liever iemand terug waarna ik alsnog verlies dan dat ik vlucht.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dus dat de ander je al slaat/ op een andere manier bedreigt en terugslaan is sowieso anders dan als eerste slaan. Hoewel terugslaan ook niet altijd ok is...
Jij ervaart het ook anders dan mij.quote:
Dat weet ik, maar het leek alsof je het had over dat bijna nooit iemand word "doodgeslagen".quote:Op donderdag 29 april 2010 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond je reactie op mijn post wat raar, ik had het over gewoon slaan, niet doodslaan, natúúrlijk kan dat niet. Nooit
Als je je haar lang genoeg niet wast, gaat het vanzelf roesten.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef afcajos het volgende:
Ik ben te lui om te zoeken, maar waar krijg ik een Oranje kleurtje?
En daarmee je eigen leven in gevaar brengen? Terug slaan is niet altijd zo slim om te doen, ook niet om je "mannelijkheid" te redden.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik sla liever iemand terug waarna ik alsnog verlies dan dat ik vlucht.
Ja, ik kijk wel even.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Van binnen huil jeGa ook iets met vrienden doen dan
Hallo wie ben jij. Ik krijg honderden smsjes per dagquote:Op donderdag 29 april 2010 19:29 schreef Lugan het volgende:
Hee Jos. Waarom sms-te ik jou in godsnaam, hoe random.
Ik heb het niet over vluchten maar soms is het ook niet erg om gewoon toe te geven dat je een klap met de vlakke hand in je gezicht verdientquote:Op donderdag 29 april 2010 19:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik sla liever iemand terug waarna ik alsnog verlies dan dat ik vlucht.
[..]
Jij ervaart het ook anders dan mij.
Geen woorden voor nodig.quote:
Sky.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hallo wie ben jij. Ik krijg honderden smsjes per dag
Skylark.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik ruzie heb ben ik meestal zo dronken dat ik niet meer kan rennen zonder te vallen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef Lugan het volgende:
Ik sla altijd 1x hard en dan ren ik weg.
Mwa, dan nog niet, eerlijk gezegd. Tenminste, ik zou nooit terug meppen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, als ik een vent een trap in zn ballen geef, kijk ik niet raar op als ie slaat, maar normaal wel ja.
I want it that wayquote:
Je sexyness daalt.quote:
Ik vind gepijpt worden lekker, maar als ik net hebt gepist snap ik best dat mijn vriendin niet wilt.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vluchten maar soms is het ook niet erg om gewoon toe te geven dat je een klap met de vlakke hand in je gezicht verdient
En sowieso, soms brengt terugslaan je alleen meer in de problemen, dan kun je beter gewoon niets doen.
en O?
Hosselaer.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik niet hoefde te werken had ik mn ex geneukt vannacht in Agga.
quote:
Backstreet Boys hoef je niet voor te oefenen, dat moet je gewoon kunnen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
I want it that way![]()
Wij hadden ons met een groepje opgegeven voor de playbackshow hier, met dat nummer![]()
Maar bij gebrek aan oefenen heb ik het toch maar afgezegd.
Dat weet ikquote:Op donderdag 29 april 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het leek alsof je het had over dat bijna nooit iemand word "doodgeslagen".
Maar dat komt nog verrassend vaak voor hoor.
Ik heb een tijdje gehad dat ik niet terugsloeg, toen was ik gewoon te verbluft om te reageren, daarna werd ik kwaad en "liet ik me dsus mooi niet zomaar slaan" en uiteindelijk had ik in de gaten dat dat niet zo slim was en ik maar beter gewoon niets terug kon doen..quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
En daarmee je eigen leven in gevaar brengen? Terug slaan is niet altijd zo slim om te doen, ook niet om je "mannelijkheid" te redden.
Stoot in de grot verkopen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, dan nog niet, eerlijk gezegd. Tenminste, ik zou nooit terug meppen.
Word jij vaak geslagen dan?!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet iken dat bedoelde ik dus niet
[..]
Ik heb een tijdje gehad dat ik niet terugsloeg, toen was ik gewoon te verbluft om te reageren, daarna werd ik kwaad en "liet ik me dsus mooi niet zomaar slaan" en uiteindelijk had ik in de gaten dat dat niet zo slim was en ik maar beter gewoon niets terug kon doen..
[quotequote:Op donderdag 29 april 2010 19:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ga je vanavond nog wat doen dan? Anders sms ik jou ook wel even wakker vannacht:@
Klopt. Ik ken em ook wel uit mijn hoofd, icl foute danspasjes. Maar we hadden ons opgegeven in een half lamme bui, nu durft de helft niet meerquote:Op donderdag 29 april 2010 19:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Backstreet Boys hoef je niet voor te oefenen, dat moet je gewoon kunnen.
Ja, ik ga Eindjequote:Op donderdag 29 april 2010 19:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ga je vanavond nog wat doen dan? Anders sms ik jou ook wel even wakker vannacht:@
Kan me ook voorstellen dat het in sommige gevallen gewoon een reflex is andersquote:Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, dan nog niet, eerlijk gezegd. Tenminste, ik zou nooit terug meppen.
wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind gepijpt worden lekker, maar als ik net hebt gepist snap ik best dat mijn vriendin niet wilt.
Hoop van mijn klasgenootjes gaan ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:34 schreef Lugan het volgende:
[..]
Ja, ik ga Eindje. En alle smatjes die ik ken gaan ook. Als ik er een regel zal ik jou wel opbellen en dan mag jij even haar stem keuren.
Lekker consequent, ons SC-knuffelbeertje.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:34 schreef Lugan het volgende:
[..]
[quote
][ afbeelding ] Op donderdag 29 april 2010 19:32 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
Wispelterug as hell.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:34 schreef Lugan het volgende:
[..]
Lekker consequent, ons SC-knuffelbeertje.
Geen idee.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat heeft dat ermee te maken?
FAALQUOTEquote:Op donderdag 29 april 2010 19:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lekker consequent, ons SC-knuffelbeertje.
Als er een zachte G aanzit hoeft het al niet meer van mijquote:Op donderdag 29 april 2010 19:34 schreef Lugan het volgende:
[..]
Ja, ik ga Eindje. En alle smatjes die ik ken gaan ook. Als ik er een regel zal ik jou wel opbellen en dan mag jij even haar stem keuren.
FAALQUOTEquote:
Je deed geen ONS meer na die Asian zei je.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:34 schreef Lugan het volgende:
[..]
Watwat. Ik beeld me jou in als een lief knuffelbeertjemama.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
werd, niet zo vaak, regelmatig
Same, ik had haar getrolled met CN op MSN. Ik zat de hele tijd zo van: "Sanna, waar ben jij die en die datum? En zij vraagt dan standaard hoezo, en dan zeiden wij "Laat maar." en dat steeds na elkaar, om de beurt en ze had het niet doorquote:Op donderdag 29 april 2010 19:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wispelterug as hell.Same met rv. Eerst op 'm geilen, daarna uitschelden, daarna uitnodigen, daarna vervloeken, dan weer op 'm geilen, et cetera.
!!!
FAALQUOTEquote:
Als zij net geplast heeft, snapt ze vast ook wel dat jij niet zo graag wilquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:36 schreef Lugan het volgende:
[..]
Same, ik had haar getrolled met CN op MSN. Ik zat de hele tijd zo van: "Sanna, waar ben jij die en die datum? En zij vraagt dan standaard hoezo, en dan zeiden wij "Laat maar." en dat steeds na elkaar, om de beurt en ze had het niet door. Dus toen stuurde ik haar 'per ongeluk' een halve mail met uitleg en ze werd gek en kwaad
. En de volgende dag deed ze weer extreme lief in de SC.
Ja ik heb geen videochat, maar je mag best even aan haar vragen of ze lekker is. Moet jij het ook doen bij mijquote:Op donderdag 29 april 2010 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als er een zachte G aanzit hoeft het al niet meer van mij
Zeg, genoeg mannen die dat geil vinden hoor, voor jou tien anderenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als er een zachte G aanzit hoeft het al niet meer van mij
Ja dat wel inderdaad. Maar meestal neuk ik zo iemand dan gewoon uit reflex. Heel raar.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat het in sommige gevallen gewoon een reflex is anders
WAAAH, IK WIL OOK DEEL UITMAKEN VAN DEZE AWESOME BLADZIJDE UIT DE FOK!-GESCHIEDENIS!!! :d: d:dDDDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |