Symbianquote:Op donderdag 29 april 2010 17:36 schreef WillFerrell het volgende:
En gewoon voor good ol' Symbian gaan.
Ga je vannacht ook hier doen?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
Ik ga even douchen, de komende 24 uur zal ik geen douche meer zien
nee iPhone OS is zoooo veel fijner dan symbian.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:36 schreef WillFerrell het volgende:
En gewoon voor good ol' Symbian gaan.
SyncML, AD2P, pushmail én multitasking.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef klaasdj het volgende:
[..]
nee iPhone OS is zoooo veel fijner dan symbian.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kwart over 6 neem ik de trein naar damsko.quote:
Waar ga je heen dan later?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, kwart over 6 neem ik de trein naar damsko.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
SyncML, AD2P, pushmail én multitasking.nieuwe iPhone OS heeft multitasking. Bovendien kost multitasking op symbian verrot veel batterij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Ik heb werkelijk waar nog geen idee. Één vriend wilde naar Studio K maar de rest wil allemaal gewoon door de stad rondlopen. Heb jij nog aanraders?quote:
HAHAHAquote:Op donderdag 29 april 2010 17:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ga even op bed liggen, klote hoofdpijn, kut gebroken neus.![]()
![]()
Studio K is volgens mij niet zo chill. En er is vanavond niet echt 1 feest ofzo wat echt aan te raden is, ik zou gewoon rondlopen bij Nieuwmarkt, Rembrandtplein en door naar Leidse. Dan vind je echt wel wat.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog geen idee. Één vriend wilde naar Studio K maar de rest wil allemaal gewoon door de stad rondlopen. Heb jij nog aanraders?
Hoepel eens een eind op hier.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef klaasdj het volgende:
[..]
nieuwe iPhone OS heeft multitasking. Bovendien kost multitasking op symbian verrot veel batterij.
Bolloxquote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef klaasdj het volgende:
[..]
nieuwe iPhone OS heeft multitasking. Bovendien kost multitasking op symbian verrot veel batterij.
C'on und Kypski. :pquote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Mozy het volgende:
Hush little baby
It’s only rock and roll
And rock and roll is good for your soul
Maar daar stoppen we nu mee, omdat jij er bent moeten we allemaal gaan doen alsof we een leven hebben.quote:
Chill!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar daar stoppen we nu mee, omdat jij er bent moeten we allemaal gaan doen alsof we een leven hebben.
Mijn boy zegt oo altijd dat ik veel praat.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
Wat praten jullie veel vandaag.
Je boy?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn boy zegt oo altijd dat ik veel praat.
Mijne ook over mij.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn boy zegt oo altijd dat ik veel praat.
Oke top, zal wel lukken.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Studio K is volgens mij niet zo chill. En er is vanavond niet echt 1 feest ofzo wat echt aan te raden is, ik zou gewoon rondlopen bij Nieuwmarkt, Rembrandtplein en door naar Leidse. Dan vind je echt wel wat.
Hoezo datquote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef Lugan het volgende:
Goede hangmatten zijn echt onkoopbaar in de stad.
Maar ik heb wel bij de HEMA een draagbare stereo van 60 ekkies voor 15 meegekregen.
Schattigquote:Op donderdag 29 april 2010 18:45 schreef Lugan het volgende:
En ik heb heel veel aane dingen gekocht.
- 2 opblaasbare oranje handen
- Lederen polsband
- Batterijen voor mijn stereo
Wat ben ik goed in dingen kopen.
Nou, het was de laatste en ik vroeg aan de manager hoeveel hij kostte, hij zei 60,-. Ik zo, die ernaast is goedkoper (was afgeprijsd handmatig) en daar kan een iPod ook in. Hij zo, voor 20 mag je hem meenemen. Ik: "Voor 15 neem ik hem ook echt mee." en toen zei hij primaquote:
Goede dealquote:Op donderdag 29 april 2010 18:50 schreef Lugan het volgende:
[..]
Nou, het was de laatste en ik vroeg aan de manager hoeveel hij kostte, hij zei 60,-. Ik zo, die ernaast is goedkoper (was afgeprijsd handmatig) en daar kan een iPod ook in. Hij zo, voor 20 mag je hem meenemen. Ik: "Voor 15 neem ik hem ook echt mee." en toen zei hij prima.
En hangmatten zijn gewoon onmogelijk koopbaar, bij de Xenos hadden ze er wel maar daar zaten geen vastmaakspullen bij.
In de tuin tussen 2 bomen. Hoewel bomen schaduwtechnisch kut zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goede deal! En ja hangmatten zijn gaaf, maar waar wil je die überhaupt ophangen?
Samequote:Op donderdag 29 april 2010 18:51 schreef Potloodvis het volgende:
Ben ik vandaag gaan werken in plaats van de hele dag luieren.
AP is er weer, Yvonne was in een goede bui en vond het zielig dat AP in elkaar geslagen is.quote:
Ahaaaa!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:52 schreef Lugan het volgende:
[..]
In de tuin tussen 2 bomen. Hoewel bomen schaduwtechnisch kut zijn. Dus als ik dan teveel schaduw heb ga ik 2 palen de grond inslaan in de tuin.
Je krijgt wat je verdient, van dit in elkaar slaan dan hè.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:52 schreef henrydg het volgende:
[..]
AP is er weer, Yvonne was in een goede bui en vond het zielig dat AP in elkaar geslagen is.
Omdat ik morgen moet werken, de Goden gunnen dan niemand goed weer.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
Waarom nou morgen niet hetzelfde weer als vandaag?
Echt hequote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
Gewoon 10 graden kouder, wtfquote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
Miver blijf eens van JB's account af.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zit een muis in de woonkamer.
Ik hoorde elke keer geknabbel aan mn dozenen toen zag ik hem ineens rondlopen
Dadelijk gaat ie mee verhuizen ofzo
Stomme muis
Ik dacht dat je maar één doos had.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stomme muis
Nou niet 10 graden hoowr, het is morgen volgens mij 17quote:
Daarom, vandaag was het rond de dertig graden.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou niet 10 graden hoowr, het is morgen volgens mij 17
Is het normaal dat een vrouw er meer dan 1 heeft trouwens.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stomme muis
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar één doos had.
spuit11.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het normaal dat een vrouw er meer dan 1 heeft trouwens.
[/bp]
quote:Op donderdag 29 april 2010 00:30 schreef Monitor het volgende:Top 100 van woensdag 28 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 483 Potloodvis
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goede grappen zijn vatbaar voor herhaling.
Nou, het is hier wel 29 graden, dus dan 12 graden kouderquote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou niet 10 graden hoowr, het is morgen volgens mij 17
29 graden? Ik dacht dat je in Nederland woondequote:Op donderdag 29 april 2010 19:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, het is hier wel 29 graden, dus dan 12 graden kouder
Hier is het nu zelfs nog 24 graden.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
29 graden? Ik dacht dat je in Nederland woondeHet is hier ong 22.
Hier was het om 7 uur nog 27 graden.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
29 graden? Ik dacht dat je in Nederland woondeHet is hier ong 22.
Ik vind het lekker om te luisteren als ik agressief ben. Ik luister veel Techno op de fiets, en rock thuis/in de trein.quote:
Als ik agressief ben ik luister zo'n wilde muziek dan sla ik gegarandeerd de printer kapot.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het lekker om te luisteren als ik agressief ben. Ik luister veel Techno op de fiets, en rock thuis/in de trein.
Daarom kom ik ook hier klagen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriendin, dan krijg ik lijfstraf.
Vroeger sloef ik gaten in de muur.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik agressief ben ik luister zo'n wilde muziek dan sla ik gegarandeerd de printer kapot.
Waar haal je dat vandaan dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hier is het nu zelfs nog 24 graden.
Vanmiddag rond de 28.
Heb je betonnen muren thuis?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vroeger sloef ik gaten in de muur.
Alleen lukte het niet echt om een gat te slaan in 30 cm gewapend beton.
Waarom doen mannen dat? Of gaten in deuren slaan ofzoquote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vroeger sloef ik gaten in de muur.
Alleen lukte het niet echt om een gat te slaan in 30 cm gewapend beton.
Linkje? Ik wil wel weten hoe warm het hier was.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
KNMI actueel weer vanmiddag tussen 1 en 4.
Omdat ergens tegen aan stoten echt een hele goede manier is om even stoom af te blazen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dat? Of gaten in deuren slaan ofzo
Mja, wel beter dan je vriendin slaan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |