Symbianquote:Op donderdag 29 april 2010 17:36 schreef WillFerrell het volgende:
En gewoon voor good ol' Symbian gaan.
Ga je vannacht ook hier doen?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
Ik ga even douchen, de komende 24 uur zal ik geen douche meer zien
nee iPhone OS is zoooo veel fijner dan symbian.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:36 schreef WillFerrell het volgende:
En gewoon voor good ol' Symbian gaan.
SyncML, AD2P, pushmail én multitasking.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef klaasdj het volgende:
[..]
nee iPhone OS is zoooo veel fijner dan symbian.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kwart over 6 neem ik de trein naar damsko.quote:
Waar ga je heen dan later?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, kwart over 6 neem ik de trein naar damsko.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
SyncML, AD2P, pushmail én multitasking.nieuwe iPhone OS heeft multitasking. Bovendien kost multitasking op symbian verrot veel batterij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Ik heb werkelijk waar nog geen idee. Één vriend wilde naar Studio K maar de rest wil allemaal gewoon door de stad rondlopen. Heb jij nog aanraders?quote:
HAHAHAquote:Op donderdag 29 april 2010 17:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ga even op bed liggen, klote hoofdpijn, kut gebroken neus.![]()
![]()
Studio K is volgens mij niet zo chill. En er is vanavond niet echt 1 feest ofzo wat echt aan te raden is, ik zou gewoon rondlopen bij Nieuwmarkt, Rembrandtplein en door naar Leidse. Dan vind je echt wel wat.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog geen idee. Één vriend wilde naar Studio K maar de rest wil allemaal gewoon door de stad rondlopen. Heb jij nog aanraders?
Hoepel eens een eind op hier.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef klaasdj het volgende:
[..]
nieuwe iPhone OS heeft multitasking. Bovendien kost multitasking op symbian verrot veel batterij.
Bolloxquote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef klaasdj het volgende:
[..]
nieuwe iPhone OS heeft multitasking. Bovendien kost multitasking op symbian verrot veel batterij.
C'on und Kypski. :pquote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Mozy het volgende:
Hush little baby
It’s only rock and roll
And rock and roll is good for your soul
Maar daar stoppen we nu mee, omdat jij er bent moeten we allemaal gaan doen alsof we een leven hebben.quote:
Chill!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar daar stoppen we nu mee, omdat jij er bent moeten we allemaal gaan doen alsof we een leven hebben.
Mijn boy zegt oo altijd dat ik veel praat.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
Wat praten jullie veel vandaag.
Je boy?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn boy zegt oo altijd dat ik veel praat.
Mijne ook over mij.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn boy zegt oo altijd dat ik veel praat.
Oke top, zal wel lukken.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Studio K is volgens mij niet zo chill. En er is vanavond niet echt 1 feest ofzo wat echt aan te raden is, ik zou gewoon rondlopen bij Nieuwmarkt, Rembrandtplein en door naar Leidse. Dan vind je echt wel wat.
Hoezo datquote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef Lugan het volgende:
Goede hangmatten zijn echt onkoopbaar in de stad.
Maar ik heb wel bij de HEMA een draagbare stereo van 60 ekkies voor 15 meegekregen.
Schattigquote:Op donderdag 29 april 2010 18:45 schreef Lugan het volgende:
En ik heb heel veel aane dingen gekocht.
- 2 opblaasbare oranje handen
- Lederen polsband
- Batterijen voor mijn stereo
Wat ben ik goed in dingen kopen.
Nou, het was de laatste en ik vroeg aan de manager hoeveel hij kostte, hij zei 60,-. Ik zo, die ernaast is goedkoper (was afgeprijsd handmatig) en daar kan een iPod ook in. Hij zo, voor 20 mag je hem meenemen. Ik: "Voor 15 neem ik hem ook echt mee." en toen zei hij primaquote:
Goede dealquote:Op donderdag 29 april 2010 18:50 schreef Lugan het volgende:
[..]
Nou, het was de laatste en ik vroeg aan de manager hoeveel hij kostte, hij zei 60,-. Ik zo, die ernaast is goedkoper (was afgeprijsd handmatig) en daar kan een iPod ook in. Hij zo, voor 20 mag je hem meenemen. Ik: "Voor 15 neem ik hem ook echt mee." en toen zei hij prima.
En hangmatten zijn gewoon onmogelijk koopbaar, bij de Xenos hadden ze er wel maar daar zaten geen vastmaakspullen bij.
In de tuin tussen 2 bomen. Hoewel bomen schaduwtechnisch kut zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goede deal! En ja hangmatten zijn gaaf, maar waar wil je die überhaupt ophangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |