abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2010 @ 22:07:39 #101
292678 Sneaf
"sarcasme"
pi_80857821
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom ze als hoer in een wijk met allemaal gezinnen gaat wonen.

In het appartementen complex waar ik woon zou er volgens mij geen haan naar kraaien als er een hoer komt wonen. Het boeit gewoon niemand wat, niemand bemoeit zich met elkaar
Ze woonde er al met haar vriendje, ze werkte in een club en heeft dit toen opgebiecht aan hem. Dit vond die niet leuk en is vertrokken. Een paar blogs eerder vertelde ze nog over die club en hoe onprettig ze dit vond. Ze is daarom ook gestopt en voor zich zelf begonnen. Omdat ze geen ruimte buitenshuis had ging ze het maar binnenshuis doen.
pi_80858395
Triest hoe mensen kunnen zijn. Zij is ook maar een mens!
  donderdag 29 april 2010 @ 22:26:45 #103
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_80858509
wat een kuthoer zeg ;p

[ Bericht 7% gewijzigd door First op 29-04-2010 22:37:40 ]
  donderdag 29 april 2010 @ 22:50:11 #104
58560 Oksel
Gezellig.
pi_80859330
Dit is wel erg bizar.. laat d'r lekker. Leven en laten leven.
pi_80859580
Ik vind het wel een redelijk naieve griet. Ik heb er niks op tegen en als ik er geen last van heb zou ik het ook niet erg vinden als ze bij me in de straat woont, maar voor zo'n kennismakingsfeest (of wat het ook was) zou ik ook vriendelijk bedanken!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 29 april 2010 @ 22:58:27 #106
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_80859642
Ik wil wel een prostituee als buurvrouw..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_80862701
Is wel erg zielig geschreven... Ik denk ook dat 50% van degene die hier gepost hebben dat ze het zielig vinden, hetzelfde zou doen als die mensen daar.

Je zal maar met je vriend(in) en zoon/dochter in een leuke straat wonen, dan komt er een of andere hoer wonen, een jaar later komen er nog eens 2 andere hoeren in die straat wonen, langzamerhand wordt het een grote kutbuurt, en daar zit je dan met je zoon/dochter en vriend(in); heerlijk!

Sowieso, hoeren... Je hoeft er totaal niks voor te kunnen
pi_80862831
Wil je je huis verkopen vraagt de potentiele koper naar je buren.

Kan je mooi gaan vertellen dat er een hoer naast je woont
pi_80863334
!
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_80863892
Die mentaliteit van die mensen is best wel kut! Lijkt me zo'n typische kutbuurt! Maar ja , veel hangt ook af van de aantrekkelijkheid van de dame in kwestie , zet er een heet mokkel en de reacties zullen eerder positief zijn tegenover als er zo'n minder aantrekkelijk vrouwelijk iemand deel uitmaakt van de buurt hebben de mensen automatisch meer de neiging om het mens af te kraken aangezien ze al geen hoge dunk van haar hebben qua uiterlijk....
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  vrijdag 30 april 2010 @ 01:54:29 #111
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_80864052
Interessant dat ze zo'n weblog bijhoudt. Wat een verhaal.
Dat mensen misschien niet staan te juichen bij het idee dat er een prostituee in hun straat woont, kan ik me wel voorstellen. Toch een gedachte waar je even aan moet wennen.

Maar wanneer je, als volwassen vrouw, een prostituee aan de haren trekt en uitscheldt... dan is er echt ergens iets mis gegaan. Ze valt niemand lastig, doet alleen een beroep dat maatschappelijk nou niet bepaald geaccepteerd is.
En je kinderen bij haar deur weghalen tijdens halen is ook al zo'n 'briljante' actie, da's wel pijnlijk!

Sommige mensen zijn aardig/zorgzaam/behulpzaam tegen mensen die in hun straatje passen en waar zij zich in kunnen verplaatsen. Maar van al die vriendelijkheid is weinig meer over als het mensen betreft die 'anders zijn'. Nogal bekrompen.
Een prostituee-buurvrouw lijkt me iemand die je gewoon beter moet leren kennen. Vind het daarom ook wel triest dat er maar twee echtparen naar haar kennismakingsfeest zijn gekomen. Zij heeft haar best gedaan om te laten zien wie ze is, maar mensen staan er gewoon niet open voor.

Samenvatting: dat mensen moeite hebben met het idee dat er een prostituee in hun straat woont die thuis klanten ontvangt, is logisch. Maar die reacties gaan wel te ver.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_80864444
Nou ja , liever een prostituee dan een zigeunergezin of zo'n wijf met een hoofddoek op haar hoofd....
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_80864582
ik heb respect voor hoeren die het uit vrije wil doen .. als zij er niet waren, konden wij als vrouwen en meisjes niet eens de straat over zonder dat al die onbevredigde viezerikken ons verkrachten. dus die haat tegen haar snap ik niet.
  vrijdag 30 april 2010 @ 02:53:22 #114
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_80864597
Verschrikkelijk voor de meid. Ik zou graag naar die gezinnetjes willen gaan om een paar klappen uit te delen. Niet dat je daar iets mee oplost maar goed.

Het zijn ook vaak de nette of kakkerige gezinnetjes waar de meeste smeerlappen zitten. Schone schijn.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  vrijdag 30 april 2010 @ 03:05:41 #115
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_80864638
Nooit iets tegen prostituees gehad, en er ook nooit geld aan uitgegeven.
Ik heb doorgaans net zoveel respect voor een prostituee als voor ieder ander mens.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
  vrijdag 30 april 2010 @ 12:34:41 #116
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_80870672
Hoewel sommige het echt wel vrijwillig doen en het echt leuk vinden. Ik heb altijd zon meelevend "jammer.." gevoel bij prostituees..
Thinking about thinking of you.
  vrijdag 30 april 2010 @ 12:48:26 #117
33189 RM-rf
1/998001
pi_80871056
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:34 schreef shifto het volgende:
Hoewel sommige het echt wel vrijwillig doen en het echt leuk vinden. Ik heb altijd zon meelevend "jammer.." gevoel bij prostituees..
tja, dat geld bij sommige meiden ook andersom, dan is het eigenlijk reuze jammer en doodzonde dat ze niks doen met hun leuke uitstraling en gewoon er één toevallige boerenlul voor niks-of-weinig op laten kruipen

Overigens het stuk van die vrouw komt op mij wel over alsof te wel een positieve persoonlijkheid omdat ze én eerlijk overkomt, en niet als iemand die zich al tezeer in een 'slachtoffer-rol' presenteert...
ze komt juist over als een zelfbewust iemand die non-conformistisch is en duidelijk haar keuze gemaakt heeft...
maar ook bijna en beetje 'té positief', imho.

wél vind ik het verrassend dat ze op bepaalde punten echter onzettend 'goedgelovig' overkomt en een beetje alsof ze enorm op zoek is naar een bepaalde vorm van 'erkenning' van buitenaf ...
Waarom ze nu kennelijk zo enorm open is? kennelijk 'iedereen' heel makkelijk van haar beroep verteld (zoals haar ouders en al haar vrienden en uiteindelijk ook de buurvrouw; Ze legt niet helemaal exact aan hoe die buurvrouw het te weten komt, maar suggereert wel dat die het te weten kwam omdat ze zelf 'iets te openhartig was').
Dat gecombineerd met het vertellen over die 'geldmannetjes' die het schijnbaar 'telkens weer niet zo goed met haar voor hebben', komt het ook een beetje over alsof ze kennelijk ook heel makkelijk 'gebruik' van zich laat maken .. leuk dat ze daar verder niet al te moeilijk over doet, maar mogelijk hangt dat juist ook samen... als je kennelijk zo makkelijk eroverheen stapt dat je belogen wordt en bestolen, mist ergens ook iets aan 'eigenwaarde'..
Dat ze haar lichaam verkoopt is verder imho haar eigen keuze, maar ik vind het schokkerender dat ze kennelijk het evenmin erg moeilijk ermee heeft belogen, bestolen en misbruikt te worden door haar 'geldmannetjes'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 30 april 2010 @ 12:50:40 #118
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_80871111
Laat die meiden lekker
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_80871421
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:49 schreef spermanent het volgende:
Heel verhaal
Nog nooit zo iets doms gezien op fok.
pi_80875008
moeten we terroristen nu ook maar aardig vinden
pi_80876604
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:48 schreef RM-rf het volgende:

Dat ze haar lichaam verkoopt is verder imho haar eigen keuze, maar ik vind het schokkerender dat ze kennelijk het evenmin erg moeilijk ermee heeft belogen, bestolen en misbruikt te worden door haar 'geldmannetjes'.
Ze was toch juist voor zichzelf begonnen om dat te voorkomen?
pi_80877885
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:

je bent pas kansloos als je werkeloos thuis zit terwijl je kan werken maar dat niet wilt!
Werk is werk, en er is schijnbaar vraag naar prostituees. Dus het is zeker geen kansloos beroep.
Maar dat zal in jouw bekrompen gedachtegang wellicht niet acceptabel zijn.
Ze verkoopt haar lichaam voor geld. Zeker niet een normaal beroep. Ik snap wel waarom ze deze vrouw liever niet in hun buurt willen hebben, slecht voorbeeld voor je kinderen. Daarnaast is het ook een vieze gedachte gezien wat voor mannen doorgaans naar de hoeren gaan.

Dat mensen er iets tegen doen is natuurlijk te triest voor woorden.
pi_80878285
Naja ze kan wel leuk schrijven.
quote:
We berekenden dat ik ongeveer 1300 verschillende mannen heb geneukt. Dat is best al veel, maar volgens mijn geldmannetje klopt het niet. Hij zegt dat ik heb overschat, hoeveel vaste klanten ik vroeger had. In mijn eerste tijd in de thuisontvangst had ik heel weinig vaste klanten. Weleens klanten die een keer of vijf komen, maar niet echte vaste. Ik had toen meer nieuwe klanten.

Volgens zijn berekening zit ik bij de 2800 verschillende mannen. Dat is meer dan twee keer zoveel dus ik vind het allemaal niet zo betrouwbaar. Dat vind ik wel jammer, want het zou leuk zijn om eens na te gaan hoeveel het er nou precies zijn. Dan kan je gaan kijken hoeveel bussen je kan vullen met je klanten, en of je een vak in de ArenA kan vullen.
Ik zie dus ook gelijk een heel dorp aan mannen voor mij.
pi_80879077
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:44 schreef gers het volgende:

[..]

1 ze voert een bedrijf uit vanuit een locatie waar het niet mag
2 mogelijke overlast van klanten die hun wagen parkeren
3 straat krijgt een slechte naam waardoor het moeilijker is om je huis te verkopen
je hebt commentaar over iemand die niet goed leest... maar tegelijk zeg je dat haar HUURhuis niet bedoeld is voor prostitutie... Dus punt 3 slaat nergens op.
Verder woon ik in de buurt van een winkelcentrum en parkeert iedereen die daar werkt zijn of haar auto in de wijken erom heen. Wat er voor zorgt dat de straten overvol staan. Ik denk dat zij in haar 1'tje niet er voor kan zorgen dat een straat helemaal vol staat dus punt 2 slaat ook nergens op. Met punt 3 heb je punt 1 ook al belachelijk gemaakt. Maar verder goed antwoord van je hoor!

Over wat mijn reacite zou zijn, geen idee. Ik heb geen prostituee als buurvrouw en als ze het wel zou zijn, dan is ze voor mij geen overlast. 1 Van de vaste klanten van de winkel waarin ik werk is het wel. En dat ze het is interreseert me dan weer niks. Het enige dat ik niet snap is dat mensen iets met haar zouden willen doen.
Het is een manier van geld verdienen en als de vrouw in kwestie daar blij mee is, dan moet het kunnen. Zolang er geen echte overlast is, laat haar haar gang maar gaan.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:21:36 #125
236046 NotYou
tigerblood
pi_80880251
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

je hebt commentaar over iemand die niet goed leest... maar tegelijk zeg je dat haar HUURhuis niet bedoeld is voor prostitutie... Dus punt 3 slaat nergens op.
Jeetje, scherp opgemerkt! Toch faal je jammerlijk want er zijn zat straten waarin zowel koop als huurwoningen staan.
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')